Zeer goede service

Snel en hele goede service De ring die ik had besteld is prachtig

Heel mooi

Als gedenksieraad heb ik voor een armband gekozen waar een stukje stof van een overhemd van mijn overleden vader in is gewerkt, en er zijn fragmentjes Lapis Lazuli aan toegevoegd. Het is prachtig geworden, heel netjes afgewerkt, en echt zo mooi als ik gehoopt had. En heel attent, er zat een handgeschreven kaartje van Marina bij. Als je een echt mooi afgewerkt sieraad zoekt, ben je bij mcmgedenksieraden aan het juiste adres. Betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf, aanrader!

Toegankelijke website en ruime keuze. Mooi product ontvangen. Door handwerk wel lange levertijd

Vooral begrip en vriendelijkheid aan telefoon

Ik had drie afzettingen met hanger bestelt. 1 was de verkeerde kleur. Ik heb gebeld en deze zou omgewisseld worden. Ik heb gewacht en er kwam niets. Weer gebeld en toen was de volgende dag een nieuw sieraad. Hele aardige meneer aan de telefoon.

Asarmband

Mooie armband om zelf met assen te vullen. Met de nodige hulpmiddelen geleverd. Een aanrader !!!

prachtig.

Precies het model van de armband waar ik naar zocht proficiat voor de ontwerpster die dit heeft gemaakt ben er ontzettend blij mee. Vlotte bestelling.

Zeer snelle service

Werd erg goed geholpen en geadviseerd.

Zeer fijne mensen word snel verzonden

Had een as ketting besteld en toen kreeg ik een mailtje dat het wat langer kon duren vanwege dat ze um speciaal ging bestellen voor me hele fijne service

uitstekend

mijn bestelling is netjes en snel afgewerkt mijn ring was keurig afgewerkt boven verwachting. Niets dan lof voor dit bedrijf een dikke tien. Jos Ruisch

Hele mooie hanger

Hele mooie Lotus hanger gekocht. Fijne email contact gehad omdat ik per ongeluk de verkeerde hanger had besteld. Geen probleem om deze even om te ruilen. Bezorgd in een heel mooi dooje en een lief woordje van Marina erbij. Heel lief.

Mooie urnen en prachtige sieraden.

Mijn zusje en ik hebben beiden een mooie ring laten maken. Helemaal naar eigen smaak en op de gewenste kleur. We zijn er super blij mee. Marina, heel erg bedankt.

Goede advies en uitstekende service

Goed, maar kan beter.

Het verzenden kan beter. Het doosje waar het geschenk in zat was goed. Maar door het gooien met de grotere doos door de vervoerder/koerier kon het kleine doosje open gaan omdat de ruimte niet goed opgevuld was. En lag het geschenk los in de grote doos. Nu was deze gelukkig niet beschadigd. Dus tip is: versturen met bolletjes plastic of ander soort opvulsels dat de grotere doos meer wordt gevuld. En het kleine doosje dicht plakken. Het lieve briefje maakte een boel goed.

Wat vervelend om te horen dat het sieraad los in de doos lag. Dit is zeker niet de bedoeling. Dan voor de tip qua opvulling. Wij gaan kijken naar een milieuvriendelijke oplossing om het sieraad tijdens vervoer beter te beschermen. Het is fijn te horen dat u blij bent met het sieraad. Hartelijke groeten, Marina

Van begin tot eind erg tevreden!

Ik was lang op zoek naar een armband met vingerafdruk gravering en bij MCM vond ik uiteindelijk iets wat ik erg mooi vond. Na enig mail contact de bestelling geplaatst en inmiddels ook het resultaat ontvangen. Het was prachtig verpakt met persoonlijk berichtje, heel mooi en waardevol! Ik ben heel tevreden en het voelt erg fijn dat ik de afdruk van mijn lieve vader zo altijd bij mij draag.

Zeer goed!

Betrowbaar. Goed contact. Lering netjes en zoals afgesproken. Zeer tevreden.

na bestelling volgende dag ontvangen, keurig verpakt ben er blij mee.

Armband zoals ik hem in gedachten had.

Snelle service. Vriendelijk contact en de armband is geworden zoals ik gehoopt had. Zeer tevreden.

Perfect !!!

Armband ziet er mooi uit zoals op de foto !!! Snelle en goede service !!!

Mooie sieraden en snelle levering

Met tranen in mijn ogen een asbedel uitgezocht voor mijn overleden hond. Na veel wikken en wegen gekozen voor de circle of life. Werd binnen 3 dagen geleverd (1 dag vertraging door het slechte weer.) Is net zo mooi als op het plaatje en compleet met vullertje.

top service en heel klantvriendelijk

kortom top! heel klantvriendelijk en altijd goed en snel te bereiken. een hele eervolle manier hoe alles gedaan word.

Hele fijne hulp van Marina gekregen.

Toen mijn moeder afgelopen december plots overleed wilde ik een blijvende herinnering aan haar. Ik koos voor een ring met vingerafdruk en een ring waar wat as in kon. Op de site van MCM zag ik veel mooie ringen. De keuze was best moeilijk maar Marina zond mij twee mooie voorbeelden toe. Ik ben heel blij met mijn uiteindelijke keuze van de ring met vingerafdruk en die met as. Ik krijg veel mooie en fijne reacties van mensen.

Keurig

Het sieraad was makkelijk te bestellen en werd snel en keurig afgeleverd. Het zat netjes in een doosje met toebehoren om de as over te zetten.

Snel en persoonlijk contact. Goed advies en ook direct eerlijk. Door Corona gewoon niet mogelijk om snel te kunnen leveren. Het moment dat de armband wel voorradig was meteen een berichtje of ik nog interesse had. En helemaal super, persoonlijke bezorging aan de deur :-)) Super mooie armband, heel dierbaar sieraad! Heel veel dank!