Een echte aanrader

Dit is de eerste keer voor mij dat ik hier wat besteld heb en ben zeer tevreden met de wijze van bestellen en de levering van het product, goed verpakt en snelle levering.

Bestelling compleet, zoals verwacht en een snelle bezorging

Mijn ervaring met ToTheMaxx Music beschrijf ik als volgt: De bestelling was compleet en zoals ik verwacht had. Ook de levering van mijn bestelling was snel. Ik ga hier zeker nogmaals bestellen!

Geweldige service en snelle levering!

Zelden contact gehad met webshop met service van deze kwaliteit. Wij hadden een Orange Cruch 50w basgitaarversterker besteld, maar deze was toch iets te groot voor ons. Na een kort telefoontje konden wij de versterker direct terugsturen en konden wij ‘m meteen ruilen voor zijn kleine broertje: de Crush 25w. Die werd ons direct toegestuurd. We vonden het contact zo prettig, dat we ook de Orange Crush gitaarversterker maar hebben besteld. Alle producten werden dan wel dezelfde avond danwel de volgende dag geleverd. Hier shoppen wij graag!

fantastische muziek spullen!

Een aantal dagen geleden de 'dunlop plectrums met verschillende diktes' ontvangen en ben er onwijs blij mee! Het heeft een erg goede prijs-kwaliteitverhouding. Alle plectrums hebben allemaal een andere kleur en dikte, waardoor ik zelf kan uitproberen wat fijn speelt. Een aanrader dus!

Snelheid en Service optimus

Vandaag een digitale piano besteld, en binnen een half uur werd ik gebeld of het uitkwam om deze tussen 2 en 4uur smiddags te leveren. Diep onder de indruk van de snelheid en service. Ik geef deze shop een uitmuntend en een dikke 10. Martina

Altijd goed

Snelle levering. Ik bestek hier altijd mijn Elixir snaren!

Home coming

Top service . Top producten en zeer betaalbaar . Ik heb daar mijn nieuwe versterker mogen uitproberen voordat ik op koop over ging. Ze nemen echt de tijd voor je. Aan mij hebben ze een vaste klant . Echt een mooie zaak jongens, ga zo door . Echt home coming bij jullie . Bedankt voor de mooie gesprekken . Tot snel . Grt Mr. Flo

Besteld .volgende dag geleverd

Ik ben tevreden met de kwaliteit en snel levering

Moet eigenlijk een 17 zijn, maar dat gaat niet.

Vandaag om 14:15 contact opgenomen voor informatie over een digitale piano. Was op voorraad, dus daarna direct via de website besteld. Tot mijn stomme verbazing stonden om 17:45 uur de bezorgers voor de deur. Uiterst vriendelijk en keurig net in recordtijd in elkaar gezet en alle verpakkingsrommel weer meegenomen. Prachtig instrument geleverd met een service waar een tien dus eigenlijk veel te laag voor is. Topzaak,, van harte aanbevolen.

Spullen snel en degelijk verpakt gekregen

Helemaal te gekke winkel

Leuke mensen die je veel kunnen leren Gezellige sfeer en goede hulp

Hele duidelijke site en snelle verzending!

Nog nooit een probleem met Bax musici gehad.

Altijd nog kleinere spullen besteld maar mijn ervaring zegt dat service en levering perfect is.

prima service

overzichtelijk website en goed geleverd!

Snel geleverd mijn gitaar verbeterd

Ik had snel een nieuwe snarenwinder nodig om nieuwe snaren op mijn gitaar te zetten. Van die essentiële onderdelen die ik snel kwijt raak. Met slechts een dag had ik een nieuwe winder binnen. Voor alle muziek onderdelen die je met spoed nodig hebt kan je bij ToTheMaxx Music terrecht!

Super goede uitleg en service en uitleg

Ssssnelle levering en good quality

Twee maal kort achter elkaar bestelling gedaan. Beiden rap geleverd en zeer tevreden over de kwaliteit! Thanks Maxx ;-)

Uitmuntend

Rond 17:00 gitaarset besteld via bol.com. Uur later in huis. Perfect service en bovendien goede prijs/kwaliteit verhouding!

Super vriendelijk, erg relaxed om zo goed geholpen te zijn!

Leuke gitaartjes voor geweldig leuke ( korting) Prijsjes♡ ook de sets waarvan ik 1 heb besteld. Manifique. Wel had ik hulp nodig, jullie benaderd via WhatsApp! Wilde graag een SET SWITCH meteen hebben jullie het veranderd, erg snel en vriendelijk! Mijn dag kan niet meer stuk! En morgen ook niet als hij binnen komt ! ♡ zo bedankt ! 5 sterren!

Alles is binnen gekomen

Alles is binnen dus zeer tevreden. Zeer goed alternatief voor bedrijven als Bax en Thomann!

Snelle levering en fantastische kwaliteit!

Klassiek gitaar pakket besteld en werd de volgende al geleverd. Fantastische prijs kwaliteit verhouding. Echt een aanrader

Hele snelle levering en het product was zoals beschreven

Prima en snelle levering

Mijn bestelling is nog dezelfde dag Verstuurd en volgende dag ontving ik de spullen netjes en volgens verwachting.

Had iets besteld smorgens en savonds was het er al Niet te geloven zo snel en keurig verpakt zou het iedereen aanbevelen Bedankt voor de goede service

Goed, zeer goed aanbevelingswaardig

Geleverd volgens afspraak, ik had nog wat aanvullende vragen zonder problemen beantwoord. Er zijn er nog veel die hier een voorbeeld aan kunnen nemen !

Over ToTheMaxx Music

ToTheMaxx Music B.V. is uw nieuwe generatie muziek en entertainment webshop, boordevol met muziekinstrumenten, DJ Equipment, Studio Gear en tevens Licht & Geluids apparatuur. Optimale service & advies op maat. Dankzij ons strak inkoopbeleid kunnen wij hoge kwaliteitsproducten leveren voor een betaalbare oplossing. Muziek maak je met je hart, en bij TOTHEMAXX MUSIC B.V. delen wij uw passie voor muziek. Het draait allemaal om het juiste gevoel, neem de tijd in uw TOTHEMAXX MUSIC STORE en ontdek wat het beste bij u past. Kunt u het niet vinden, neem dan gerust contact op.