Super goedkope en snelle service! Zeker een aanrader.

Een mooie Nux MG-30 besteld, dezelfde dag nog een gave jam-sessie! Wat wil je nog meer!

Makkelijk en super snel

Kwam op de valreep erachter een belangrijk onderdeel niet te hebben, prijs en kwaliteit goed en een dag eerder binnen dan verwacht… Super!!

Top , snelle levering.

Zeer snelle levering, goede goede producten voor scherpe prijzen. Prima, 5 sterren dik verdiend!!

Gewoon echt goed !

Direct goed conact met "to the max Uitstekende communicatie. er wordt zorg besteed aan de klant en bestelling. Goede kwaliteitscontrole voor verzending Bestelling werd persoonlijk bezorgd .! Ik ken dat wel anders in de praktijk. Daarom 5 sterren Dr R Beyl sneek

Geweldig versterkertje

Heel leuk versterkertje om lekker thuis op te oefenen. Mooie aanbieding en zeer snel geleverd. Bedankt ToTheMaxxMusic. SUPER !!!

Gewoon goed

Snelle levering goed verpakt

Goede snelle en vriendelijke levering en het product voldoet aan mijn verwachting

Artikel voldoet aan verwachting

Artikel (drumstokkenset) voldoet aan verwachtingen. Het is dat ik ze niet direct nodig had, maar een levertijd van 5 dagen (binnen NL) vind ik best lang. En de set stokken zat in een (veel) te grote doos (had anders gewoon door brievenbus gekund). Zonde van al dat (plastic) inpak materiaal wat mij betreft. Verder prima (ook de extra kortingsbonnen in de doos).

Goede winkel

Alles snel geleverd. Betaling achteraf na levering. Echt super.

Goed artikel, snelle bezorging.

Zeer tevreden over product en verzending

Goed product, goede prijs en tevreden met de levering en communicatie

Eerlijke service, vriendelijk, gastvrij, koffie staat altijd klaar!

Op zoek naar een fretbass, maar al vrij duidelijk wat ik wilde. Dus kwam ik uit op ToTheMaxx Music, dealer van Sire Marcus Miller en V7 fretbass was aanwezig. Mijn man en ik werden heel vriendelijk en gastvrij ontvangen met lekker kopje koffie en oprechte interesse in de reden van ons bezoek. We kregen alle tijd en ruimte om enkele basgitaren uit te proberen en mochten in de winkel samen wat muziek spelen, zodat ik kon ervaren hoe de bassen speelden. Eerlijk en oprecht advies, onderhoudsservice na een half jaar, ofwel het bestaat nog: De muziekwinkel, waar je welkom bent, mag uitproberen, gezelligheid krijgt en eerlijk en oprecht advies. Wij zijn heel erg blij To The Maxx Music ontdekt te hebben en komen er ook rustig voor uit Deventer rijden.

Kan niet, nooit beter.

Deze gitaar is zo'n beetje overal uitverkocht met 2-3 maanden wachttijd. Niet bij ToTheMaxx. Voor een scherpe prijs om 09:00 besteld. Om 10:00 gebeld dat de gitaar word klaar gemaakt en dan op transport gaat, om 14:15 ontvangen. Maandag is de winkel ook nog eens gesloten, dus een vrije dag neem ik aan. Echt fantastische service.

Snelle levering en prima track and trace

Binnen 24 uur had ik mijn bestelde Fishman versterker binnen.

Ik heb het artikel nog niet ontvangen

Geen ervaring nog.

Keurig verpakt en netjes geleverd. Gewoon tevreden

helemaal top, snel geleverd en perfecte staat

Snel gitaar geleverd, netjes afgegeven en nette prijs

Snel en goed ingepakt

Het artikel was er snel en mooi ingepakt. Goede kwaliteit. Ben er erg blij mee.

Goed ruim op tijd.

Item was ruim op tijd, de verpakking was wat slordig.

na een slechte ervaring met de verzending heb ik mijn verzendkosten teruggestort gekregen, prima klantenservice dus.

slecht bedrijf

kan niet op tijd leveren, en bij annuleren kan je een eeuwigheid op je geld wachten voor je het terug hebt, mailen heeft geen enkele zin, daar komt nooit geen antwoord op, een echt slecht bedrijf

Goedemorgen heer van Eijk. De pluggen konden geleverd worden conform onze leverbelofte. Zoals aangegeven via de webshop en in uw mail, hebben we dit tevens telefonisch besproken. De 18e is er i.v.m. 2e paasdag geen antwoord geweest op uw mail, dan zijn wij namelijk gesloten. Wij reageren doorgaans binnen 48 uur. Een week is gelukkig geen eeuwigheid en conform onze belofte heeft u uw geld binnen 14 dagen retour. Muzikale groet ToTheMaxx Music

helemaal perfect zending op tijd

Dit is helemaal top mooie gitaar precies zoals omschreven op webside

Super producten

Goede prijskwaliteit verhouding. Spullen zijn netjes verpakt. In een woord top! Door een onverwachte situatie was ik niet thuis bij bezorging, bij een belletje vriendelijk geholpen om dit op het laatste moment toch nog te verzetten.

Online winkel met de service van een fysieke winkel

Ik heb een prachtige Sire T7 fiesta Red gekocht. Deze werd persoonlijk afgeleverd. Er werd beloofd dat deze afgesteld zou zijn en dat was zeker ook het geval! Nieuw setje snaren er op en uit de doos spelen maar. Ik ben echt positief verrast door de persoonlijke en goede service van deze winkel. Absolute aanrader!

Top! Super snelle levering!

Super webshop met prachtige producten. Vooraf via de WhatsApp wat vragen gesteld waarop direct geantwoord wordt. De gitaar in prima staat ontvangen en bovenal binnen een halve dag al geleverd! Echt toppie!

Over ToTheMaxx Music

ToTheMaxx Music B.V. is uw nieuwe generatie muziek en entertainment webshop, boordevol met muziekinstrumenten, DJ Equipment, Studio Gear en tevens Licht & Geluids apparatuur. Optimale service & advies op maat. Dankzij ons strak inkoopbeleid kunnen wij hoge kwaliteitsproducten leveren voor een betaalbare oplossing. Muziek maak je met je hart, en bij TOTHEMAXX MUSIC B.V. delen wij uw passie voor muziek. Het draait allemaal om het juiste gevoel, neem de tijd in uw TOTHEMAXX MUSIC STORE en ontdek wat het beste bij u past. Kunt u het niet vinden, neem dan gerust contact op.