De beste piano ooit

Na een akoestische buffet (Gunther) en een akoestische vleugel (Hanlet) nu een elektrische Kawai gekocht. Overtreft de twee vorige piano's op alle gebied!

Mooie piano

Mooie piano

Vriendelijke onthaal Goede uitleg Ruim aanbod

Bedankt voor je fijne feedback!

Professioneel zonder opdringerig te zijn!

Dries nam ons mee doorheen de toonzaal en liet ons zo alle opties ontdekken. Als ouders hebben we (helaas) niet dezelfde piano-talenten als onze 11-jarige dochter. We moesten dus 'geloven' wat Dries zei. We denken dat we dankzij zijn vragen en tips de juiste keuze gemaakt hebben qua prijs-kwaliteit. Dat de gekozen piano enkele dagen later al in onze woonkamer stond, maakte het er alleen maar nog beter op.

Heel erg fijn om te lezen, Stijn! Bedankt voor je bijzonder positieve feedback. We wensen je nog veel muzikaal plezier toe!

aangename mensen die zowel telefonisch als in de zaak een perfecte ondersteuning bieden

Aangename mensen die zowel telefonisch als in de zaak een perfecte ondersteuning bieden.

Het doet ons plezier dat je onze ondersteuning op diverse manieren zo positief ervaren hebt. Bedankt voor je review!

Aanrader

Zeker een aanrader! Dries neemt de tijd en moeite om de gepaste piano te vinden.

Dankjewel voor je positieve feedback, Christophe!

Heel vlotte online aankoop!!

Alles naar wens!

Fijn te horen, Inge! Dankjewel voor je positieve feedback.

Ik vond precies wat ik zocht !

Vriendelijke en vlotte uitleg over de verschillende mogelijkheden van waar ik naar op zoek was. Een halfuurtje later huiswaarts vertrokken met een Roland digitale piano met mogelijkheden voor transponeren, op hoogte verstelbaar onderstel en betaalbare maar goeie pianostoel. Thuisgekomen nog opgebeld en direct en goed geholpen geweest. Heel tevreden over mijn aankoop !

Fijn te lezen dat je tevreden bent over onze service tijdens en na je aankoop. We wensen je veel plezier met je Roland piano!

uitstekend

Ik was op zoek naar een koptelefoon. Tot op heden gebruikte ik dagelijks meerdere uren een gesloten koptelefoon. Voordeel ervan is dat u geen omgevingsgeluiden opvangt en een goede bastoon hebt. Als nadeel is deze heel warm, een druk op de oren en er treed snel vermoeidheid op. Bij Piano's Verhulst vond ik een open koptelefoon van Roland RH-A7 die heel comfortabel zit en waarmee ik uren aan een stuk kan spelen. Deze koptelefoon heeft iets minder bas tonen, maar is realistischer in de klankweergave. Goed advies gekregen en snelle levering per post. Kortom een aanrader.

Bedankt voor je beschrijving van je ervaring met de Roland RH-A7 koptelefoon! Het doet ons plezier dat deze koptelefoon comfortabel(er) zit. We wensen je nóg veel uren speelplezier!

Stipt en in orde.

Goed geholpen geweest om de juiste piano te vinden die past bij de persoon.Lauwers

Bedankt voor je fijne feedback, Christine!

Aangename ontvangst, heel goede uitleg en begeleiding om tot de juiste aankoop te komen. Heel tevreden over onze aankoop, volgens afspraak geleverd. Een echte aanrader!

Bedankt voor je positieve feedback, Mahalia! Fijn dat jullie bij ons langsgekomen zijn om een akoestische piano aan te kopen. We wensen jullie nog veel aangename momenten toe met jullie piano!

Kwalitatieve piano's en professionele ondersteuning

Vlotte hulp bij de zoektocht naar het juiste instrument.

Bedankt voor je positieve feedback, Marleen!

zeer tevreden

Bij aankomst goed ontvangen en vriendelijk verdergeholpen. En uiteindelijk verder gegaan tot hetgeen we wouden. Zeer tevreden van aankoop.

Heel erg bedankt voor je positieve review!

Aanrader

Duidelijk, vriendelijk en zeer goed geholpen.

Fijn te horen, Steve! Dankjewel voor je review.

Top!!!

Super klantvriendelijk en uitstekende service!!

Bedankt Mike, fijn om te horen!

Topservice!

Er was iets mis gegaan met de levering van zogenaamde pianosokkels om de piano te kunnen verplaatsen. Dit werd direct, correct en supersnel opgelost; klasse. Communicatie was ook snel, volledig en correct

Wat een fijne review, Thea. Bedankt voor jouw begrip toen we even moesten schakelen om de levering tot een goed einde te brengen.

Alles geleverd volgens plan!

Heb het ook geapprecieerd dat een persoonlijk mailtje werd gestuurd om zeker te zijn dat de door mij gevraagde leveringsdag wel klopte, en dat het mogelijk was om eerder te leveren als ik wenste.

Heel erg bedankt voor je review! Fijn dat je onze persoonlijke opvolging m.b.t. de leverdag zo kon waarderen. Veel plezier!

Prima ervaring

Alles prima verlopen. Goed verpakt, op tijd geleverd. En prima kwaliteit van het geleverde item.

Fijn te lezen dat de verzending vlot verlopen is en dat de kwaliteit van het product je bevalt. Bedankt voor je positieve feedback!

Heel goede service.

gewoon mooie indrukken. Als je een piano nodig hebt en de meningen van andere klanten leest, raden we je aan om hier te kopen. je zult niet teleurgesteld zijn.

Hartelijk bedankt voor jouw fijne reactie!

Vriendelijk onthaal, goede afspraken en degelijke service !

Fijn te horen, Tom! Veel plezier met je instrument!

Vlotte service

Vlotte en vriendelijke service en snelle levering.

Bedankt voor je positieve feedback, Tamara!

Zeer goed geholpen om de juiste keuze te maken.

Ik zocht een piano voor een beginner van 8. Ben daarover goed geïnformeerd geweest om zo tot de beste keuze te komen.

Bedankt voor deze fijne feedback!

Ook in het onderstel zat muziek!

Nadat ik eerst een digitale piano aanschafte, kon ik deze niet langer op mijn keukentafel laten staan. Ik ging online op zoek naar een bijpassend onderstel en Piano’s Verhulst bood mij de oplossing met de beste leveringsvoorwaarden. Het bestelproces, de levering en het product zelf voldeden perfect aan de gecreëerde verwachtingen! Twee dagen later stond mijn piano niet langer in de weg op de keukentafel maar te blinken op het strakke matzwarte onderstel. Zonder twijfel een professionele zaak om te onthouden! Bedankt!

Bedankt voor deze positieve feedback, Thomas!

super

Goede ondersteuning, vlotte service. Ook naservice was tot op heden goed! Dank u

Bedankt voor je positieve review, Ilse!

Europalaan 1 B-1

8970 Poperinge

+32 (0)57 33 41 89

Over Piano’s Verhulst

Piano’s Verhulst is een gespecialiseerde pianowinkel in Poperinge, West-Vlaanderen. Je kan bij Piano’s Verhulst terecht voor het kopen en huren van digitale, hybride en akoestische piano’s en vleugels van topmerken zoals Yamaha, Kawai, Roland en Casio. Ook voor het stemmen van je piano of vleugel of voor het onderhoud of een uitgebreide restauratie kan je bij ons terecht. Een bezoekje aan onze toonzaal kan steeds tijdens onze openingsuren: - woensdag: 13u - 17u30 - vrijdag 10u - 17u30 - zaterdag 10u - 12u of op alle andere dagen na afspraak: www.pianosverhulst.be/afspraak/