Super tevreden!!

Snelle levering, erg leuk ingepakt!!

• Hoe beoordeel je de verzendtijd?

Mooie snelle levering en ook goed verpakt

Leuke minikaartjes/cadeaulabels!

Leuk setje minikaartjes/cadeaulabels besteld. Eén kaartje bleek niet op voorraad, daarvoor kreeg ik een paar andere kaartjes. Goede service!

TOP sleutelhangertjes!

Ik kocht 10 sleutelhangertjes om aan de kindjes te geven die samen met mijn dochtertje bij de onthaalmoeder zitten. Onze Lotje gaat namelijk naar school en trakteert! Keimooi gedaan, goeie kwaliteit, niet mini mini echt perfect van maat en snelle levering! En dan zwijg ik nog over de schappelijke prijs! Contente klant hier!

• Hoe beoordeel je de verzendtijd?

Duidelijke site en snelle levering.

Positief Snel verzonden en leuk persoonlijk verpakt. Zeker weer eens bestellen.

Leuk!

Snel geleverd, leuke kaartjes en lief verpakt

• Hoe beoordeel je de verzendtijd?

Mooie armbandjes,snelle levering en heel mooi verpakt. Aanrader!

• Hoe beoordeel je de verzendtijd?

Klantvriendelijk, veel keuze en snel geleverd

Op de site is er ontzettend veel keuze en het is duidelijk vormgegeven zodat je goed kan zien wat je bestelt. Netjes ingepakt en het pastte in se brievenbus. Het wordt snel verzonden en is dus ook snel bezorgd. Een handgeschreven kaartje met een bedankje en advies maken het helemaal af.

Leuke armbandjes!

Armbandjes zien er leuk uit, voldoet aan de verwachting. Ook een snelle levering.

• Hoe beoordeel je de verzendtijd?

Mooi resultaat van mijn armbandjes

Ontzettend positief! :)

Ik bestel met veel plezier bij Sweet Flow. Ze reageren altijd heel vriendelijk en behulpzaam! Nu al een aantal keer een bestelling geplaatst en veel andere mensen blij mee gemaakt door iets als cadeautje te geven! :)

• Hoe beoordeel je de verzendtijd?

Mooi armbandje, snel in huis.

Prettige site, snel verwerkt en binnen en een heel mooi armbandje.

• Hoe beoordeel je de verzendtijd?

Snelle levering, helemaal naar wens

Netjes verpakt, snelle service, zoals omschreven, blij mee.

• Hoe beoordeel je de verzendtijd?

de spullen zijn prachtig gewoon in een woord top

• Hoe beoordeel je de verzendtijd?

Leuke spulletjes en sieraden voor een klein prijsje

Super leuke webwinkel met spulletjes en sieraden voor een klein prijsje. Snelle verzending ook.

Leuk!

2 super leuke sleutelhangers besteld voor mijn dochters. Deze zitten aan hun schooltasjes. Enig verdrietig puntje is dat na 1 dag het veertje er al af was.

geweldig

Snelle levering, mooi resultaat en goed verpakt. Een aanrader.

Snel en goed.

What you see is What you get en snel geleverd. Helemaal top!

Mooie armbandjes

De levering was ook goed en op tijd

• Hoe beoordeel je de verzendtijd?

Alles in orde en naar wens. Bedankt!

• Hoe beoordeel je de verzendtijd?

Eerste keer een bestelling geplaatst, en heel tevreden! Mooie creatie is het geworden!

Super blij met armbandjes

Makkelijk om een bestelling te plaatsen en super snelle levering. Ook nog eens heel leuk ingepakt! Heel blij mee :)

Zulke leuke cadeautjes

Zelfs het pakketje is een feest om open te maken. Stuk voor stuk mooie armbandjes, haarspeldjes en nog veel meer. Prachtig ingepakt. Snelle verzending.

Top bedrijf

Nadat ik kenbaar had gemaakt dat ik na 5 dagen nog niet had ontvangen, reageerde ze meteen met excuses Ze gingen de bestelling opnieuw verzenden die ik een dag later ontving. De 1e bestelling ook nog ontvangen. Vanwege de goede en snelle services heb ik de extra bestelling ook gewoon betaald. Zeer goed en adequaat gereageerd en de bestelling bevalt prima

• Hoe beoordeel je de verzendtijd?

Wat vervelend om te horen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. Wanneer je ons een berichtje stuurt, kijken we altijd of we een passende oplossing kunnen bieden. PostNL doet momenteel wel wat langer om brievenbuspost te verwerken, heel vervelend. Hopelijk komt je bestelling alsnog bij je aan. Fijne dag verder:)

Hartstikke leuk!

Super leuk! Snel verzonden, mooi ingepakt! Verassingspakketje met erg leuke en persoonlijke inhoud.

Over Sweet flow

Dé webshop voor als je op zoek bent naar een leuk, handgemaakt cadeautje. Van kaartjes tot naam sieraden of van kraamcadeautjes tot stationary!