Traag

Potmeters besteld, arriveerden op het uiterste randje van de beloofde, relatief lange, leveringstermijn. Als reden werd (achteraf) opgegeven dat er een magazijnverbouwing was en personeelstekort. De Whatsapp van het bedrijf bleek buiten gebruik, dus deze werd niet beantwoord. Verder bleken de potmeters na geleverd te zijn enige afwijkingen te hebben (naar later bleek een bekend euvel van dit type, dus niet de schuld van Maxx), maar het zou beleefd geweest zijn als mijn mail hierover zou zijn beantwoord. De twee zaken die ik het meest belangrijk vind bij een webshop zijn snelheid en duidelijkheid. In dit geval waren beiden bij ToTheMaxx onder mijn verwachtingen. Positief punt, waardoor ik ze zou aanbevelen voor mensen die het bovenstaande geen bezwaar vinden, is de prijs, ze zaten in dit geval ver onder de prijs van hun conculega's, reden waarom deze vraag met een "ja" heb beantwoord.

Beste Rob, We vinden het vervelend dat u het zo ervaren hebt en zouden dit graag samen met u op willen lossen. Wij hebben u daarom gemaild, en hopen spoedig op antwoord.

Correcte reactie op probleem met de levering

Het pakket werd door de koerierdienst op "geleverd" geplaatst maar niet ontvangen. Er werd op een vriendelijke manier gereageerd en actie ondernomen. Ondertussen is het pakket terecht. Beantwoordt aan mijn verwachtingen; correcte prijs/kwaliteit.

Beste Frans, Bedankt voor uw review, We zijn blij dat u tevreden bent met de oplossing. We hopen u snel weer van dienst te mogen zijn.

Super goeie kwaliteit, fijne band

Snel binnen en goeie kwaliteit.

Beste Destiny, Bedankt voor de mooie woorden. De beste service voor onze klanten is waar wij voor gaan. Hopelijk tot snel! Groeten het ToTheMaxx Music team

Snel geleverd, ruim assortiment

Hoewel ik geen rechtstreekse bestelling gedaan heb is de afhandeling snel, correct en geheel toereikend geweest. Het assortiment is breed genoeg dat ik het meeste van mijn artikellen te vinden zijn bij hen.

Beste Ruud, Bedankt voor uw review, We hopen u snel weer van dienst te mogen zijn.

Prima service!

Prima service, super netjes en snel geholpen in de app met vragen die ik had. Bestellen en binnen enkele dagen geleverd met de eigen bezorgservice. Basgitaar was netjes en goed afgesteld. Ik ben zeer tevreden!

Beste Jaco, Bedankt voor de mooie woorden. De beste service voor onze klanten is waar wij voor gaan. Hopelijk tot snel! Groeten het ToTheMaxx Music team

Mooie zelfbouw gitaar

Mooie gitaar , ziet er netjes uit , en alle onderdelen netjes verpakt .

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw review, We hopen u snel weer van dienst te mogen zijn.

Uitstekende gitaar

Toffe gitaar

Beste Lemmy, Bedankt voor uw review, We hopen u snel weer van dienst te mogen zijn.

Helemaal OK

In de beschrijving stond ook dimbaar(is volgens mij niet zo) is niet belangrijk want daar ging het niet om. Ben tevreden!! Gr. W.Looijenga

Beste Wieger, Bedankt voor uw review, We hopen u snel weer van dienst te mogen zijn.

Goede terug koppeling

Nadat mijn eerste bestelling nooit aankwam, dit door goede communicatie goed is rechtgezet.

Goedemiddag Makke, Vervelend om te horen dat u het product nog niet ontvangen heeft. Wij zullen hier onderzoek naar doen en u hierover via e-mail op de hoogte stellen. We hopen dit netjes met u op te lossen.

Snel levering

De bestelling was eerder dan aangegeven van te voren. Produkt prima in orde.

Uitstekende oefenversterker

De bezorging van ToTheMaxxMusic was zoals beloofd. Dit is een ideale oefen versterker met ongekend veel mogelijkheden het geluid is prima en gemakkelijk in te stellen met je mobieltje. De power is ook meer dan voldoende tot ergernis van de buren maar de hoofdtelefoon bied hierbij uitkomst echt een kleine krachtpatser. Ik ben er zeer content mee en is zeker een aanrader. Het enige minpuntje is dat de usermanual wat summier is.

Beste Gerard, Bedankt voor uw review, We hopen u snel weer van dienst te mogen zijn.

Prima product, lage prijs.

Kwaliteit prijs verhouding is top!

Beste Arie, Bedankt voor uw review, We hopen u snel weer van dienst te mogen zijn.

good quality

Beste Neil, Bedankt voor uw review, We hopen u snel weer van dienst te mogen zijn.

snelle levering, correcte afhandeling slecht geleverd product

Een mondharmonica liep schade op tijdens transport. Retour werd zonder probleem afgehandeld.

Beste Simon, Bedankt voor uw review, Echter heeft u een product review achter gelaten op een plek waar reviews over het bedrijf geplaatst worden. Graag zou ik u willen vragen uw review aan te passen naar uw ervaring met ons. Wij zullen er voor zorgen dat uw review van het product op de juiste plek komt te staan. Ook zullen wij dit bespreken met onze leverancier. We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Alles zoals verwacht

Alles zoals verwacht

Beste Rob, Bedankt voor uw review, We hopen u snel weer van dienst te mogen zijn.

Prima product en service

Zeer goed ,bestelling op tijd en kwalitatief goed

Beste Jan, Bedankt voor uw review, We hopen u snel weer van dienst te mogen zijn.

Beste Elvis, Bedankt voor uw review, We hopen u snel weer van dienst te mogen zijn.

Mondharmonica

Snel geleverd en goed verpakt. Kortom super netjes allemaal

Beste Peter, Bedankt voor uw mooie review! We zijn erg blij te zien dat u zo enthousiast bent over onze levering. We hopen u snel weer te mogen helpen.

Alles prima geregeld

Beste Willie, Bedankt voor uw review, We hopen u snel weer van dienst te mogen zijn.

Fijne snare.

Fijne lichte snare, die in de carnaval stoet uren aan een stuk gemakkelijk te dragen is.

Beste Laura, Bedankt voor uw review, We hopen u snel weer van dienst te mogen zijn.

Snel geleverd, mooie lamp

De lamp is snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen. TotheMaxx was tevens de goedkoopste via Bol.

Beste Tineke, Bedankt voor uw review, We hopen u snel weer van dienst te mogen zijn.

Heel tevreden

Heel tevreden en snelle verzending.

Beste Alain, Bedankt voor uw review, We hopen u snel weer van dienst te mogen zijn.

Prima gitaar

zie boven

Beste Harrie, Bedankt voor uw review, We hopen u snel weer van dienst te mogen zijn.

Nog steeds niets ontvangen

3 bruggen besteld, inmiddels 10 dagen verder nog niets binnen , behalve deze beoordeling .Top

Goedemorgen Michel, Uw zending is retour gestuurd omdat deze geweigerd is. De koerier van DHL heeft de zending geweigerd omdat het ServicePoint de zending zou hebben geweigerd. Ik kan de reden hiervan helaas niet inzien. Als een zending geweigerd wordt zijn zij verplicht de zending terug te sturen naar ons. Mijn excuses hiervoor. De zending wordt spoedig retour bij ons geleverd. Graag hoor ik van u of u wilt dat wij de zending opnieuw naar u toezenden of dat wij u het aankoopbedrag terug storten.

Over ToTheMaxx Music

ToTheMaxx Music B.V. is uw nieuwe generatie muziek en entertainment webshop, boordevol met muziekinstrumenten, DJ Equipment, Studio Gear en tevens Licht & Geluids apparatuur. Optimale service & advies op maat. Dankzij ons strak inkoopbeleid kunnen wij hoge kwaliteitsproducten leveren voor een betaalbare oplossing. Muziek maak je met je hart, en bij TOTHEMAXX MUSIC B.V. delen wij uw passie voor muziek. Het draait allemaal om het juiste gevoel, neem de tijd in uw TOTHEMAXX MUSIC STORE en ontdek wat het beste bij u past. Kunt u het niet vinden, neem dan gerust contact op.