onbetrouwbaar/na review oplossing aangeboden

Op 6 augustus had ik plectrums besteld. We zijn nu 3 weken verder en ze zijn nooit geleverd ook al stond er op de website dat ondanks dat ze gesloten zijn, de bestellingen gewoon worden verwerkt en dat ze ook op de mail reageren. Maar ook op mijn mail met de vraag waar mijn bestelling bleef is nooit geantwoord en ook niet toen ik mijn vraag via het contactformulier in had gediend. Het gaat maar om een bedrag van 8 euro, maar ik vind het niet netjes en het komt zeer onbetrouwbaar over. Nadat ik een slechte review had geplaatst (iets wat zeker geen gewoonte van mij is maar het in dit geval nog mijn enige optie was) kreeg ik wél bericht. Er werd een passende oplossing en excuses met een uitleg aangeboden. Voor beide partijen jammer dat het zo gelopen is maar inmiddels is e.e.a. op een nette manier alsnog opgelost.

Uitstekende webshop

Goede communicatie. Zeer snelle levering. Product was exact als beschreven. Goede ervaring dus.

Beste Rik, Bedankt voor uw review, We hopen u snel weer van dienst te mogen zijn.

Een goed versterkertje

Ik heb nu een week in huis. En ik gebruik hem met de band en er zit goed geluid in.

Beste Anita, Bedankt voor uw review, We hopen u snel weer van dienst te mogen zijn.

We kregen wat we bestelden, netjes op tijd en degelijk verpakt.

Onze bestelling verliep vlot, zonder problemen. Betaling was simpel. Onze bestelling kwam degelijk verpakt en mooi op tijd aan.

Beste Jos, Bedankt voor uw review, We hopen u snel weer van dienst te mogen zijn.

precies wat ik zocht

Dit muziekboekje is precies goed, de grootte en het gewicht zijn perfect

Beste Cor, Bedankt voor uw review, We hopen u snel weer van dienst te mogen zijn.

snelle en juiste levering

is goed. ik vond de afhandeling prima

Beste Cas, Bedankt voor uw review, We hopen u snel weer van dienst te mogen zijn.

Gitaarhouder is scheef en pakket bevatte geen retourbon.

Had zelf een oplossing gevonden om de gitaarhouder recht en zonder onbalans op de grond te kunnen laten staan. Na contact met het bedrijf hebben ze een nieuwe besteld en kon ik het omruilen. In algemeen: liever rechtstreeks met de ondernemer handelen dan bestellen via bol.com...

Beste Janny, We vinden het erg vervelend dat u een product ontvangen heeft dat niet correct werkt, en zouden dit graag op willen lossen. We hebben u gemaild, en hopen samen tot een passende oplossing te komen.

Precies wat ik nodig had.

Stevige kabel maar heel soepel in gebruik. Ik kan weer storingsvrij genieten. Levering was best snel, kwaliteit is goed, de prijs zo als die zijn moet.

Beste Ton, Bedankt voor uw review, We hopen u snel weer van dienst te mogen zijn.

Prima geregeld

Ik had een gitaar besteld en deze werd keurig persoonlijk afgeleverd echter de gitaar voldeed niet en werd zonder problemen mee retour genomen, andere gitaar uitgezocht die duurder was, ik had nog een gitaar in te ruilen en deze overbrugde het prijsverschil. Tweede gitaar werd weer keurig persoonlijk gebracht en deze voldoet wel. Het enige wat ik wel wat vervelend vind is de communicatie en kleine slordigheidjes maar goed, we zijn allemaal mensen en soms worden fouten gemaakt. Ik vind persoonlijk To The Maxx een verademing tegenover wat ik de laatste jaren aan muziekwinkels heb meegemaakt.

Beste dirk, Bedankt voor uw review, We hopen u snel weer van dienst te mogen zijn.

Perfect.

Duidelijke eerlijke mensen die doen wat ze beloven en afspreken met de cliënt. S,morgens besteld, s,avonds in huis. Een aanrader!!

Beste Hub, Bedankt voor uw review, We hopen u snel weer van dienst te mogen zijn.

Zeer goede ervaring met dit bedrijf.

Beste Sjoerd, Bedankt voor uw review, We hopen u snel weer van dienst te mogen zijn.

Top bassversterkee

De Nux basversterkerbis echt top zeker met mijn metalbasspel kan hij goed aan

Beste Gerwin, Bedankt voor uw review, We hopen u snel weer van dienst te mogen zijn.

Prima verpakt, met track and trace te volgen en snel in huis.

Beste Anton, Bedankt voor uw review, We hopen u snel weer van dienst te mogen zijn.

Besteld, snel geleverd, top !!!!

Producten op voorraad, goedkoper dan elders. Snel geleverd én kwaliteit.

Beste Walter, Bedankt voor uw review, We hopen u snel weer van dienst te mogen zijn.

Goede beginners gitaar voor gipsy jazz

Goede beginners gitaar voor gipsy jazz, hals is wel wat breed voor een gipsy jazz gitaar, geluid is oké veder goed verpakt (gitaar ruikt wel naar Azijn door de verpakking.

Beste Richard, Bedankt voor uw review, Wij zullen uw feedback doorgeven aan onze leverancier. We hopen u snel weer van dienst te mogen zijn.

op tijd bezorgd

op tijd bezorgd

Beste Jelle, Bedankt voor uw review, We hopen u snel weer van dienst te mogen zijn.

Helaas heb ik nog niets ontvangen !!!!!!!

DHL geeft aan het bezorgd te hebben, dit bericht onjuist

Beste Henk, Excuses voor het ongemak. Wij hebben een onderzoek gestart bij DHL, en zullen u hiervan spoedig op de hoogte brengen.

Beide gitaren hangen nu aan de muur op een bijzondere manier. Met de juiste ondersteuning. Zeer eenvoudig te monteren.

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw review. We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Teruggestuurd

De keyboardtas voldoet niet aan mijn verwachtingen omdat er een sterke onaangename chemische geur aan hangt. Lijkt mij ongezond. Daarom heb ik de tas teruggestuurd.

Beste Leo, Bedankt voor uw melding. We zullen uw retour controleren. Als hier een chemische geur aan hangt, zullen wij dit direct doorgeven aan onze leverancier. Excuses voor het ongemak.

‘s avonds besteld, volgende dag 12:00 uur geleverd.

Doen en leveren wat je beloofd. Daar houd ik van.

Beste Jan, Bedankt voor uw review, We hopen u snel weer van dienst te mogen zijn.

Beste Alex, We vinden het vervelend dat u het zo heeft ervaren en hebben u opnieuw de factuur toegestuurd. Zou u contact met ons op willen nemen, als u de factuur niet ontvangen heeft? Met vriendelijke groet Team ToTheMaxx Music

Op tijd binnen

Goede kabels

Beste Ruud, Bedankt voor uw review, We hopen u snel weer van dienst te mogen zijn.

Trage levering

De kabel voldoet prima. 4 Dagen erop wachten vind ik echter niet meer van deze tijd.

Beste Ben, Bedankt voor uw feedback. We snappen dat u uw bestelling zo snel mogelijk in huis wilt hebben. Echter kunnen wij met ons team niet altijd snel leveren, daarom hebben wij onze levertijd ook op 3 tot 5 werkdagen staan, zodat wij onze klanten niet teleur hoeven te stellen. Uiteraard werken wij aan een snellere levering, maar moeten het momenteel doen met team dat wij hebben. We hopen dat uw volgende ervaring bij ons beter zal zijn. Met vriendelijk groet, Team ToTheMaxx Music

Hele goede ervaring voor de eerste keer besteld en alles netjes geleverd

Via Bol.com een NUX MG 300 multi pedal voor de gitaar besteld. Dag later binnen dan gepleit maar geen probleem.zending was keurig verpakt.

Beste Karel, Bedankt voor uw review, We hopen u snel weer van dienst te mogen zijn.

Ik kocht mijn Larry Carlton T7 via bol.com hier tegen een scherpe prijs. Helaas had ik pech, al binnen 1 dag bleek de element switch defect. Probleemloos en snel werd de gitaar omgeruild. Zeer tevreden.

Beste Ton, Bedankt voor uw review. We zijn blij u snel geholpen te hebben, en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Over ToTheMaxx Music

ToTheMaxx Music B.V. is uw nieuwe generatie muziek en entertainment webshop, boordevol met muziekinstrumenten, DJ Equipment, Studio Gear en tevens Licht & Geluids apparatuur. Optimale service & advies op maat. Dankzij ons strak inkoopbeleid kunnen wij hoge kwaliteitsproducten leveren voor een betaalbare oplossing. Muziek maak je met je hart, en bij TOTHEMAXX MUSIC B.V. delen wij uw passie voor muziek. Het draait allemaal om het juiste gevoel, neem de tijd in uw TOTHEMAXX MUSIC STORE en ontdek wat het beste bij u past. Kunt u het niet vinden, neem dan gerust contact op.