Goede schoenen

Goede schoenen voor een goede prijs en wat heel belangrijk is ze lopen voor en achter uit

Super blij

Ik ben super blij met de sportschoenen ze passen perfect en lopen erg lekker.

Top bedrijf!

Dit is echt een top bedrijf. Goeie service, heel klantvriendelijk. En niet te vergeten: superleuke schoenen en/of tassen voor een leuke prijs. In één woord; geweldig!!

Geweldig!!!

Sinds ik Goedkopeschoenen.com heb ontdekt koop ik al mijn schoenen en sloffen bij hen. Ze hebben heel veel keus. En het word snel en nethes geleverd. Ik had een x een paar laatzen te klein besteld. Dus teruggestuurd en 2 dagen later kreeg ik een maat groter thuis. Dat ging echt heel goed. Ik ben zeer tevreden en blij met hen.

Klantvriendelijk

Zijn erg hulpvaardig, klantvriendelijk en regelen alles netjes

Goede service! Geven antwoord op vragen, ruim assortiment, leuke prijzen, snel geleverd

Trendy, prijs kwaliteit

Om hebberig van te worden op beurzen online ik kan me nooit beheersen zo leuk!

Passen altijd precies

Passen altijd precies

Super snelle service

Mooie tas snelle levering!

Leuke schoenen en tasjes voor een hele schappelijke prijs.

Super!!

Een tasje gekocht ca 7 weken geleden en er ging een magneetdopje kapot. Even een berichtje ordernummer en een fotootje gestuurd en er werd meteen gezegd ... dat mag niet gebeuren we sturen een nieuwe. De eerst volgende dag was de nieuwe tas al binnen!! Top van jullie!!!

Super snelle levering

mooie producten snel geleverd

Zeer tevreden.

lk ben zeer tevreden,snelle verzending en keurig ingepakt.Ook heel blij met mijn slippers en ik bestel zeker weer bij jullie.

Snel besteld en snel geleverd. Helemaal top

Heerlijke schoenen en de instap super.

Perfecte pasvorm en makelijk instappen met de ingebouwde schoenlepel. Blij mee.

Snelle levering. Jammer dat mijn kortingscode niet werkte.Volgende keer beter. werkte.

Keurig!

Hi Gwendolyn, de kortingscode blijft geldig hoor. Als het je de volgende keer niet lukt laat het ons dan even weten. We kunnen het dan voor je oplossen. Veel plezier met je mooie La Strada sneakers.

Snelle Levering en mooie schoenen

Snelle Levering en mooie schoenen zeker een aanrader !

Gewoon top mooie spullen voor nog mooiere prijzen zeker een aanbevelung waard

Goede kwaliteit voor een mooie prijs , eigenlijk zou ik daardoor een 1 moeten geven haha want nu koop ik veels te vaak wat .

Mooie la strada schoenen

Overzichtelijke site..veel keuze..goed geprijst..vlotte levering

MAKELIJK

Makkelijk te bestellen... en fijn dat je after pay hebt.. Dat schept vertrouwen. Schoenen werden snel en netjes verpakt geleverd.. Vallen wel wat groot.. heb normaal 38-39. Wist dat ze groter vielen. Dus 38 besteld.. zijn nog wel wat ruim.. Maar zien er prachtig uit.

Perfecte kwaliteit schoenen en netjes verpakt ontvangen!

Goede kwaliteit en goede service

Taminiausingel 15

6662MD Elst