Heel snel en netjes bezorgd ...

Goed en duidelijk aangegeven en heel netjes geleverd

Leuke, betaalbare schoenen en topservice.

Al meerdere keren besteld. Steeds snelle en correcte levering. Omruilen of teruggave van geld ook altijd correct en snel.

Goede service, leuke hippe schoenen van goede kwaliteit

Helemaal Top

Snelle levering! De air schoenen zitten mega lekker, als je smalle voeten hebt adviseer ik een maatje kleiner te doen.

super

In 1 woord geweldig

Prima schoenen met een goede prijs en snel in huis!

Vandaag besteld, morgen in huis!

Goede ervaring

Uitstekend..

Ruime keuze in tassen schoenen laarzen telefoontasjes. Krijg ook korting.. En ook online bestelling gedaan zelfs daar met korting. Zeer tevreden over kwaliteit. Kom zeker nog een keer langs voor zomer schoeisel..

Super snelle levering

Snelle levering en de schoenen zitten en lopen heerlijk.... ga daar zeker meer bestellen. Nu hopen dat ze nog wat meer voor de kleinere mast krijgen zoals 27 a 28 meisjes en jongens maat 41-42.

Super snel

Snelle levering, schoenen zijn perfect

leuk

leuke schoenen, minder is als ze niet goed zijn dat je zelf de verzenkosten moet betalen als je ze terug wil sturen.

Hi Wendy, Dankjewel voor je berichtje. Ik begrijp je gevoel over de retourkosten. Daarom wil ik je graag een toelichting geven. Verzendkosten worden in rekening gebracht omdat de bezorging door post.nl natuurlijk betaald moet worden. Als deze kosten in de prijs van de schoenen verrekend moeten worden dan worden de schoenen duurder en dan zou je teveel betalen als je ze niet terug hoeft te sturen. Vandaar dat retourkosten altijd voor eigen rekening zijn. Mocht je ze willen omruilen dan betalen wij weer de verzendkosten en anders ontvang je het volledige aankoopbedrag incl. verzendkosten van ons terug.

Snelle bezorging

Mooie tas maar ritsvak te klein

Leuke en betaalbare schoenen ,goeie service koop graag bij jullie

Zie boven

Wauwww

Geweldig mooie tassen , voor een hele schappelijke prijs!

producten zijn top

slippers en schoenen zijn top

Laarzen besteld zijn super mooi en lopen ook nog eens heel goed

Mooie schoenen

Mooie schoenen voor een leuk prijsje

Prima bedrijf en leuke schoenen

Snel en netjes

Snelle levering, en omruilen ging ook heel snel en netjes. Mooie schoenen.

Goede ervaring snelle levering

Mooie schoenen en snelle levering

Ik was blij dat ik op facebook mooie schoenen tegen kwam Ze hebben precies de sneackers die ik Zocht En wat een snelle verzending echt top Kan het iedereen aanraden

Top bedrijf met top laarzen

Gemakkelijk bestellen. Snelle levering. Goede kwaliteit. Juiste pasvormen qua maatvoering.

Geweldig super service

Snelle levering en super service top