Van aanvraag tot ophalen goed geregeld. Prijzen zeker concurrerend. Dus volgende keer zeker weer.

Snelle levering, snel opgehaald.

Brengen en halen van container ging volgens plan en vlekkeloos

Komen afspraken na

Snelle levering!

Ik had op korte termijn een container nodig en deze werd snel op de oprit geleverd!

Zeer goed!

Alles volgens planning, zelfs als mijn planning op het laatste moment verandert wordt dat nog aangepast naar mijn wensen. SUPER!!

Heel goed!

Meerdere containers besteld en altijd soepel mbt plaatsing e.d. ook een plaatsingsmoment verzetten kan zonder gedoe. Wel rekenen ze een toeslag voor omdraaien van container. Telefonisch contact is erg prettig, na de 1e container hoefde ik alleen mn naam nog maar te noemen. En ook nog eens een vd goedkoopste in de regio!

Er wordt door degene aan de telefoon meegedacht over hoe logistiek zaken geregeld moeten worden.

correcte levering.

Containers door bekwame chauffeur, volgens afspraak gebracht en opgehaald.

Makkelijk te boeken en vriendelijk personeel wat de container komt brengen en halen.

Snel en volgens afspraak. Prettige chauffeurs.

Helemaal goed

Mooi op tijd geleverd en opgehaald

Bestellen en afmelden gaat makkelijk online. Geleverd en opgehaald volgens afspraak.

Netjes prima geleverd

Alles prima

prima geregeld

snel, handig, geen gezeik

Goed in de Daglicht

Snel en Attent

Geweldige service!

Goed bereikbaar, snelle service en de chauffeur was super vriendelijk en behulpzaam. Hij ging pas weg toen de container helemaal naar tevredenheid stond en kwam de volgende container nog even brengen, terwijl hij eigenlijk al naar huis wilde!

Correct

Zonder problemen àlles geregeld

goed geregeld alles

perfect

Goede dienstverlening

Afspraken worden goed nagekomen. Op een mooi tijdstip gebracht en afgehaald.

Helder en duidelijk.

Makkelijk contact met bedrijf.

Gewoon prima

top

alles is luit en duidelijk

Goede prijs, snelle service en makkelijke communicatie

Makkelijk te regelen via de website om een container te bestellen. Eenvoudig telefonisch te bereiken om afspraken te maken. Snelle service om volle container om te ruilen. Fijne medewerkers.

Lambertusstraat 11 5257NB Hedikhuizen