Heel mooie schoenen ben heel tevreden

Goeie schoenen lage prijs

Heb inmiddels beige boots nu voor 2de jaar aan (krijg complimenten dat het zo'n leuke boot is en waar ik die toch gekocht heb) ze zien er nog steeds goed uit en ze zitten perfect (voor mij)

Mooie laarzen en schoenen echt zoals op het plaatje staat, en hele goeie snelle levering . Mij favoriete site, en bestel hier graag!

Leuke schoenen en tassen voor een betaalbare prijs

Moole schoenen en laarzen...snel geleverd

Super leuke laarzen en schoenen

Geweldig product

Leuke schoenen gehad, snel geleverd en zijn netjes verpakt

Leuke schoenen, leuke prijsjes, supersnelle levering waarvan je via email op de hoogte wordt gehouden.

Supersnelle service

Geweldige winkel, veel keuze in mooie schoenen, snelle levering binnen 72 uur na mijn bestelling geplaatst te hebben, en de mogelijkheid van Klarna.Dankjewel Goedkope Schoenen!

Snelle levering, toffe schoenen

Voor de 2de keer besteld en super snelle levering en de schoenen zijn top!

Super en vlug

Uitstekend schoeisel voor elk wat wils voor een vriendelijke prijs

Ik heb al diverse items gekocht bij goedkope schoenen, sneakers,laarsjes etc en zeer tevreden Snel in huis

Snelle levering. Helaas de maat te klein makkelijk te retourneren en de juiste maat werd opgestuurd zonder extra verzendkosten te betalen! Super!

Maten kloppen Artikel als afbeelding Goede jwaliteit

Geweldige site

Bestelling gedaan en dag later had ik ze al

Heel tevreden

Heel snelle levering. Top

altijd keurig verzorgd

Elke keer dat ik schoenen bij jullie bestel is het direct na de bestelling alweer keurig verpakt en doorgestuurd! Binnen 2 dagen na de bestelling is het alweer op de plaats van bestemming.

prima service

Zowel het verzenden als retourneren gaat snel en soepel bij goedkopeschoenen.com. Ook de prijs/kwaliteitverhouding klopt. De communicatie met medewerkers is erg prettig en de service heel goed.

Hele goede ervaring

Ik heb hier laarzen besteld, de verzending ging heel snel en mocht de laarzen dus heel snel ontvangen. Heel jammer dat ze te smal waren voor mijn voeten maar ze zagen er heel goed uit kwaliteit voor een. Lage prijs Zelf de terugbetaling heel snel mogen ontvangen

Mooie schoenen goede prijs

uggie

Ik ben er super blij ermee!ze zitten perfect

Snel in huis, goede maatvoering en leuke schoenen

Ruime keuze in sneakers

Ik heb 2 paar air sneakers besteld alleen bij 1 paar air sneakers was/is de air kei hard en bij het andere paar gewoon zacht!!

Snelle service goede pasvorm niet te duur snel geleverd

Mooie schoenen voor een heel mooie prijs. Voldoet aan verwachting en werden netjes verpakt bezorgd.

Top assortiment aan schoenen

De laarzen zijn geweldig! Ben er blij mee!

Taminiausingel 15

6662MD Elst