Perfect.

Order is door " to the maxx , zelf Gebracht en overhandigd . Was erg verrast en wist meteen dat dit enige manier was om er zeker van te zijn dat je product heel aankomt . Kort gesprekje met de vriendelijk man die me vertelde dat ik een goede keuze had gemaakt mbt de gitaar en me veel plezier wenste. Bedankt . Mijn volgende bestelling doe ik weer bij to he maxx .

Prachte mensen, pracht betrouwbaar bedrijf

Wat een kei leuk bedrijf, ik was bijna de eerste die een pakje kwam brengen direct thee veel gezelligheid jong en dynamische, ik ga er vaak heen met plezier, ik blijf altijd positief omdat ik het zo’n mooi familie bedrijf vind! Hardwerkende mensen! Vriendelijk in omgang. Erg positief zo mooi om te zien, vader en zonen hoe mooi is dat!!!!! Ga zo door

Via Bol.com een elektrische gitaar besteld welke wij al spoedig en zeer goed verpakt thuisbezorgd kregen. Goede prijs-kwaliteit verhouding en een uitmuntende klantenservice. Wij weten waar wij de volgende keer moeten zijn voor een instrument, accessoire of advies. Zeer tevreden. En aan de overige reviews te zien zijn wij niet de enige.

Uitstekende service en advies

Wij zochten een microfoon en audio interface om een piano op te nemen, vanuit de bovenkant, naar een MacBook met Logic Pro. ToTheMaxx wist ons bij alle vragen deskundig te adviseren. Wij kochten een DAP Audio CM-45 microfoon, Focusrite Scarlett 2i2 welke snel geleverd werd met de juiste aansluiting kabels en een statief. Dit ging allemaal via telefoon en WhatsApp. Wij zijn zeer goed geholpen!

Leuk bedrijf, goed advies en veel keuze

Kom zeker terug!

Wat een geweldige service

Je maakt niet vaak mee dat een bedrijf zo met je meedenkt. Geweldige levering. Zeer aan te raden

Gisteren besteld en vandaag al in huis en keurig ingepakt

Versteld met levering

Na een tijdje surfen kwam ik uit op ToTheMaxx music, ik zocht een gitaar en vooral de laagste prijs gaf voor mij de doorslag. Mooie webshop en easy to use op tablet, het bestellen verloopt zeer vlot en ik blijf mijn spullen bij hun kopen. Ik had mijn gitaar besteld en dezelfde dag werd hij gebracht. Mijn verbazing was dan ook zeer groot. TOP!

Overzichtelijke webshop en veel keuze!

Top bedrijf met een fijne klantenservice. Fijne communicatie en zeer klantgericht. Ook het ruime assortiment was zeer gunstig.

Uistekende service! Snelle levering!

Heb een paar keer wat besteld en dat werd heel snel geleverd. Vragen over producten word ook met vakmanschap beantwoord. Zeker een aanrader zowel als om de producten als de klantenservice!!

Ruim assortiment, snelle levering!

Duidelijke en overzichtelijke webshop, genoeg keus voor wat ik zocht. Zeker aan te raden!

Ben echt super happy met dit bedrijf

Vanochtend besteld en zojuist al mijn gitaar ontvangen

Goed advies en snelle levering

Afgelopen week contact gehad met een medewerker over mijn eerste gitaar. Ik heb een aantal goede tips gekregen en na bestellen de gitaar de volgende dag ontvangen. Super service

Super service en snelle levering

Mooie overzichtelijke site en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader

Over ToTheMaxx Music

ToTheMaxx Music B.V. is uw nieuwe generatie muziek en entertainment webshop, boordevol met muziekinstrumenten, DJ Equipment, Studio Gear en tevens Licht & Geluids apparatuur. Optimale service & advies op maat. Dankzij ons strak inkoopbeleid kunnen wij hoge kwaliteitsproducten leveren voor een betaalbare oplossing. Muziek maak je met je hart, en bij TOTHEMAXX MUSIC B.V. delen wij uw passie voor muziek. Het draait allemaal om het juiste gevoel, neem de tijd in uw TOTHEMAXX MUSIC STORE en ontdek wat het beste bij u past. Kunt u het niet vinden, neem dan gerust contact op.