Super goede service

Alles goed en snel geregeld

Zeer snelle levering en goed contact..

Meerdere containers nodig gehad. Goede service en makkelijk en goed bereikbaar. Bedrijf. Klantvriendelijk. Binnenkort weer een container nodig die we zeker weer hier bestellen.

Mooi op tijd gebracht en gehaald en betaalbaar

Makkelijk via internet bestellen en ook weer ophalen

Positief en fijne klantervaring

Positieve ervaring zoals altijd. Klant contact goed en flexibel!

snel geleverd en enkele dagen na bericht mijnerzijds opgehaald

Snel en volgens afspraak !

Via de website een container besteld en deze werd na een belletje van de planning al een dag eerder bezorgd.

Onbeschrijfelijk

Goede klanten service, doen wat ze beloven.

ging allemaal prima. Alleen was het goed dat ik naar de straat was gelopen omdat ik aangegeven had dat de container ter hoogte van nr 9 geplaatst mocht worden .De chauffeur zou hier aangebeld hebben . woon zelf op een ander adres.

vriendelijk en betrouwbaar

makkelijk te bestellen altijd snel geregeld

Gemakkelijk te bestellen en op laten halen.

Heel makkelijk om een container te bestellen. Alleen jammer dat de datum verspringt zodat je er een mail achteraan moet sturen. Gelukkig snel antwoord en dan wordt de container op de juiste dag geleverd. Ook het ophalen gaat makkelijk door op de link in de mail te klikken!

Prettige firma en ontzettend klantvriendelijk

Voor het opruimen van mijn moeders huis hebben we een container gehuurd voor het "opruimen" van de huisraad. Dit is via de site snel te realiseren, en de financiele afhandeling kan ook makkelijk digitaal gebeuren. In verband met het afstemmen van de planning heb ik contact gezocht met de planning. Hier op een ontzettend vriendelijke wijze geholpen zodat het afgestemd kon worden op onze wensen. Gedurende de week / aanloop naar de levering nog gebeld voor het afstemmen van de detailzaken; dit hebben we als heel prettig ervaren.

Snelle plaatsing en goede bereikbaarheid

Wij hebben al diverse keren een container bij AvdD gehuurd. Telefoniste belde ons nog na om te checken of de bestelling correct was. Container is super snel geplaatst en na een telefoontje ook weer opgehaald. Geen gedoe gewoon top :)

Prima communicatie

Netje voor de deur gezet

Vriendelijk geholpen en perfecte bezorg en ophaalservice!

Snel en betrouwbaar

Vriendelijk aan de telefoon, snel, betrouwbaar en aardige chauffeur met voldoende kennis en ervaring

Goede service , er word ook meegedacht naar andere opties en dat is f8jn .

Weer een goede ervaring

Heb weer een puincontainer gehuurd, vorig jaar ook een paar keer. Heb er goede ervaringen mee, alleen duurde het ophalen dit keer wel te lang. Ik snap dat men ritten wil combineren om de kosten te drukken , maar als ik op maandag een ophaalverzoek stuur , en hij wordt pas op vrijdag opgehaald, dat vind ik toch wel iets te lang . Verder aardige mensen .

Mijn ervaring was goed

Goede service, waren 4wkn te vroeg, maar kan gebeuren, dus container werd weer meegenomen!

Van aanvraag tot ophalen goed geregeld. Prijzen zeker concurrerend. Dus volgende keer zeker weer.

Snelle levering, snel opgehaald.

Brengen en halen van container ging volgens plan en vlekkeloos

Komen afspraken na

Snelle levering!

Ik had op korte termijn een container nodig en deze werd snel op de oprit geleverd!