Subliem

Vanaf het eerste moment we de deur binnen wandelden tot de levering van onze piano top. We kregen als leken van Dries een heel grondige en goede uitleg over de verschillende piano’s. Geen opdringerig gedoe maar tijd om alles op het gemak te bekijken. Goede communicatie wanneer alles binnen kwam en wanneer de levering zou plaatsvinden. De dag van de levering kregen we een berichtje van Hanneleen dat we de piano in de avond mochten verwachten. We konden mooi mee volgen waar hij ongeveer was. De installatie gebeurde op een propere manier. Terug met de nodige uitleg en hulp. Wij raden jullie zeker aan bij onze vrienden. Een echt Topteam

Wat een mooie woorden... Dankjewel! We zijn allebei heel blij dat jullie onze service zo hebben kunnen waarderen. Dankjewel voor de aanbeveling! En uiteraard wensen we jullie veel fijne uren toe met jullie nieuwe piano!

snelle en correcte service

- heel goede uitleg in de winkel door de 'vrouw des huizes', vriendelijke ontvangst, ze nemen veel tijd voor uitleg en dringen niets op - supersnelle levering aan huis door de zaakvoerder - piano werd volledig gebruiksklaar gezet en nadien kregen we nog een uitgebreide uitleg

Bedankt voor deze mooie woorden! Veel plezier met jullie piano!

Hartelijke service!

Wat een hartelijke en duidelijke info. Service van verkennend info-gesprek tot effectieve aankoop en levering. Bedankt!

Het doet ons plezier te lezen dat je over het volledige aankoopproces zo tevreden bent. Dankjewel voor je review!

Goed en vriendelijk onthaal met advies op maat. Heel behulpzaam bij het meezoeken naar de beste prijs-kwaliteit voor een piano voor ons gezin. Bij levering mooi geïnstalleerd en opnieuw heel wat advies. Super!

Hartelijk bedankt voor deze positieve feedback! We wensen jullie heel veel plezier toe met jullie piano!

Top service!

Uitstekend professionele uitleg!

Hartelijk bedankt voor je review!

Vanaf de eerste noot mee gezogen in de passie van Piano's Verhulst!

Een bedrijf met passie voor piano's, neemt de tijd om alle modellen voor te stellen. Service na aankoop top!

Bedankt voor je positieve woorden! Het doet ons veel plezier!

Aangenaam onthaal

We kregen een duidelijk en eerlijke uitleg over de verschillende piano’s. Er werd ons niks opgedrongen en mochten veel vragen stellen. Niks was te veel. Met een gerust hart hebben we dan beslist om bij hen een piano te kopen.

Bedankt voor je positieve review, Evy! We waren natuurlijk wat verbaasd te lezen dat er 'nee' bij aanbevelen stond, maar je gaf aan dat dit een vergissing was die je blijkbaar niet meer zelf meer kon aanpassen... Geen enkel probleem! We zijn blij dat je tevreden bent over onze service!

Hele goede en betrouwbare service!

In juli stapte ik als complete pianoleek de winkel van piano's Verhulst binnen. De Academie raadde hen aan als een heel betrouwbare partner waarmee ze zelf graag samenwerken. Dries nam uitgebreid de tijd om een eerlijke uitleg te geven bij het beschikbare aanbod en luisterde daarbij naar mijn wensen. Op heden ben ik nog altijd heel gelukkig met mijn aankoop. De service was ook heel goed en correct. Zowel de administratieve opvolging als de levering aan huis waren dik in orde. Zeker een aanrader.

Het doet ons plezier dat dé Academie in Ieper je had doorverwezen naar ons! We zijn blij dat we je goed op weg hebben kunnen helpen en dat je tevreden bent met de piano. Veel plezier!

Ervaren team, zeer goede service.

We zijn zeer tevreden van de service van deze gepassioneerde mensen.

Héél erg bedankt voor je heel positieve feedback, Annelies! Veel plezier met jullie piano!

Vlotte en vriendelijke communicatie Snelle levering Top

Hartelijk bedankt voor je positieve feedback!

Deskundige uitleg en uitprobeer mogelijkheden

Deskundige uitleg en uitprobeer mogelijkheden

Bedankt voor je positieve feedback!

Vriendelijke en correcte dienstverlening

Stipt en correct

Fijn te horen. Bedankt, Laura!

Beste piano ooit!

Prachtig instrument; perfecte levering en sublieme support

Heel erg bedankt voor je review. En die 'sublieme support' doet ons bijzonder veel deugd... Dankjewel!

Beste piano ooit!

Prachtig instrument, perfecte levering en geweldige service.

Beste piano ooit!

Prachtig instrument, perfecte levering en geweldige service

Beste piano ooit!

Interessante prijs, perfecte levering en service.

Beste piano ooit

Prachtig instrument, zeer goeie prijs, perfecte levering en service

Heel vriendelijke en vlotte ondersteuning

Wij hadden interesse in een digitale piano om de muziekvaardigheden van onze kinderen te beginnen stimuleren en ernaast zelf ook wat te leren spelen. Onze keuze voor het instrument en bijhorende accessoires hebben wij online gemaakt. Alle communicatie omtrent de levering en opstelling verliep heel vlot en we konden de persoonlijke ondersteuning bij het opstellen ten zeerste appreciëren. Wij zijn heel tevreden met onze aankoop en hebben er elke dag plezier aan. Hopelijk hebben we het piano spelen over enkele jaartjes goed onder de knie!

Perfecte kwaliteit en levering

Mijn beste piano ooit! Levering en service subliem!

De beste piano ooit

Na een akoestische buffet (Gunther) en een akoestische vleugel (Hanlet) nu een elektrische Kawai gekocht. Overtreft de twee vorige piano's op alle gebied!

Mooie piano

Over Piano’s Verhulst

Piano’s Verhulst is een gespecialiseerde pianowinkel in Poperinge, West-Vlaanderen. Je kan bij Piano’s Verhulst terecht voor het kopen en huren van digitale, hybride en akoestische piano’s en vleugels van topmerken zoals Yamaha, Kawai, Roland en Casio. Ook voor het stemmen van je piano of vleugel of voor het onderhoud of een uitgebreide restauratie kan je bij ons terecht. Een bezoekje aan onze toonzaal kan steeds tijdens onze openingsuren: - woensdag: 13u - 17u30 - vrijdag 10u - 17u30 - zaterdag 10u - 12u of op alle andere dagen na afspraak: www.pianosverhulst.be/afspraak/