Vragen werden snel beantwoord, chauffeur vriendelijk.

Vriendelijk mensen achter een mooi bedrijf!

Ik was zowel telefonisch als online goed geholpen met plaatsen van mijn order. Er werd meegedacht waarvoor ik de container nodig had. Je wordt echt ontlast!

Betrouwbaar

Container op de dag van afspraak geleverd en binnen enkele dagen na verZoek tot ophalen ook weer opgehaald. Nou was hij iets voller dan toegestaan, echter zonder bericht toch mee genomen.

Snelle service, goede communicatie.

Tijdig geleverd en goede communicatie met chauffeur met betrekking tot plaatsing van container. Verwacht dat ophalen na afmelding van de container sneller zou gebeuren.

Alles perfect geregeld !

Alles erg overzichtelijk en goed geregeld qua afspraken!

super tevreden

goede service

Superr

Snelle flexibele service. Geen gezeik achteraf. Een ijn eerlijk bedrijf.

Klantvriendelijke chauffeur

Correct en optijd geleverd

Goed geregeld

Het gemak waarmee je een container besteld, geleverd wordt en weer opgehaald was perfect

Prima service tegen een nette prijs

De container werd eerder op de dag geleverd dan afgesproken maar verder was alles netjes. Betaling ging gemakkelijk, de container werd duadanig neergezet dat er voldoende ruimte rondom was.

Positief

Praktische dienstverlening op tijd halen en brengen. Geen gezeur als de lading net iets voller is dan de richtlijnen, gewoon prima! Verbeterpunten. We hebben bij hun vier containers gehuurd vanwege grote ontruiming woning. Helaas wordt er dan 4 keer een groot bedrag aan bezorgkosten gerekend. Persoonlijk zou ik dat chiquer vinden als dit anders geregeld c zou worden. Tevens is vier keer een review invullen dan wat veel zeker met de opdringerige herhaling. Maar het zal een automatisch systeem zijn.

Zeer snelle levering van ophoogzand.

Altijd snel en top

Denken mee en container staat er altijd op gewenste datum.

Gemakkelijk bestellen neer zetten,en ophalen!

Heel gemakkelijk bestellen,ze zetten de container neer! Je bepaald zelf,wanneer je de container opgehaald wilt hebben! Je hoeft zelf niets te doen,heel fijn bedrijf,beveel het iedereen aan! Top bedrijf!

In een keer goed geregeld top.

Een keer gebeld voor informatie daarna via website container brengen ophalen geregeld zand netje op de inrit gekiept en container netje voor de inrit geplaatst. Ophalen gisteravond ingevuld in de mail. Maar dit zal zeker ook goed gaan. Top dus.

De eerste container werd na 24 uur geleverd volgens afspraak en ook opgehaald. De tweede container ook, erg blij met de service en snelheid.

Zeer tevreden!

Snelle levering, goede service, goedkoopste in de regio!

Behulpzaam, vriendelijk, meedenkend

Super vriendelijk, meedenkend en op tijd. Zou hun zeker aanraden bij anderen.

Makkelijk te regelen via website

Misschien 1 opmerking. Had gevraagd om na middag te leveren, alleen stond de vrachtwagen er al om 09:30. We hadden geluk dat de laatste ronde voor aankoop van het huis net achter de rug was. Maar verder een dikke prima!

Via mail container besteld en werd keurig op tijd afgeleverd.

Erg vriendelijke dame aan de telefoon.

Prima service en een ruime keuze

Een geweldige uitkomst

Het bedrijf staat voor containers op het juiste moment te leveren en op te halen.. Top

goede service

Met van der dungen kom je verder

Zeer tevreden met v d dungen

goede prijs kwaliteit verhouding

goede prijs, vriendelijke mensen en komen netjes hun afspraken na.