Moet eigenlijk een 17 zijn, maar dat gaat niet.

Vandaag om 14:15 contact opgenomen voor informatie over een digitale piano. Was op voorraad, dus daarna direct via de website besteld. Tot mijn stomme verbazing stonden om 17:45 uur de bezorgers voor de deur. Uiterst vriendelijk en keurig net in recordtijd in elkaar gezet en alle verpakkingsrommel weer meegenomen. Prachtig instrument geleverd met een service waar een tien dus eigenlijk veel te laag voor is. Topzaak,, van harte aanbevolen.

Spullen snel en degelijk verpakt gekregen

Helemaal te gekke winkel

Leuke mensen die je veel kunnen leren Gezellige sfeer en goede hulp

Hele duidelijke site en snelle verzending!

Nog nooit een probleem met Bax musici gehad.

Altijd nog kleinere spullen besteld maar mijn ervaring zegt dat service en levering perfect is.

prima service

overzichtelijk website en goed geleverd!

Snel geleverd mijn gitaar verbeterd

Ik had snel een nieuwe snarenwinder nodig om nieuwe snaren op mijn gitaar te zetten. Van die essentiële onderdelen die ik snel kwijt raak. Met slechts een dag had ik een nieuwe winder binnen. Voor alle muziek onderdelen die je met spoed nodig hebt kan je bij ToTheMaxx Music terrecht!

Super goede uitleg en service en uitleg

Ssssnelle levering en good quality

Twee maal kort achter elkaar bestelling gedaan. Beiden rap geleverd en zeer tevreden over de kwaliteit! Thanks Maxx ;-)

Uitmuntend

Rond 17:00 gitaarset besteld via bol.com. Uur later in huis. Perfect service en bovendien goede prijs/kwaliteit verhouding!

Super vriendelijk, erg relaxed om zo goed geholpen te zijn!

Leuke gitaartjes voor geweldig leuke ( korting) Prijsjes♡ ook de sets waarvan ik 1 heb besteld. Manifique. Wel had ik hulp nodig, jullie benaderd via WhatsApp! Wilde graag een SET SWITCH meteen hebben jullie het veranderd, erg snel en vriendelijk! Mijn dag kan niet meer stuk! En morgen ook niet als hij binnen komt ! ♡ zo bedankt ! 5 sterren!

Alles is binnen gekomen

Alles is binnen dus zeer tevreden. Zeer goed alternatief voor bedrijven als Bax en Thomann!

Snelle levering en fantastische kwaliteit!

Klassiek gitaar pakket besteld en werd de volgende al geleverd. Fantastische prijs kwaliteit verhouding. Echt een aanrader

Hele snelle levering en het product was zoals beschreven

Prima en snelle levering

Mijn bestelling is nog dezelfde dag Verstuurd en volgende dag ontving ik de spullen netjes en volgens verwachting.

Had iets besteld smorgens en savonds was het er al Niet te geloven zo snel en keurig verpakt zou het iedereen aanbevelen Bedankt voor de goede service

Goed, zeer goed aanbevelingswaardig

Geleverd volgens afspraak, ik had nog wat aanvullende vragen zonder problemen beantwoord. Er zijn er nog veel die hier een voorbeeld aan kunnen nemen !

Goede service!

Zeer goede ervaring! Vriendelijke mensen die je goed helpen aan mooie instrumenten!

Zeer snelle levering

Snelle levering,product voldoet aan de verwachting.

Eerste maal aankoop bij The Maxx Music , alles ziet er netjes uit.

De door mij uitgekozen gitaar was netjes verpakt . Handleiding met instructies lijkt mij duidelijk.

Duidelijke site en snel geleverd.

Zou het zo weer doen.

Top snarenwinder

Hele goede snaren winder Snelle levering door Maxx Zeer tevreden

Snel en persoonlijk

Bestellen via de site en binnen een dag geleverd! Ze kwamen met persoonlijke bezorgdienst en belden zelfs van te voren met een aankomsttijd. Heel sympathieke en aardige mensen.

Goede en vlotte service

Op zoek naar een onderstel voor een stage piano kwam ik bij Maxx Music uit. In eerste instantie gebeld om informatie. Om zeker te zijn werd nog even gecontroleerd bij collega’s. Door een telefonische storing kon er niet gelijk terug gebeld worden. De volgende dag lukte dit wel en is de bestelling via de webshop besteld. De volgende dag al in huis. Alle maten kloppen en we hebben er weer een super piano bij. Blij met de vlotte service en het meedenken.

Mijn allereerste aankoop bij Max, alles liep heel vlot. Ik deed mijn bestelling en kreeg meteen een reactie. Na mijn betaling kreeg ik de bevestiging en de volgende dag stond post.nl bij mij voor de deur. Ben zeer tevreden met het product en een groot compliment voor Max, Mvg Tony den Doop.

Over ToTheMaxx Music

ToTheMaxx Music B.V. is uw nieuwe generatie muziek en entertainment webshop, boordevol met muziekinstrumenten, DJ Equipment, Studio Gear en tevens Licht & Geluids apparatuur. Optimale service & advies op maat. Dankzij ons strak inkoopbeleid kunnen wij hoge kwaliteitsproducten leveren voor een betaalbare oplossing. Muziek maak je met je hart, en bij TOTHEMAXX MUSIC B.V. delen wij uw passie voor muziek. Het draait allemaal om het juiste gevoel, neem de tijd in uw TOTHEMAXX MUSIC STORE en ontdek wat het beste bij u past. Kunt u het niet vinden, neem dan gerust contact op.