Wel goed maar ophalen duurde lang

Wel goed maar ophalen duurde lang

Heel erg snel, meedenkend en klantgericht

In de ochtend gebeld voor een container die dezelfde dag gebracht en opgehaald moest worden Niet de verwachting, wel de hoop dat dat zou kunnen Werd gezien als een uitdaging en ook zo geleverd! Heel erg fijn

Betrouwbaar en snel

Al diverse malen containers besteld Altijd snelle levering en komt tijdafspraken na

Duidelijk communicatief vriendelijk proces

De website is overzichtelijk en helder, aanvullend telefoontje voor afstemming, plaatsing en ophalen in vriendelijk overleg. Kortom zeer tevreden

Goede service. Prima prijzen

Zeker tevreden met de service. Makkelijk te bestellen online en ophalen verliep goed. Prijzen wat mij betreft prima

prettig

Aardig, snel en correct. goede communicatie

Netjes geholpen en de container is voor een goede prijs te bestellen tegenover andere bedrijven.

Prima geregeld ! Highly recommend

Goede klantgericht service .Netjes geleverd en netjes opgehaald . Alles goed verlopen !

goede ervaring

Prima levering van de container, op tijd, volgens afspraak

Snel, accuraat, vriendelijk en beste prijs

De container is eenvoudig te bestellen via de website. Bij levering wordt je begroet door een vriendelijke en behulpzame chauffeur. Ophalen nog simpeler: via de website een ophaalverzoek en geen omkijk meer naar. Mijn GOTO container leverancier!

Oke

Alleen bij het ophalen van de container duurde 3 dagen langer dan doorgegeven op de website, zou dinsdags zijn, werd vrijdagavond. Wel zeer vriendelijk geholpen

Nette afhandeling van zowel het plaatsen en ophalen.

Professioneel

Op tijd

Super goed!

Super makkelijk te bestellen, vlotte levering, snel opgehaald en vriendelijk personeel!

Snel geleverd en ook weer snel opgehaald

NETJES AFSPRAKEN NAGEKOMEN

Zoals in de titel te lezen valt heeft de firma keurig de afspraken nagekomen. Het enige wat ik miste was een schriftelijke bevestiging van de online bestelling die ik gedaan heb voor een container. Nu weet je niet zeker of je aanvraag is goedgekeurd

Mooi op tijd, uitstekende service

Makkelijk en snel container huren

Bestelling geplaatst op de site, binnen een half uur werd ik al gebeld voor levering van de container. Lekker snel en duidelijk!

Makkelijk te bestellen en betalen, alles volgens afspraak

Goede ervaring

Inzichtelijke en duidelijke website. Makkelijk bestellen. Snelle reactie en levering. Ook telefonisch goed te bereiken voor vragen.

Goed geregeld ,duidelijke website

Keurig op tijd geleverd ,belletje van te voren van de vriendelijke chauffeur ,keurig in overleg op de parkeerplaats neer gezet ,en ook weer keurig opgehaald niks op aan te merken ,Top geregeld

Vriendelijke service tegen een goede prijs

De container werd snel geplaatst, toen ik per abuis een verkeerde container bleek te hebben, is dit snel en in goed overleg opgelost. Het enige waar ik zelf geen rekening mee had gehouden, is dat de container niet meteen de volgende dag kan worden opgehaald, maar ook daarin dacht Arno van den Dungen goed mee!

Gewoon goed

Vanaf het telefoontje om n afspraak te maken tot het ophalen goed en vlot geregeld

Duidelijk, vriendelijk en communicatief erg fijn bedrijf !

Goede samenwerking. Keurig op tijd geleverd.

Alles wat ik vroeg, qua tijdstip, werd ook waar gemaakt.

Lambertusstraat 11 a

5257NB Hedikhuizen