Wederom weer goede aankoop

Altijd makkelijke bestelsysteem en goede levering. Tot de volgende keer.

Uitstekend!

Voor het eerst besteld en zeer verheugd. Snelle levering en mijn ukelele kan weer jaartjes verder. Bedankt.

Geen enkel minpunt.alles verliep volgens planning

Prima prijs kwaliteit verhouding

Echt een heel prima ukelele voor dit geld. Leuke ukelele met een mooie afwerking en een warme sound. Je krijgt waar voor je geld. Mensen die klagen over het te vaak moeten stemmen… dat ligt niet aan de kwaliteit van de uke maar aan je eigen kennis. Lees je in over nylon snaren en kom erachter dat ze de eerste maanden tijd nodig hebben om op te rekken. Dat is bij alle nieuwe snaren zo. Dus inderdaad… je moet heel vaak stemmen in het begin. Dat is normaal. Het komt vanzelf goed.

Prijsbewust

Lekker goedkoop

Geweldige gitaar en snelle levering.

Ik heb mijn gitaar besteld, de Salvador Cortez cs244. Zeer snelle levering en ook goed verpakt. Kortom een aanrader om hier uw muziekinstrument te bestellen.

Great service

Ordered a cover for my Bose S1 and it was great price and has came very quickly

Goed service

Keep up the good work

Snelle levering laagste prijs

Wat een perfect bedrijf! Klantenservice, verzending, prijzen, mooie producten en betalen in 3 termijnen... allemaal geweldig.

Snelle levering, top product

Een Sire Marcus Miller v7 gen2 gekocht, 3 dagen later persoonlijk thuisbezorgd. Service is te gek, product is top! Dikke aanbeveling!

Snelle service, goed verpakt

Pakket binnen een dag geleverd, prima verpakt. Goede verzendinfo.

Een geweldige sound

Slecht product

Na 5 minuten al kapot, handvatten laten los, achterkant vielen eraf en stok gespleten . Al met al een waardeloze bestelling

Perfect!

Vraag gesteld via whatsapp in het weekend. Direct antwoord en daardoor kunnen bestellen. Levering duurt paar dagen maar service is heel goed. Netjes aan de deur geleverd. Kon de bestelling helemaal volgen. Super!

Reliable support with great satisfaction from the product

Greetings all y'all, shortly put, I was astonished with the great service these guys put up whenever I had a question about anything. No issue and the products come in perfect shape, the boston limited case I received looked even better than in the pictures.

Super duidelijke website en super snelle bezorging

Super aanbod, super service

Snelle verzending en goede kwaliteit

Een aanrader,ik zal er zeker weer iets bestellen

duidelijke prijzen, zeer snelle gratis levering ( 50euro)

goede informatie over levering.

Fijne koop bij To The Maxx Music

De Nux mg30 besteld, deze werd netjes verpakt snel geleverd. Ik kwam per toeval via Google bij jullie winkel uit, maar na het lezen van zoveel goede reviews snel besteld. Een fantastisch apparaat deze Nux! Wat een geluid. Evt verbeterpunten voor Nux zelf: - Een langere usb-C kabel - Een uitgebreidere handleiding om tijd te besparen Bedankt To The Maxx Music!

Erg snelle levering.

De volgende dag bezorgd, Heel erg top.

Snel geleverd en uitstekend product

Snel geleverd en uitstekend product

Ik kreeg een halselement (foutje van de fabriek) terwijl ik een brugelement besteld had. Ik mocht er zolang op spelen, tot het goede element binnen was en die werd gratis geruild.

niet voor herhaling vatbaar

05-08 een setje Fender gitaar pickups besteld, 06-08 geleverd, dat wel.... op de avond van levering krijg ik om even over acht een mailtje dat de bezorger over vijf minuten bij me is. Om tien voor half elf was het dan zo ver en werd mijn pakketje bezorgd. Buiten doos zag er keurig uit, bij opening bleek het plastic Fender doosje aan gruzelementen te zijn, de kartonnen wikkel die er om heen zat gescheurd - mij een raadsel hoe dat kan als de buiten verpakking nog heel is? De spoeltjes zelf waren gelukkig nog wel intact. Later hoor ik dat twee mannen - waarvan één met een bedenkelijke baard een paar huizen verderop op de oprit in de auto van de bewoonster hadden staan loeren - jawel, de bezorgers dus - zeer ongepast !

Prima shop

In 2021 gratis een Stemapparaat Boston BTU-150 gekregen en nu een tweede erbij besteld omdat de eerste is ingepikt door mijn vriendin omdat hij het beter doet dan die van haar. Prima stemapparaat en prima prijs!

Over ToTheMaxx Music

ToTheMaxx Music B.V. is uw nieuwe generatie muziek en entertainment webshop, boordevol met muziekinstrumenten, DJ Equipment, Studio Gear en tevens Licht & Geluids apparatuur. Optimale service & advies op maat. Dankzij ons strak inkoopbeleid kunnen wij hoge kwaliteitsproducten leveren voor een betaalbare oplossing. Muziek maak je met je hart, en bij TOTHEMAXX MUSIC B.V. delen wij uw passie voor muziek. Het draait allemaal om het juiste gevoel, neem de tijd in uw TOTHEMAXX MUSIC STORE en ontdek wat het beste bij u past. Kunt u het niet vinden, neem dan gerust contact op.