Was goed

Ik heb alweer wat gekocht bij jullie altijd correct behandeld

Snelle reactie en levering

Ik had een vraag die snel werd beantwoord. De volgende dag had ik de bestelling in huis. Super.

Fijne schoenen snelle levering

Perfect niets op aan te merken

Leuk assortiment, levering zoals afgesproken. Artikel us precies zoals foto

Hele fijne schoenen

Zitten en lopen goed.

Correct en snel

Snelle levering, mooie kwaliiteit schoen en uit de sale , dus helemaal tevreden!

heel tevreden

de verzending is snel, eventueel retourneren probleemloos en de gunstig geprijsde artikelen voldoen aan de verwachting

Altijd volgens afspraak en snelle levering

Altijd goed

Makkelijk te bestellen, makkelijk retour sturen of ruilen. En ik vind de air schoenen heerlijk zitten!

Snelle levering, top service

Goeie schoenen voor een goeie prijs

Leuke schoenen, snelle levering

Niet de eerste keer dat ik bestel, en heb alleen maar goede ervaringen. Misschien kan bij bepaalde modellen vermeld worden dat ze iets kleiner vallen, en een maatje groter nemen gewenst is.

Dankjewel voor je feedback. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. We proberen bij onze schoenen altijd een indicatie te geven over de pasvorm. Als je een voorbeeld hebt van een model waarbij je de omschrijving mist laat het ons dan gerust even weten.

Snelle levering ,niet zo duur ,passen perfect en als ze niet op voorraad zijn krijg je snel het geld terug jullie zijn top

Snelle bezorging, goedkoop en goede kwaliteit.

prima !

Leuke schoenen en laarsjes , prima prijs kwaliteit en snelle levering !

Fijne schoenen

Leuke combinaties en ze zitte/lopen lekker

Leuke en goedkope schoenen

Al een paar keer besteld en altijd netjes en op tijd geleverd. Ook op de Libelle zomer beurs schoenen gekocht,en de service was net zo goed als in de webshop.

Wat je ziet is wat je krijgt

Snelle levering,juiste pasvorm,goede kwaliteit en goedkoop!

Geweldige site met goede kwaliteit schoenen

Fijn dat er zo’n mooie aanbieding was , de schoenen zitten heerlijk en vooral fijn dat de steunzolen in de sneakers kunnen.

Zij doen hun naam eer aan, leuke schoenen voor een klein prijsje, goede service, snelle verzending..

Al veel schoenen gekocht via deze site. Hele leuke schoenen/laarzen voor een prima prijs. Goede service, snelle verzending. Schoenen/laarzen zijn ook van goede kwaliteit en lopen heerlijk.

Ben heel erg tevreden.

Producten zijn netjes en verzorgd verpakt, altijd op tijd bezorgd, En de kwaliteit is geweldig, ik kom daarom regelmatig terug om te shoppen.

Goede producten voor goedkope prijs

Bedrijfsgegevens

Taminiausingel 15

6662MD Elst

0481 350 819

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.