TOP ZAAK

Wij hebben de piano online aangekocht en alles verliep SUPER vlot. Zowel het nakijken van de stock, ons informeren over de voorwaarden en betaalmogelijkheden, tot de levering van de piano ... deze zaak raden we zeker aan aan vrienden en familie!!

Deze feedback doet ons bijzonder veel plezier! Het was ook voor ons heel aangenaam om jullie te mogen begeleiden in de aankoop van de piano. Veel plezier met het instrument!

goede vakkennis gekoppeld aan goed commercieel inzicht

Vanaf eerste bezoek ter plaatse is er een goede verstandhouding geweest , die geleid heeft tot een aankoop. Er werd voldoende rekening gehouden met onze inzichten i.v.m. piano-studie door onze kinderen.

Bedankt voor deze positieve feedback! We wensen jullie nog veel fijne, muzikale momenten toe met jullie piano!

Vlot en prima service!

Vlot en prima service!

Fijn te lezen dat je tevreden bent over onze service! Bedankt voor je review!

Snelle vlotte service

Snelle afhandeling en zeer goeie uitleg in de zaak

Een piano kopen doe je niet elke dag... Het doet ons plezier te lezen dat de uitleg van Dries jullie geholpen heeft om een piano te kiezen. Veel plezier met jullie nieuwe instrument en bedankt voor de review!

Aardige man super geholpen heel plezant

Wij vonden het bijzonder fijn je telefonisch te mogen helpen bij de keuze voor een digitale piano. Bedankt voor je review!

Netjes

Ik zocht een specifieke piano bank om te passen bij een die ik al heb. Na lang zoeken op de website van Verhulst gevonden. Levering van BE naar NL was snel. Prijs was goed en makkelijk met Ideal. Nog op de factuur een handgeschreven bedankje, Al met al Erg netjes!

Dankjewel voor je positieve feedback! Het doet ons plezier te lezen dat je heel tevreden bent over onze service.

Dankjewel voor je positieve feedback, Mieke!

Snelle en correcte service

Snelle en correcte service

Blij te horen dat je tevreden bent over onze service!

Vriendelijke en correcte service

Vlot besteld, op tijd geleverd, vriendelijke en professionele omkadering en uitleg. Dankjewel!

Fijn te horen, Stefan! Dankjewel voor je positieve feedback!

Professionele uitleg

Neemt voldoende de tijd om alle uitleg te geven en de verschillende soorten piano’s te laten horen.

Het doet ons plezier te lezen dat je je bezoek aan onze toonzaal heel positief ervaren hebt. Dankjewel voor je fijne feedback!

Goede uitleg, correcte service en levering !

Heel vriendelijk.

Dankjewel Jan! Het doet ons plezier te lezen dat je tevreden bent over onze service en levering.

ongelooflijk, nee hoor!!

alles ok van bestelling tot levering, installatie, en werking, en één persoonlijk kaartje erbij, en dat weet ik zeer te appreciëren en het superleuke is, dat ik dagelijks oefen én er veel plezier aan heb, benieuwd waar dat naar gaat leiden, dus dank je, ik vind het normaal dat als je betaalt je bedient wordt, maar alles zo vlot daar word ik toch blij van hoor groeten leen valgaerts

En wat worden wij blij van zo'n positieve feedback! Bedankt, Leen!

Zeer vlotte afhandeling van bestelling tot levering

Na de bestelling van onze nieuwe digitale piano volgde heel snel een persoonlijke mail met voorstel van het levermoment. Op de dag van levering stond de transporteur mooi om 8u aan onze deur en werd de piano voorzichtig uitgeladen en tot aan de deur gebracht. Ook de installatie zelf verliep vlot.

Dankjewel voor je positieve feedback, Kerlijne. Het doet ons plezier te lezen dat ook onze transporteur jullie piano met zorg heeft geleverd.

Ik werd gecontacteerd toen ik een foute adres had ingevuld. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik de volgende dag mijn piano heb mogen ontvangen

We kijken alle gegevens van elke bestelling nog eens grondig na, dat klopt! Blij te lezen dat je piano vlot in Linden is geleverd. Bedankt voor je review, Bill!

Schitterende service, met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Zeer snelle levering, zeer leuk toestel voor een goede prijs. De persoonlijke dienstverlening hebben we erg weten te waarderen.

Bedankt voor je positieve feedback, Koen!

een heel positieve ervaring

Ik zocht een piano en kwam bij Piano's Verhulst. Daar kreeg ik goed advies welke product geschikt was voor wat ik zocht! Ook werd deze piano voor een kleine meerkost gemonteerd. Kortom, een aanrader!

Zo'n review doet ons bijzonder veel deugd, Pieter! Dat de digitale piano dankzij onze montage ter plaatse meteen speelklaar is, wordt vaak erg gewaardeerd. Fijn dat jullie deze optie een meerwaarde vonden!

Snelle levering, en heel goede online ervaring

Dankjewel voor je positieve feedback, Davina! Blij dat onze website je goed heeft kunnen helpen.

Uitstekend!

Snelle en correcte levering, pakket bevatte bovendien nog wat extra (handgeschreven) tips!

Een persoonlijke touch vinden we erg belangrijk. Fijn dat je dit ook zo mocht ervaren! Dankjewel voor de positieve review!

Uitstekende klantenservice

Ik kocht een Casio Celviano AP 470. Deze piano is overal quasi permanent uitverkocht maar de updates per mail van Dries, zorgde ervoor dat ik alsnog geduldig bleef wachten op de komst van mijn piano. De levering ging vlot en netjes.

Heel erg bedankt voor je positieve feedback, Vincent! Het was inderdaad even wachten op de levering, maar uiteindelijk kwam deze je richting uit. Bedankt voor het vertrouwen!

Alles ging heel vlot

Alles ging heel vlot

Blij te horen, Thomas!

Snelle en zorgvuldige service!

Digitale piano en toebehoren besteld op zaterdag en op dinsdag reeds in huis!

We vinden het heel fijn dat je de snelle levertijd erg gewaardeerd hebt. Veel plezier met je digitale piano!

Top product gekocht

Top winkel. Ik ben zeer tevreden met mijn koptelefoon. (Yamaha HPH MT7) Via de koptelefoon klinkt de piano beter dan normaal. haha. :)

Dankjewel voor je positieve feedback, Melinda! Met deze uitstekende koptelefoon zal je heel erg genieten van je piano én van alle andere muziek. Veel plezier!

Snelle afhandeling van mijn bestelling

Fijn dat je onze service hebt kunnen waarderen, Wendy!

Geweldige ervaring. Uitgebreide en deskundige uitleg, perfecte levering. Aanrader.

Dankjewel voor je bijzonder positieve feedback, Servaas! Een woordje uitleg is inderdaad erg belangrijk bij de keuze van een digitale piano. We wensen je veel speelplezier toe!

Mijn dochter is héél blij met haar digitale piano

Geen bemerkingen

Fijn dat je dochter tevreden is met haar digitale piano! Dankjewel voor je bestelling bij ons!

Over Piano’s Verhulst

Piano’s Verhulst is een gespecialiseerde pianowinkel in Poperinge, West-Vlaanderen. Je kan bij Piano’s Verhulst terecht voor het kopen en huren van digitale, hybride en akoestische piano’s en vleugels van topmerken zoals Yamaha, Kawai, Roland en Casio. Ook voor het stemmen van je piano of vleugel of voor het onderhoud of een uitgebreide restauratie kan je bij ons terecht. Een bezoekje aan onze toonzaal kan steeds tijdens onze openingsuren: - woensdag: 13u - 17u30 - vrijdag 10u - 17u30 - zaterdag 10u - 12u of op alle andere dagen na afspraak: www.pianosverhulst.be/afspraak/