Mooie plantjes

De plantjes suprise box is heel leuk. En de service is goed.

Mooie plantjes

Wauw wat een leuk pakket kwam er binnen Hele mooie gezonde planten Zeker een aanrader

Heel erg goed

Alles ging netjes snelle levering en erg vriendelijk.

Via instagram een cadeaubon gewonnen en meteen gebruik van gemaakt. Toen het pakketje geleverd werd door PostNL was ik helaas niet thuis en moest ik 2 dagen wachten voordat ik het pakketje kon ophalen. Via instagram heb ik gevraagd of dit kwaad kon. Door het goede inpakken en voldoende water geven, konden de planten dat goed overleven. Toen ik het pakketje eindelijk thuis had, had ik het meteen vol enthousiasme uitgepakt. Super netjes en stevig ingepakt! Snelle en goede service!

Bedankt Ilse! Geniet ervan! Bring Nature In Your Home:)

Super mooie plant.

Ik had via instagram een shoptegoed gewonnen en daar heb ik een super mooie en grote "Hong Kong" - Alocasia Lauterbachiana van gekocht. De plant zat goed verpakt in een doos. Heel blij met mijn plant, dus echt een aanrader om hier een plant te kopen!

Bedankt Talitha! Geniet ervan! Bring Nature In Your Home:)

Snelle levering, top contact!

Heel duidelijke info op de site. Betaling was niet gelukt maar probleem werd direct opgelost. Levering ontzettend snel. Plant wel een stuk kleiner dan gedacht, wel heel mooi!

Bedankt Cynthia! Geniet ervan! Bring Nature In Your Home

Over Natuurplant