Super geweldig

Leuke toffe schoenen voor een leuke prijs. Goede service en vriendelijke mensen.

Top !

Top kwaliteit voor lage prijs

Geweldige schoenen voor een leuk prijsje. Op de huishoudbeurs ook net weer 2 paar gekocht. Echt leuke mensen

Snel thuisbezorgd

Snel netjes thuisbezorgd. Mooi tasje.

Ik dacht dat er een lange rits in zat dat bleek dus niet hengevelde ik kom hier nu moeilijk in en probeer er een lange rits in te laten zetten, verder zijn ze mooi.

Ik had ze de volgende dag al in huis en mijn dochter vind de schoenen heerlijk zitten

Zeer verrast

Schoenen besteld, 2 dagen later al binnen. Schoenen zien er echt uit zoals op de afbeelding en zitgen ook prima. 1 paar moest terug, ook hier was het snel verwerkt. Binnen 2 dagen na afgeven bij afhaalpunt bevestiging binnen dat de schoenen waren aangekomen en weer 1 of 2 dagen layer bericht dat de kosten worden verrekend. Top service

Zeer betrouwbaar, de levering is ook perfect en je wordt op de hoogte gehouden.

Heel veel keus en betaalbaar

Supergoed

In de middag bestel, volgende dag geleverd. Schoenen zitten perfect

Alles helemaal goed

Helemaal goed Snelle levering alles goed ingepakt

Heel tevreden

Prachtige sneakers, precies zoals omschreven en op de foto

Goede schoenen, goede service en snelle levering

Goed zittende schoenen . Snelle en correcte levering en ook retouren worden correct afgehandeld.

Perfect, ik bestel en 1a2 dagen later heb ik de bestelling in huis. Helemaal Top

Mooie schoenen

Mooie schoenen en een zeer vlotte levering

Top product

Goede service mooi product

Zeer snel geleverd en een mooi schoentje

Ik heb mijn schoenen bij jullie besteld omdat ik weet dat de maat klopt met wat ik heb en de schoenen zijn prima. Dus heel tevreden.

Top bedrijf

Ze leveren heel snel en de schoenen zijn heel goed en precies op maat. De prijzen zijn ook heel goed

Gewoon goed geregeld,mooie schoenen en snelle levering

Goede mooie schoenen en snelle levering

Goede ervaring. Snelle levering. En met retouren ook goed afgehandeld. Regelmatig leuke acties. En vaak kans op een paar gratis schoenen.

Supersite

Perfecte site, voor leuke, goedkope schoenen, juist om alle trends te volgen.

Mooie laarzen, leuke prijs, zitten ook nog lekker

Snelle levering en mooie schoenen

Had maat 40 besteld net iets te klein ! En supersnel maat 41 binnen gekregen snelle levering en goede service

Topschoenen

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.