Mensvriendelijk

Echt een goede muziekwinkel. Zowel qua communicatie, service, en snelle goede levering. Dank je wel Max Oost. Ga zo door.

Dank u zeer vriendelijk voor uw zending. Top product. Mvg. Harry.

Prima snaar

Toppie

Product zoals ik verwacht heb.

Zeer tevreden!

Erg tevreden over mijn aankoop van een gitaar. Levering was correct en super netjes verpakt. De gitaar was zelfs nagekeken en gestemd! Toppers bedankt!

Op de dag dat ik had besteld werd ik gebeld, met de mededeling dat mijn bestelling dezelfde dag nog met de grootste zorg worden bezorgt. En zo geschiedde ongelofelijk snelle en zorgzame bezorging. Klasse! Ook nog eens een mooi product voor een mooie prijs fantastisch.

Fantastisch!!

Moest even iets weten, heb ze gebeld en werd geweldig geholpen. Vriendelijke mensen, behulpzaam en meedenkend. Belofte werd nagekomen, voor 12.00 uur besteld, zelfde dag in huis. Zat goed en stevig verpakt. Een aanrader! Als ik wat nodig heb weet ik ze weer te vinden!

Gewoon bestelt erg fijn dat er een live time tracking op je pakket zit. En product kwam goed aan en werkte goed!

Primark

Voldoet en pas goed. Snelle levering

De gitaarhoes is van goede kwaliteit en snel geleverd!

Super snel geleverd

Super snel geleverd, mijn zoon van 12 helemaal blij!Instrumentenkabel, zodat hij in coronatijd in ieder geval gitaar kan spelen.

Perfect!

Goede service en ultra snelle bezorging.

Maximale service

De naam ToTheMaxx is naar mijn mening ook meer dan waargemaakt. Een Topzaak. Ik ben zeer tevreden over het gekochte “kindergitaartje”. In tegenstelling tot veel andere kun je deze goed stemmen en kan dus ook langer en serieuzer gebruikt worden. (Guitarlele Korala Poly Ukes Series PUG-40-LBU). Ook heeft men kosteloos extra moeite gedaan om het gitaartje op tijd thuis te krijgen (kerstcadeau) wat ik zeer waardeer omdat ik het anders zelf op zou moeten halen. Ik ben zelf ook op zoek naar een gitaar en zal binnenkort zeker naar deze zaak toe gaan. Het contact via whatsapp was snel, duidelijk en uitstekend.!

Nux mg 30

Ten eerste,jullie samenwerking met 'red je pakketje is uitstekend,maar waar het om gaat is de fantastische nux mg30 multi-effect processor. Ik heb in ruim een jaar dat ik weer begonnen was met gitaar spelen er 5 gehad,ook de nux mg300 die ik tot dan toe de beste vond,maar deze is echt de overtreffende trap. ALLES in en op het apparaat is fantasties,het geluid is net als van een echte buizen versterker en de effecten zijn net echte stompboxen. Gelukkig een aan en uit schakelaar,effect chain,hardware knoppen ik even zo doorgaan ! De nux mg30 is samen met mijn Boss katana mk2 50 de perfecte match. Bedankt Tothemaxx dat jullie hem hebben en Nux voor het creëren van de perfecte multi-effect processor. Met vriendelijke groet. Dennis.

Goede service, goede producten en snelle levering .

Chapeau

Snelle levering,goede kwaliteit en met zorg verpakt

Goed en behulpzaam.

Vriendelijk en meedenkend. Staat altijd voor je klaar. Geweldige snelle reactie. En een mooie showroom en een duidelijke website.

problemen oplossen is de beste test voor een bedrijf! En goed gedaan dus!

Ik kreeg in eerste instantie het verkeerde product op gestuurd. Die levering, hoewel fout dus, was wel ontzettend snel. Maar de correctie vrijwel net zo snel en in ieder geval probleemloos. Prima gedaan dus. Fouten kunnen gebeuren, maar als je die netjes en snel oplost, dan doe het goed. Alhoewel ik het geleverde product nog moet bouwen (het is een kit) ziet het er goed en netjes uit, en is het in ieder geval compleet. Tot zover dus prima.

Heb de bestelling in goede orde ontvangen ..

Pianokruk is in goede kwaliteit ...ook de prijs is prima.. SUPERRR.

Erg fijne service, netjes bezorgd. Vond het alleen jammer dat er niet gecommuniceerd was wanneer ze langs zouden komen ongeveer, want dan was ik thuis gebleven. Na 2 pogingen is het toch gelukt. De gitaar speelt super en er zat een mooie checklistbij van hoe de gitaar gecontroleerd is.

Supertoll

Mondharmonica bestelt ze fluit fantastisch super goed instrument groetjes

Heel behulpzaam en klant vriendelijk.

Keurige service

Super netjes en op tijd geleverd, prima service

Een tevreden klant erbij

In de shop is alles goed te vinden en als er nog online vragen zijn kan dat via WhatsApp of mail. Dit geeft duidelijkheid in je bestelling en accurate leverdatum. Trouwens, tevreden over mijn bestelling met bijbehorende plectrum en stickers. Een klant erbij.

Over ToTheMaxx Music

ToTheMaxx Music B.V. is uw nieuwe generatie muziek en entertainment webshop, boordevol met muziekinstrumenten, DJ Equipment, Studio Gear en tevens Licht & Geluids apparatuur. Optimale service & advies op maat. Dankzij ons strak inkoopbeleid kunnen wij hoge kwaliteitsproducten leveren voor een betaalbare oplossing. Muziek maak je met je hart, en bij TOTHEMAXX MUSIC B.V. delen wij uw passie voor muziek. Het draait allemaal om het juiste gevoel, neem de tijd in uw TOTHEMAXX MUSIC STORE en ontdek wat het beste bij u past. Kunt u het niet vinden, neem dan gerust contact op.