Heel vriendelijk en super snelle levering

Word erg goed geholpen ,bak besteld zelfde dag geleverd en tegen hele nette prijzen

Prima bedrijf

Gewoon op de plaats waar jij wil word de container geplaatst

duidelijkheid!

top service en flexibiliteit

bovenstaande zin zegt genoeg

Helemaal goed verlopen allemaal! Erg tevreden!

Helemaal goed verlopen allemaal! Erg tevreden!

Zeer goede service

Alles zo snel geregeld zowel via de website als eventueel telefonische afspraak.

Netjes gebracht en snel weer opgehaald

Redelijk

Levering was te laat

Mooi geregeld

Netjes op de afgesproken tijd

Super servive,zelfs twee stoelen die er uit waren gevallen deed hij in de container.

Toch nog voor Nieuwjaar opgehaald indanks de drukte.Petje af.

Snel geleverd en snel opgehaald. Aardige chauffeur. Prima prijs

Snelle actie -reactie - nette chauffeur

De container werd netjes gebracht en na een belletje ook weer snel opgehaald. Prima bedrijf!

Alles volgens afspraak geleverd, aardige medewerkers.

Alles volgens afspraak geleverd en opgehaald, aardige medewerkers.

Alles is volgens planning verlopen.

Het bestellen, afleveren en weer ophalen was via de website heel eenvoudig te regelen.

Hele prettige onderneming

Mijn ervaring met vd dungen is zeer prettig. Ik ben zeer te spreken over het telefonisch contact met de dames . Ze denken mee en zijn heel vriendelijk. containers zijn op tijd op de plaats van bestemming en de chaufeurs zijn ook sociaal en vriendelijk. mvg bjorn van der kruijssen Dablotimmerwerken

heel goed

telefoniste was heel duidelijk en de het brengen en ophalen via de site werkte uitstekend

snel geregeld en goede service

Eenvoudig en snel geregeld en levering netjes op tijd + goede service van chauffeur.

Top super service

Keurig volgens afspraak geleverd, chauffeur dacht goed mee op locatie. Echt een aanrader top service

Een bedrijf die moeiteloos doet waar het voor staat.

Ik heb nog geen ervaring

Ik het de container besteld en betaald voor 27 december 2021, dus raar dat ik nu al deze vraag krijg.

Ze zijn er altijd op tijd! Container word netjes geplaatst in overleg. Altijd tevreden.

Goed contact met de centrale

We hebben 5 containers besteld, waarvan er een paar op dezelfde dag gewisseld moesten worden. Wij waren zelf laat met dat aanvragen maar het is toch elke keer voor elkaar gekomen.

Super geregeld

Zonder enig telefoontje wordt er gedaan wat er gevraagd wordt.

Snelle service met brengen en halen