Goede en vlotte service

Op zoek naar een onderstel voor een stage piano kwam ik bij Maxx Music uit. In eerste instantie gebeld om informatie. Om zeker te zijn werd nog even gecontroleerd bij collega’s. Door een telefonische storing kon er niet gelijk terug gebeld worden. De volgende dag lukte dit wel en is de bestelling via de webshop besteld. De volgende dag al in huis. Alle maten kloppen en we hebben er weer een super piano bij. Blij met de vlotte service en het meedenken.

Mijn allereerste aankoop bij Max, alles liep heel vlot. Ik deed mijn bestelling en kreeg meteen een reactie. Na mijn betaling kreeg ik de bevestiging en de volgende dag stond post.nl bij mij voor de deur. Ben zeer tevreden met het product en een groot compliment voor Max, Mvg Tony den Doop.

Optimale service en een top webwinkel

Het product werd snel geleverd, en de klantvriendelijkheid is top, ook de producten zijn kwalitatief in orde, en ik en mijn vrouw zijn nu zeer zeker vaste klanten... dank ToTheMaxx Music!!

Goede prijs en super snelle levering!

S' avonds besteld en de volgende dag geleverd. Nette vriendelijke bezorger. Super blij met de Orange Crush Bass 50! Ziet er prachtig uit en maakt dat mijn basgitaar top klinkt. Luid genoeg voor gebruik tijdens een optreden in een kleine setting (speel in een kerkband).

Goed,snel,

Exceptionele service en klantvriendelijkheid

Ik heb bij deze winkel een Sire Larry Carlton S7 besteld, de bezorging was ongelooflijk snel (zaterdagavond besteld en maandag in huis) maar de eerste versie die ik kreeg voldeed niet aan mijn verwachtingen. Ik heb deze teruggestuurd en een andere gevraagd via hun site. Ik heb Max (de eigenaar) gebeld om mijn bevindingen te delen. Dit werd erg serieus genomen en hij bood zelfs aan om het nieuwe exemplaar gratis van een setup en snaren naar keuze te voorzien. Hun mail respons is super en dat je dan nog wordt na-gebeld om te checken of je het mailtje hebt gezien is buitengewoon. Wat een service en het tweede exemplaar is geweldig!! Dit is hoe een winkel hoort te functioneren! Mijn complimenten Max en zeker tot een volgende bestelling!

Snel

Goede service.

Top!!!

Gitaarversterker gekocht, goed advies, telefonisch goed bereikbaar, vriendelijk personeel. Pakket volgens planning geleverd. En keurig goed verpakt. En scherp geprijsd. Mijn ervaring. Kan bij deze winkel gerust iets kopen. Alleen ik heb geen ervaring met service bij problemen.

Heel vriendelijk, behulpzaam, geweldige klandizie. Zelfde dag had ik mijn gitaar al in huis. Ben super blij.

Prima avond bezorging volgende dag

Ik had gekozen voor nextday delivery, in de hoop dat het er dan de volgende dag op tijd was. Dit bleek echter standaard in de avond te zijn, ergens tussen 5 en half 11. Er staat wel ergens in de verzendvoorwaarden 'avondbezorging' maar verder wordt er overal gesproken over 'volgende dag', dus dat heb ik geïnterpreteerd als 'overdag'.

Zeer tevreden!

Deze webshop zal ik altijd verkiezen boven de al bekendere grote muziek webshop die we al kennen.. Snelle levering (eventueel zelfs savonds), producten netjes ingepakt en duidelijke communicatie.

echt een geweldige service!

Heb goede ervaring: geleverd volgens afspraak, op het laatste moment nog even netjes aangepast op mijn verzoek, prima verpakt (o.a. dus lekker compact in plaats van die enorme dozen), zeer klantvriendelijke benadering, nog een extra gratis en erg handig cadeau erbij (tuner voor gitaar, werkt als een zonnetje). Kortom, wat wil je nog meer!

Orange Gitaarversterker

Super snelle levering. Om 10 uur besteld en om 14:30 uur thuis afgeleverd door een vriendelijke chauffeur. Ik kom hier zeker terug.

Goed geholpen bij mijn aankoop

Ik twijfelde over mijn aankoop en of ik er wel een goede keuze maakte hierna goed geïnformeerd je merkte dat deze persoon er goed verstand van heeft en je goed helpt om voor jou de juiste keuze te maken . En heel erg tevreden over mijn aankoop en super blij met een goede service

Lekker sfeertje zoals je verwacht van een Muziekwinkel

Ik wilde graag een Flamenco gitaar van Martinez, en kwam bij Tothemaxx Music uit en was op voorraad, direct gebeld en gevraagd om te proberen, wat geen probleem was. En inmiddels heb ik de gitaar in mijn studio, heel erg goed geholpen. Hangt een hele lekkere nuchtere muzikale sfeer. Nogmaals super tevreden met mijn Martinez MFG-CRCE. Groetjes Annemarie

Super fijne zaak.

Super fijne winkel met kennis en passie. Ze weten waar ze het over hebben

Geweldig snelle service

Ik had de Orange crush 120 pro om 12:30 besteld, om 14:30 werd deze bij mij bezorgd. Ook kreeg ik van tevoren nog een telefoontje waar ik alle vragen kon stellen die ik had.

Snel en nauwkeurig

Top service snel contact. En alles netjes en overzichtelijk. Hier bestel ik voortaan altijd mijn instrumenten en accesoires.

Verassingselement giga

Na afspraak gemaakt te hebben, om een drumstel op te halen, bij binnenkomst een klein sprongetje gemaakt. Eindelijk weer een muziekwinkel in de buurt. Mooie winkel en goéd geholpen door hun. Heel blij, en hier kom ik vaker!

Vriendelijk en klantgericht

Goed geholpen bij mijn aankoop. Zeer tevreden en een zaak die ik bij een nieuwe aankoop zeker zal raadplegen.

Super service!

Vandaag mijn nieuwe basgitaar mogen uitproberen. De service was super! Echt een aanrader als je gespecialiseerd op zoek bent naar een instrument!

Heel toffe mensen

Ik was aan het bestellen en dat lukte niet zo goed , opeens werd ik gebeld door Max en die heeft het super opgelost en ik kreeg een wonderschone gitaar waar ik erg blij mee ben voor mijn zoon om cadeau te geven ! Groet Jacqueline Boekelman / Amsterdam

GEWELDIG!!!

Producten besteld bij to the Max Music. En meteen een super goede ervaring rijker! De service die ze bieden is uitstekend! Je word goed op de hoogte gehouden over de producten die onderweg zijn. Er was een product via de leverancier stuk gegaan. (Kan gebeuren.) Hierover werd ik meteen op de hoogte gebracht! En er wordt alles aan gedaan bijtijds te leveren. Een snelle reactie als je een vraag hebt via Whatsapp en mogelijkheden aan gedragen in je eigen voordeel! Producten die ik later op de dag nog besteld had, werden tegelijkertijd geleverd om verzendkosten te besparen. Kortom de service die zij bieden en de klantvriendelijkheid is superieur en geef ik dan bij deze ook een dikke 10! Ik zal hier in de toekomst veel vaker gaan bestellen en bij iedereen aanbevelen. Ga zo door!!!

Perfect.

Order is door " to the maxx , zelf Gebracht en overhandigd . Was erg verrast en wist meteen dat dit enige manier was om er zeker van te zijn dat je product heel aankomt . Kort gesprekje met de vriendelijk man die me vertelde dat ik een goede keuze had gemaakt mbt de gitaar en me veel plezier wenste. Bedankt . Mijn volgende bestelling doe ik weer bij to he maxx .

Prachte mensen, pracht betrouwbaar bedrijf

Wat een kei leuk bedrijf, ik was bijna de eerste die een pakje kwam brengen direct thee veel gezelligheid jong en dynamische, ik ga er vaak heen met plezier, ik blijf altijd positief omdat ik het zo’n mooi familie bedrijf vind! Hardwerkende mensen! Vriendelijk in omgang. Erg positief zo mooi om te zien, vader en zonen hoe mooi is dat!!!!! Ga zo door

Over ToTheMaxx Music

ToTheMaxx Music B.V. is uw nieuwe generatie muziek en entertainment webshop, boordevol met muziekinstrumenten, DJ Equipment, Studio Gear en tevens Licht & Geluids apparatuur. Optimale service & advies op maat. Dankzij ons strak inkoopbeleid kunnen wij hoge kwaliteitsproducten leveren voor een betaalbare oplossing. Muziek maak je met je hart, en bij TOTHEMAXX MUSIC B.V. delen wij uw passie voor muziek. Het draait allemaal om het juiste gevoel, neem de tijd in uw TOTHEMAXX MUSIC STORE en ontdek wat het beste bij u past. Kunt u het niet vinden, neem dan gerust contact op.