Snel in huis, goede maatvoering en leuke schoenen

Ruime keuze in sneakers

Ik heb 2 paar air sneakers besteld alleen bij 1 paar air sneakers was/is de air kei hard en bij het andere paar gewoon zacht!!

Snelle service goede pasvorm niet te duur snel geleverd

Mooie schoenen voor een heel mooie prijs. Voldoet aan verwachting en werden netjes verpakt bezorgd.

Top assortiment aan schoenen

De laarzen zijn geweldig! Ben er blij mee!

Snelle levering Als je iets te vragen hebt ze antwoorden direct en alles Is opgelost

Mooie enkellaarsjes, makkelijk om te bestellen, snel geleverd en zeer mooi

Erg mooie schoenen

De schoenen zijn geweldig mooi, moet er wel een zooltje inleggen. Ze lopen heerlijk.

Zeer snelle levering en schoenen waren top verpakt en zagen er goed uit! Ik ben fan!

Top!!!

Prijs, kwaliteit & service zijn echt TOP!!!

Super mooi

Ze waren de andere dag binnen dus super snel...ze waren super mooi en zitten echt lekker

Posh by Poelman

Ze lopen heerlijk! Al enige complimenten gehad! en de gewone sneakers army/black lopen ook heerlijk

Mijn enkellaarzen waren perfect.

Heel veel keuze en mooie spullen.

Zo snel !

Snel ontvangen . Maat precies goed. Communicatie is goed.

Altijd geweldig!

Grote keus in mijn favoriete schoenmerk La Strada. Fijne website, makkelijk te bestellen en snelle levering. Nog nooit een probleem gehad. Top! Zeer aan te raden.

mooie schoenen

Zondag besteld dinsdag binnen. Prijs naar kwaliteit helemaal goed.

Bezorging vlot

Bestelling was binnen 1 week geregeld . Maat 36 is mijn maat de maat 37 die ik ook heb steld geef ik weg maat36 hou ik zelf zit lekker en loopt super dank je wel .

top!

Altijd top en zo snel geleverd. !

Zeer tevreden over het laarsje. Echt mooi

Heel goed, perfect

Laarsjes besteld en gekregen, paste niet goed. Geretourneerd en mijn bedrag terug gekregen. Een hele goede service

Je wordt goed behandeld

Het zit altijd goed

Prima schoenen en hele fijne vlugge levering

Heb sneakers besteld en de dag erna al geleverd. Super.

Goede service .

Schoenen /laarzen vallen precies op maat ,wat hun ook vermelden. Hele mooie schoenen voor een goede prijs,ik bestel nu al mijn scjoenen laarzen hier. Top bedrijf

Heel mooie schoenen met snelle levering

Heel mooie schoenen met snelle levering