Wat een geweldige lieve vrouw. Mijn dochter en ik zijn zo blij met onze asringen. Zo mooi gemaakt en ze gaat er zo respectvol mee om. Denkt mee en zo een goede service. Raad haar bij iedereen aan wat een mooi mens.

Geweldige service

Snelle en nette service. Erg tevreden over de armband. Heel waardevol. Dank hiervoor!

wow

mcmgedenksieraden heeft van het as van mijn geliefde hond een asring gemaakt, en het is erg mooi geworden, ik ben er erg blij mee...

Top service. Weten goed dat het hier om gevoelige dingen gaat. Denken goed mee. Ik had zelf verkeerd gemeten maar ze hebben het kosteloos veranderd!

Prachtig sieraad en top service!

De titel zegt het al. Ik ben helemaal tevreden over de service van Marina. Ze heeft een mooi afgewerkt gedenksieraad gemaakt. Het voldoet helemaal naar mijn wensen!

Super.

We hebben 3 asringen besteld. Nadat we de as geleverd hadden en deze ontvangen was door Mcm, zijn de ringen gelijk in productie genomen en de volgende dag hadden we de ringen thuis. De ringen zijn erg mooi en het overige as krijg je terug in de hars. Daarnaast is er fijn persoonlijk contact! Heel erg blij met de ringen.

Hele goede service

Hele goede snelle service. Armband was te klein. Zelf niet goed opgemeten. Belde gelijk terug om af te spreken hoe dit opgelost wordt. Ze begrijpt dat het hier om gevoelige situaties gaat met de gedenksieraden. Heb ook een ring bij hun besteld voor as ook super tevreden over.

Nette snelle service

Nette snelle service, degelijk en mooi sieraad

Vriendelijke service, mooi sierraad

Ik was onzeker over welke kleur sierraad ik moest kiezen maar ik ben hier goed in geadviseerd. Vriendelijke service, ik vond het fijn dat ik de mogelijkheid had om het as langs te brengen. Ik ben erg blij met mijn sierraad.

In 1 woord geweldig

Vele malen kreeg ik mijn bestelde armband te groot of te klein binnen via andere sites. Via hier super contact gehad en behandeld. Super blij met de snelle levering.

Zeer mooi product mogen ontvangen

Een product van mooie kwaliteit met toebehoren om hem te kunnen vullen. Ook zeer klantvriendelijke mensen.

Prima service en mooie armband

Prima service en mooie armband

Sieraden zijn prachtig en de communicatie over de afhandeling is adequaat.

Ik ben heel blij met de sieraden. De afhandeling van de bestelling verliep wat rommelig maar op mijn vragen hierover werd netjes geregeerd.

Ziet er prachtig uit maar is te klein

Voordat ik de bestelling van de armband plaatsten heb ik gebeld over de maat van de armband. Vroeg ook om de omvang maar er werd mij gegarandeerd dat hij ruim zou vallen. Maar helaas is hij te strak en is het gewoon niet draagbaar. Ik vind dit ontzettend jammer want de armband zelf is erg mooi. En het feit dat het een armband is waarin de as van mijn overleden hond in is verwerkt maakt het extra wrang. Ni ligt de armband mooi te wezen op de kast ipv om mijn pols. Een gemiste kans om het verzoek van het opmeten van de armband te doen. Ik beveel hem aan omdat het resultaat mooi is maar beter naar de klant luisteren is een advies vooral omdat het over delicate voorwerpen gaat.

Goedemorgen Nicole, Wat spijtig dat wij via een review moeten vernemen dat uw armband niet past. De maat staat echter vermeld in de beschrijving van de armband. En op uw vraag of dit een gemiddelde damesmaat is hebben wij bevestigend geantwoord. Wanneer u zeker had willen zijn van de maat hadden wij de armband ook eerst op zicht kunnen sturen om te passen. Dit doen wij vaker. Hoe dan ook vinden wij het erg jammer dat u de as van uw overleden hond niet kunt dragen. Wij zullen dan ook via de mail contact met uw opnemen en uw kosteloos een ander stalen sieraad aanbieden wat wel draagbaar is voor u. Hartelijke groeten, Marina

Marina maakt met heel veel passie en respect zeer mooie gedenksieraden! Moest je bestellingen op de website beter kunnen opvolgen zou het wat mij betreft zeker een 10 zijn. Maar buiten dit kleine detail: niet twijfelen, kopen hier is een aanrader!

Ik kreeg een mailtje dat het toch iets langer ging duren met mijn bestelling maar verder prima in orde. Alleen het infinity sieraad heeft een extra ring nodig voor aan de ketting want nu hangt het niet plat in je nek maar staat rechtop.

Snel en mooi

Snel en mooi

Mooi

Precies zoals op de afbeelding erg mooi En het formaat perfect voor mij Ik ben er erg blij mee

Hele fijne ervaring

Hele fijne ervaring met mcm gedenksieraden fijn geholpen en advies gekregen. Echt een aanraden.

Mooi sieraad voor een mooie prijs

Mooi sieraad tegen een goede prijs, kreeg de ring snel toegetuurd. Verpakking van alles was mooi en respectvol.

Vertrouwd

Zeer prettig, persoonlijk, contact opgenomen over hoe en wat. Makkelijk bereikbaar via WhatsApp en mail. Nette afhandeling, toen de sieraden binnen kwamen in nette en originele staat al met al zeer tevreden. Certificaat erbij mooi nette verpakkingen. Zeer blij met het eindresultaat. Bedankt voor de goede service en wij hebben mooie herinneringen aan jullie bedrijf.

Mooie sieraden en uitstekende service

Na een tijdje zoeken naar voor mij het perfecte sieraad kwam ik terecht bij MCM Gedenksieraden. Alle aanpassingen die ik wilde konden worden doorgevoerd, de levertijd viel heel erg mee en de sieraden zijn erg mooi.

Heel mooi en netjes afgeleverd !!

Heel mooi product ,ziet eruit zoals afgebeeld was !!! ❤

Goede communicatie, met zorg afgehandeld en ingepakt

Goede communicatie, met zorg afgehandeld en ingepakt. En persoonlijk aan de deur afgeleverd!

Super goed en netjes!

Goede ervaring mee, heel vriendelijk, krijg snel een reactie als je wat vraagt. Product wat we besteld hebben is ook super mooi. De service is perfect