Top!!!

Super klantvriendelijk en uitstekende service!!

Topservice!

Er was iets mis gegaan met de levering van zogenaamde pianosokkels om de piano te kunnen verplaatsen. Dit werd direct, correct en supersnel opgelost; klasse. Communicatie was ook snel, volledig en correct

Alles geleverd volgens plan!

Heb het ook geapprecieerd dat een persoonlijk mailtje werd gestuurd om zeker te zijn dat de door mij gevraagde leveringsdag wel klopte, en dat het mogelijk was om eerder te leveren als ik wenste.

Heel erg bedankt voor je review! Fijn dat je onze persoonlijke opvolging m.b.t. de leverdag zo kon waarderen. Veel plezier!

Prima ervaring

Alles prima verlopen. Goed verpakt, op tijd geleverd. En prima kwaliteit van het geleverde item.

Fijn te lezen dat de verzending vlot verlopen is en dat de kwaliteit van het product je bevalt. Bedankt voor je positieve feedback!

Heel goede service.

gewoon mooie indrukken. Als je een piano nodig hebt en de meningen van andere klanten leest, raden we je aan om hier te kopen. je zult niet teleurgesteld zijn.

Hartelijk bedankt voor jouw fijne reactie!

Vriendelijk onthaal, goede afspraken en degelijke service !

Fijn te horen, Tom! Veel plezier met je instrument!

Vlotte service

Vlotte en vriendelijke service en snelle levering.

Bedankt voor je positieve feedback, Tamara!

Zeer goed geholpen om de juiste keuze te maken.

Ik zocht een piano voor een beginner van 8. Ben daarover goed geïnformeerd geweest om zo tot de beste keuze te komen.

Bedankt voor deze fijne feedback!

Ook in het onderstel zat muziek!

Nadat ik eerst een digitale piano aanschafte, kon ik deze niet langer op mijn keukentafel laten staan. Ik ging online op zoek naar een bijpassend onderstel en Piano’s Verhulst bood mij de oplossing met de beste leveringsvoorwaarden. Het bestelproces, de levering en het product zelf voldeden perfect aan de gecreëerde verwachtingen! Twee dagen later stond mijn piano niet langer in de weg op de keukentafel maar te blinken op het strakke matzwarte onderstel. Zonder twijfel een professionele zaak om te onthouden! Bedankt!

Bedankt voor deze positieve feedback, Thomas!

super

Goede ondersteuning, vlotte service. Ook naservice was tot op heden goed! Dank u

Bedankt voor je positieve review, Ilse!

Dankjewel voor je review, Nick!

aangename kennismaking

Aangename kennismaking met Dries en zijn pianowinkel

Bedankt voor deze fijne reactie, Guy!

Super vriendelijk man die ons de piano verkocht heeft. Ze was s’morgens binnen gekomen en s’middags had ik de piano al. Nu een gewone piano gekocht om te oefenen. Maar als ik al veel beter speel ga ik terug een piano kopen bij jullie, maar een betere. Bedenkt voor jullie vriendelijkheid en goede service. Mensen koop jullie piano daar.

Wat een fijne feedback, Anouk! We vinden het bijzonder aangenaam te lezen dat je tevreden bent over ons advies en onze leveringsservice. Veel succes met je piano!

Zeer vriendelijke en professionele verkopers!

Onze dochter heeft recent gekozen om piano te leren spelen maar zelf hebben wij totaal geen kennis van piano's/notenleer. We hebben via de webshop uiteindelijk een piano besteld nadat we zeer goed en helder geïnformeerd werden over de mogelijkheden en alle voor- en nadelen van de types. Steeds even vriendelijk aan telefoon .

Bedankt voor je positieve feedback, Veerle! Het doet ons plezier te lezen dat we je vanop afstand goed hebben kunnen adviseren bij de aankoop van je piano. We wensen jullie dochter veel pianoplezier toe!

Wij zijn heel tevreden met onze piano en jullie advies. Bedankt.

Via mail hadden wij persoonlijk contact voor de aankoop van een piano. Dat viel heel goed mee. Bedankt.

Dankjewel voor je fijne feedback, Marijke!

Uitstekende service en opvolging!

Uitstekende service en opvolging!

Dat doet ons plezier te lezen, Mark. Bedankt!

top-service in een warm familiaal kleedje

top-service in een warm familiaal kleedje

Hartelijk bedankt voor deze positieve feedback!

Goede uitleg en zeer behulpzaam aan telefoon,snelle levering van de bestelde piano

Dankjewel voor je positieve reactie, Eva. Veel plezier met je piano!

TOP ZAAK

Wij hebben de piano online aangekocht en alles verliep SUPER vlot. Zowel het nakijken van de stock, ons informeren over de voorwaarden en betaalmogelijkheden, tot de levering van de piano ... deze zaak raden we zeker aan aan vrienden en familie!!

Deze feedback doet ons bijzonder veel plezier! Het was ook voor ons heel aangenaam om jullie te mogen begeleiden in de aankoop van de piano. Veel plezier met het instrument!

goede vakkennis gekoppeld aan goed commercieel inzicht

Vanaf eerste bezoek ter plaatse is er een goede verstandhouding geweest , die geleid heeft tot een aankoop. Er werd voldoende rekening gehouden met onze inzichten i.v.m. piano-studie door onze kinderen.

Bedankt voor deze positieve feedback! We wensen jullie nog veel fijne, muzikale momenten toe met jullie piano!

Vlot en prima service!

Vlot en prima service!

Fijn te lezen dat je tevreden bent over onze service! Bedankt voor je review!

Snelle vlotte service

Snelle afhandeling en zeer goeie uitleg in de zaak

Een piano kopen doe je niet elke dag... Het doet ons plezier te lezen dat de uitleg van Dries jullie geholpen heeft om een piano te kiezen. Veel plezier met jullie nieuwe instrument en bedankt voor de review!

Aardige man super geholpen heel plezant

Wij vonden het bijzonder fijn je telefonisch te mogen helpen bij de keuze voor een digitale piano. Bedankt voor je review!

Netjes

Ik zocht een specifieke piano bank om te passen bij een die ik al heb. Na lang zoeken op de website van Verhulst gevonden. Levering van BE naar NL was snel. Prijs was goed en makkelijk met Ideal. Nog op de factuur een handgeschreven bedankje, Al met al Erg netjes!

Dankjewel voor je positieve feedback! Het doet ons plezier te lezen dat je heel tevreden bent over onze service.

Dankjewel voor je positieve feedback, Mieke!

Over Piano’s Verhulst

Piano’s Verhulst is een gespecialiseerde pianowinkel in Poperinge, West-Vlaanderen. Je kan bij Piano’s Verhulst terecht voor het kopen en huren van digitale, hybride en akoestische piano’s en vleugels van topmerken zoals Yamaha, Kawai, Roland en Casio. Ook voor het stemmen van je piano of vleugel of voor het onderhoud of een uitgebreide restauratie kan je bij ons terecht. Een bezoekje aan onze toonzaal kan steeds tijdens onze openingsuren: - woensdag: 13u - 17u30 - vrijdag 10u - 17u30 - zaterdag 10u - 12u of op alle andere dagen na afspraak: www.pianosverhulst.be/afspraak/