Prima en snelle levering

Snaren werden snel en netjes verpakt geleverd.

Beste Marcel, Bedankt voor uw review!

Levering op tijd maar artikel voldeed niet

Artikel werd op aangegeven tijd afgeleverd. Zag er goed uit maar helaas niet passend voor mij, veel te groot en teruggestuurd. Terugbetaling laat nog even op zich wachten.

Beste Rita, Bedankt voor uw review! Ik heb uw vraag over de terugbetaling doorgestuurd naar onze financiële afdeling, zij zullen dit vandaag in orde maken. Dit kan 1 werkdag duren voordat het op uw rekening staat. Mocht u verder vragen hebben, kunt u gerust contact met ons opnemen.

wat een beest.

wat een fantastische top. lekker compact en super licht. dikke sound en super veel handige extra's waarvan je eerst denkt wat moet ik er mee en later denkt wow dat is handig. ik had hem gekocht met de gedachte de EQ te by-passen en mijn eigen pre-amp te gebruiken maar de pre-amp welke er in zit is ook echt wel dik in order. kortom top ding.

Beste Niels, Bedankt voor uw mooie review! We zijn erg blij te zien dat u zo enthousiast bent over het product. We hopen u snel wee te mogen helpen.

Er wordt prima meegedacht en de service is top !

Eigenaar Max gaf goede adviezen m.b.t. de aanschaf van een externe geluidskaart, microfoon en audio-boxen. Ook de afhandeling van wat software vraagstukken waren top. Ik kom zeker terug als ik eventueel wat ga uitbreiden. ToTheMax Music is zijn naam zeker waard !

Beste Johan, Dankjewel voor de mooie woorden. De beste service voor onze klanten is waar wij voor gaan. Hopelijk tot snel! Groeten het ToTheMaxx Music team

Uitstekend advies gehad. Snelle levering.

Beste Geert, Bedankt voor jouw geweldige review. We hopen je snel weer te mogen helpen in onze webshop, of te zien in onze showroom.

Geweldige service!

Door verzendproblemen met DHL ging de levering niet helemaal goed. Na telefonisch contact ben ik ontzetten vriendelijk en oplossingsgericht geholpen om het product toch nog goed te ontvangen.

Beste Ivo, Bedankt voor jouw geweldige review. We waarderen het dat u onze service op prijs stelt. We hopen je snel weer te mogen helpen in onze webshop, of te zien in onze showroom.

Vlotte levering en versterker voldoet volledig aan verwachting.

De bestelprocedure was heel eenvoudig en ik had de versterker twee dagen later in huis. De basversterker, NUX Mighty Bass 50BT, voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. De Bluetooth-functie vind ik een super handig ding. De bijgeleverde handleiding vind ik veel te summier en ook op internet kan ik niet een uitgebreide versie vinden. Nu ben ik dus zelf de vele opties aan het uitvogelen en dat is ook best te doen. Dit was mijn eerste aankoop bij ToTheMaxxMusic en ik ben er zeer tevreden over.

Beste Henk, Fijn dat u tevreden bent met onze service en het product. Mocht u hier verder vragen over hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen. Hierbij nog een link naar de meest recente informatie over het product: https://www.nuxefx.com/support.html We hopen u snel weer te mogen helpen

Goed bedrijf

Heb tweemaal een bestelling gedaan bij dit bedrijf, de eerste ging om nieuwe tromstokken voor mijn marstrommels, de tweede om nieuwe vellen en draagriemen, de eerste die ik in juli 2022 heb gedaan ging wat moeizaam, ik had andere drumstokken binnengekregen dan die ik had besteld, dus ik mail daarover, waarna ik het retourformulier door heb gegeven en na wat gedoe om de track & trace, want DHL was zo lui om die te sturen, heb ik de juiste binnengehad, zonder echt gedoe met het bedrijf zelf, de stokken heb ik nog steeds en ben ik echt superblij mee, ook de tweede bestelling ging goed, ditmaal waren er geen fouten gemaakt en ook dit gebruik ik met grote tevredenheid.

Beste Pascal, Fijn dat u blij bent met onze service en het product. We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Problemen alsnog goed opgelost

Begin november een gitaar gekocht. Deze bleek echter duidelijk gebruikt te zijn. Ook zat er lichte schade op. De gitaar is teruggestuurd. Het aankoop bedrag zou ik terug ontvangen. Daartoe ook netjes een retournota via de mail ontvangen. Tot op heden echter niets van het geld terug gezien. Meer dan 2 maanden verder. Op mails wordt niet meer gereageerd. Bel ik, dan wordt er gezegd dat ze het bij financien neerleggen. En nog steeds niet..... Tijd voor verdere stappen. Jammer dat het zo moet. Ik wil bij deze laten weten dat het alsnog goed opgepakt is. Er zijn excuses aangeboden voor het vervelende verloop. En het bedrag is inmiddels terug ontvangen. Fijn dat het toch nog goed afgehandeld is!

Beste G, Als eerst onze excuses hiervoor. Ik heb een onderzoek gedaan en er is bij ons het één en ander mis gegaan met de behandeling van uw retour. Ik heb u een mail gestuurd met daarin alle informatie. Met vriendelijke groet, Max ToTheMaxx Music

Prima service.

Alles wat ik vraag wordt tegelijk besteld. Kan ik uitproberen voor ik besluit het te kopen. Voordelige prijzen.

Beste Gary, Bedankt voor uw review! We hopen u snel weer te mogen helpen.

snellere bezorging dan verwacht

het was echt super snel binnen.

Beste Tim, Bedankt voor uw reactie. We hopen dat u blij bent met onze service en het product. En hopen je snel weer van dienst te mogen zijn.

Het duurde lang voordat mijn aankoopbedrag werd terugbetaald

Ik heb een bestelling gedaan van 3 lampen maar na 3 dagen bleken ze die niet te kunnen leveren. Ik heb meer dan 3 weken op terugbetaling van het aankoopbedrag van meer dan 600€ moeten wachten. Ik heb hierover herhaaldelijk e-mails gestuurd maar pas toen ik een negatieve recensie hier achterliet schoten ze in actie. Uiteindelijk opgelost dus maar dat had veel sneller gekund en gemoeten.

Beste heer Smits, Het heeft inderdaad langer geduurd dan normaal, echter nog wel binnen 14 dagen. Dit heeft te maken gehad met de feestdagen, het bedrag is echter op 05-01-2023 teruggeboekt op uw rekening. Uiteraard excuus voor de vertraging, als er vragen zijn horen wij het heel graag. Met vriendelijke groet, Max ToTheMaxx Music

top

goed en makkelijk te gebruiken voor beginners

Beste David, Hartelijk dank voor uw review. We hopen u snel weer van dienst te mogen zijn.

Pakket ontvangen

Even wat oponthoud gehad met de levering, maar uiteindelijk zeer tevreden met het product! Nadat ik een mailtje had gestuurd dat mijn pakket er nog niet was, kreeg ik netjes een mail terug met uitleg en de garantie dat het dezelfde dag nog naar de pakket dienst ging . De andere dag werd het pakketje netjes bezorgd , ik ben zeer tevreden met de service en het mail contact. Mvg Jur Mvg Jur

Beste Jur, Excuses voor het ongemak, De zending is aangemeld bij DHL, hier is helaas alleen nog geen ontwikkeling in gekomen. Wij hebben contact opgenomen met DHL, en een ticket geopend. Wij zullen u hierover op de hoogte houden.

Na 4 dagen nog niet ontvangen door bezorger

Op 30 december besteld, dezelfde dag bericht dat pakket is verzonden. Na 4 dagen nog niets ontvangen door DHL…. Minder

Beste Joep, Excuses voor het ongemak, De zending is aangemeld bij DHL, hier is helaas nog geen ontwikkeling in gekomen. Wij hebben contact opgenomen met DHL, en een ticket geopend. Wij zullen u hierover op de hoogte houden. We hebben u hiernaast ook gemaild.

Snelle levering. Ook tijdens feestdagen.

Een tweedehands koffer voor m'n versterker besteld. De volgende dag, prima verpakt ontvangen! De verzendbevestiging was zelfs nog later dan de bezorger :) erg tevreden! En voor een tweedehands was (is) ie nog erg netjes!

De handleiding erbij is heel handig. De buitenkant is geverfd dat is onprettig in gebruik.

Het ziet er natuurlijk mooi uit. De openingen hebben wat halflosse restjes. Ik speel er elke dag op en leer vogeluiden erop blazen. Ik heb zelf een lied geschreven met de ulelele erbij. De ocarina was snel in huis. Zodoende kon ik nog wat vogelmelodieen ermee fluiten. En heb een paar mooie ervan aan het einde van het lied gespeeld op de ocarina. Daarna kon ik het gisteren naar vrienden sturen om te bedanken voor het afgelopen jaar. En iedereen een guklig Nieuwjaar wensen. Heel mooi en ik ben blij dat het allemaal kon. Vriendelijk bedankt voor de Ocarina, songbird. Groetjes Hannia Meeuwis

Mooi geluid!

Het is een cadeau voor mijn vader die het niet nauw neemt met het kwaliteit van geluid. Hij is heel blij met zijn koptelefoon en waardeert het mooie geluid

Beste Karen, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat uw vader blij is het het product. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn Alvast een fijne jaarwisseling.

Snelle levering en goed verpakt

Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn

Langer dan een week wacht ik op me pakket

Tot op heden me pakket niet binnen gekregen. Als ik deze week dit niet krijgt eis ik me geld terug.

Goedemiddag Rico, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. We vinden het spijtig dat u het op deze manier heeft ervaren, en zullen dit z.s.m. oplossen. We hebben contact opgenomen met DHL, en er is een ticket aangemaakt. We zullen u op de hoogte houden over de ontwikkelingen. Met vriendelijke groet,

Good

Good

Mooi spul

Werkt goed, heel blij mee

zeer snelle correcte levering

zeer snelle correcte levering

Goede producten voor een prima prijs

NUX MG-300 gekocht, kwam snel aan en de beste prijs die ik kon vinden.

mooie goede degelijke koptelefoon gekocht

mooie goede degelijke koptelefoon gekocht

Over ToTheMaxx Music

ToTheMaxx Music B.V. is uw nieuwe generatie muziek en entertainment webshop, boordevol met muziekinstrumenten, DJ Equipment, Studio Gear en tevens Licht & Geluids apparatuur. Optimale service & advies op maat. Dankzij ons strak inkoopbeleid kunnen wij hoge kwaliteitsproducten leveren voor een betaalbare oplossing. Muziek maak je met je hart, en bij TOTHEMAXX MUSIC B.V. delen wij uw passie voor muziek. Het draait allemaal om het juiste gevoel, neem de tijd in uw TOTHEMAXX MUSIC STORE en ontdek wat het beste bij u past. Kunt u het niet vinden, neem dan gerust contact op.