Mooi omkeerbaar dekbedovertrek

Prettige stof, mooie kleuren & snel bezorgd! Wel aan de prijzige kant, dus met een kortingsactie beter. 5€ nieuwsbrief werkt niet bij een kortingsactie. De prints zijn erg leuk en het feit dat het aan tere kanten anders is, zijn het eigenlijk 2 in 1! Ik heb ook een al 2 jaar en die ziet er nog steeds goed uit.

Er zat een vlek in de slopen. Foto's gestuurd. Kreeg meteen een nieuw set opgestuurd. Mooie kwaliteit dekbed hoezen!

Prachtig

Super snelle levering en een mooi product!

Ik ben fan!

Het is zo’n mooi en fijne dekbedset! Heel erg aan te raden

Mooie kwaliteit voor een mooie prijs. Helaas zat er een productiefout in mijn overtrek, gelijk gemeld en direct een nieuwe opgestuurd gekregen. Dat is pas goede service. Dus zal hier zeker vaker bestellen en ook aan andere aanbevolen en die hebben ook al een bestelling geplaatst.

Ontzettend blij mee

Voor het eerst een dekbedovertrek besteld bij dindi home en absoluut erg blij mee! Levering was snel en het dekbed voelt heerlijk en ziet er ook nog eens erg leuk en schattig uit!

Fijne producten

Heb al meerdere producten besteld bij Dindi Home. Handdoeken, washandjes en hoeslakens. Wat ik belangrijk vind is dat het duurzaam en gerecyclede producten betreft. Ook is het Oeko tex gecertificeerd.. Had een keer problemen met 2 hoeslakens, is netjes opgelost en heb 2 nieuwe lakens ontvangen.

Perfect!

Ik ben al enige tijd op zoek naar een goed én leuke handdoeken e.d. Vind het belangrijk dat de kwaliteit van de handdoek(en) óók goed zijn. Mij aankopen doe ik het liefst in een winkel i.p.v. online. Dat ik de handdoeken dit keer toch online had gekocht, had te maken met de unieke kleuren en reliëf van de handdoeken. Het was een gok, want de kwaliteit had ik niet kunnen 'voelen'. Na ontvangst van mijn bestelling en ik de handdoeken hebben kunnen voelen, viel er een pak van mijn hart. Handdoeken zijn PERFECT! Een stevige, maar toch zacht, handdoek om je lekker mee af te drogen. Helemaal gelukkig!

fantastisch dekbedovertrek

ik ben heel blij met dit dekbedovertrek . het is heel luchtig en comfortabel . .ik wil beslist er nog 1 kopen maar de juiste kleur is er nu niet bij .ik heb nu terra en ben op zoek naar nog meer aardetinten?

mooi dekbedovertrek

ziet er kwalitatief goed uit :)

Mijn bestelling was door een foutje van DHL helaas teruggestuurd naar Dindi. Ik heb hierover mailcontact gehad en mijn pakket was heel snel alweer terug bij mij. Ook is dit mijn 2e dekbed van Dindi en ik ben er alweer super blij mee.

Fijne handdoeken

Super zachte handdoeken voor een fijne prijs. Goede kwaliteit.

Supermooi

Voor heel ons gezin nieuwe badlakens besteld. Heerlijk zacht, mooie kwaliteit en supermooie kleuren.

Heel blij met mijn nieuwe lakens

Goede prijs-kwaliteit! Snelle levering & voldoet aan alle verwachtingen. Wat ik mis/ zou aankopen moest Dindihome dit hebben: dezelfde lakens met knopen of een ritssluiting. Dit zou het product een 5 sterrenrating geven!

Heerlijk zacht overtrek

Prachtig, zacht dekbedovertrek. Super snel geleverd en voor een super mooie prijs in de sale.

Mooi, leuk en kwalitatief goed

Fijn dekbed, slaapt heerlijk en ziet er super leuk uit in mijn kamer. Heb nu 2 dekbedden besteld bij Dindi en over allebei ben ik super tevreden!

Goede kwaliteit en erg snelle levering

Duidelijke communicatie, hele snelle levering en goede kwaliteit, kortom top!!

Fantastisch!

Snelle levering, goede kwaliteit word er elke keer weer vrolijk van als ik weer wat binnen krijg.. alvast voor mij uitzet !

Mooi linnengoed en een hele snelle levering.

Perfect!

Mijn bestelde handdoeken werken snel geleverd. Zien er uit zoals op het plaatje en zijn nog beter dan belooft. Ze zijn lekker dik en groot. Bestellen ging gemakkelijk en snel. Er blij mee!

Prima.

Een eerste keer besteld en goede ervaring ermee.

Wat een topper is Dindi Home

2 nieuwe dekbedovertrekken gekocht. Snelle levering. De afbeeldingen van de dekbedovertrekken laten een reëel beeld zien. In het echt zijn ze nog mooier. Mijn dochter is er erg blij mee.

Zeer goede kwaliteit

Prachtige strandlakens. Heerlijk dik, in deze kwaliteit krijg je ze bijna nergens meer.

Fantastische service!mooie kwaliteit!

Snelle levering,mooi ingepakt,en geweldige dekbedovertrekken!. Mijn 2 de overtrek ,maar ga zeker meer bestellen.

Prachtige dekbedovertrek

Mooi dekbedovertrek van fijne kwaliteit, snelle levering. Ik zou het aanraden om te bestellen.

Parklaan 81

5613 BB Eindhoven