Mooie armbandjes

De levering was ook goed en op tijd

• Hoe beoordeel je de verzendtijd?

Alles in orde en naar wens. Bedankt!

• Hoe beoordeel je de verzendtijd?

Eerste keer een bestelling geplaatst, en heel tevreden! Mooie creatie is het geworden!

Super blij met armbandjes

Makkelijk om een bestelling te plaatsen en super snelle levering. Ook nog eens heel leuk ingepakt! Heel blij mee :)

Zulke leuke cadeautjes

Zelfs het pakketje is een feest om open te maken. Stuk voor stuk mooie armbandjes, haarspeldjes en nog veel meer. Prachtig ingepakt. Snelle verzending.

Top bedrijf

Nadat ik kenbaar had gemaakt dat ik na 5 dagen nog niet had ontvangen, reageerde ze meteen met excuses Ze gingen de bestelling opnieuw verzenden die ik een dag later ontving. De 1e bestelling ook nog ontvangen. Vanwege de goede en snelle services heb ik de extra bestelling ook gewoon betaald. Zeer goed en adequaat gereageerd en de bestelling bevalt prima

• Hoe beoordeel je de verzendtijd?

Wat vervelend om te horen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. Wanneer je ons een berichtje stuurt, kijken we altijd of we een passende oplossing kunnen bieden. PostNL doet momenteel wel wat langer om brievenbuspost te verwerken, heel vervelend. Hopelijk komt je bestelling alsnog bij je aan. Fijne dag verder:)

Hartstikke leuk!

Super leuk! Snel verzonden, mooi ingepakt! Verassingspakketje met erg leuke en persoonlijke inhoud.

• Hoe beoordeel je de verzendtijd?

Zulke leuke spulletjes en lieve service!

Weer super mooie strikjes voor mijn dochtertje ontvangen en met altijd persoonlijke service!

Positief

Precies waar ik naar op zoek was en het was Precies wat ik er van verwachten. Afbeelding komen goed over met werkelijkheid Erg blij met me bestelling!

Super mooi!

Super mooie bandjes! Ook fijn dat er een gartis bandje bij kon :) Vrees alleen dat de "slotjes" om je bandje te kunnen aanpassen, snel los gaan komen, maar weet dit natuurlijk niet zeker.

Aanrader!

Alleen maar aan te raden. Vlotte communicatie, snelle levering, mooi verpakt. Suuuuper bedankt!

Goed!

Door drukte was de bestelling wat langer onderweg. Maar alles was zo ontzettend leuk verpakt, echt een feestje om uit te pakken allemaal.

Super snel

Snelle levering leuk verpakt duidelijke communicatie

• Hoe beoordeel je de verzendtijd?

Makkelijk te bestellen en snelle levering.

Mooi afgewerkte producten.

Ik, maar vooral mijn dochter zijn heel blij met de mooie haarknippen. Goede kwaliteit, blijft goed zitten en ook nog eens snel geleverd.

Super mooi

Snelle levering, de producten zien en topp uit.

• Hoe beoordeel je de verzendtijd?

Voldoet helemaal aan de verwachting

Voldoet helemaal aan de verwachting, was snel binnen en kreeg nog een leuk cadeautje bij mijn bestelling.

uitstekend

• Hoe beoordeel je de verzendtijd?

Wat vervelend dat de bestelling nog niet is aangekomen. Momenteel is het erg druk bij de postbedrijven door de drukke decembermaand. Ik probeer altijd zo snel mogelijk de handgemaakte producten op de post te doen zodat dit zo snel mogelijk wordt ontvangen. Echter ben ik wel afhankelijk van de snelheid van de postorderbedrijven en zeker naar België kan de bestelling een week tot 10 dagen onderweg zijn. Erg vervelend maar dit is helaas onmacht. Ik probeer altijd een passende oplossing te bieden zodat je alsnog blij wordt van je bestelling. Hopelijk komt de bestelling snel bij je aan. Groetjes Milena | SweetFlow

Heel tevreden!

Ruime keuze op de website. Snelle levering. Super mooie armbandjes!! En heel leuk verpakt.

Snel en heel mooi

Snelle levering en heel mooi gemaakt. Super blij met mijn sleutelhanger.

Fantastisch mooi

Mooie en betaalbare sieraden. Als cadeautje besteld en daarna omdat het zo mooi uitzag voor mijzelf ook wat besteld. Ik ben zo tevreden over de snelle levering en hoe netjes alles was verpakt. Ik bestel hier zeker nog eens!

Super gaaf

Hele leuke naam sleutelhangers besteld voor alle kinderen en aanhang om met kerst cadeau te geven. Ze zien er erg mooi uit en zijn geweldig leuk ingepakt in een mooi zakje.

Goede service!

Bestelling snel ontvangen en ontzettend leuk & persoonlijk ingepakt! Daarnaast zijn de bestelde artikelen precies zoals ik had verwacht en ben ik erg blij mee!

Ik word er blij van!

Leuke spullen, netjes verpakt en kleine personal touch in de vorm van een kaartje.

• Hoe beoordeel je de verzendtijd?

Mooie producten, fijne communicatie en snel geleverd!

Mooie producten, fijne snelle communicatie, overleg heel prettig en heel snel geleverd! Hele blije Kids hier!

Over Sweet flow

Dé webshop voor als je op zoek bent naar een leuk, handgemaakt cadeautje. Van kaartjes tot naam sieraden of van kraamcadeautjes tot stationary!