Snelle levering, product ziet er goed uit. Nog niet lang in gebruik, dus voor de lange termijn weet ik t niet, maar ben er so far erg blij mee

Nog mooier als op de foto

Verrassend mooi en fijne stof , ik slaap nog beter.

Dindi is echt fantastisch

Wij en onze kinderen zijn erg enthousiast over de dekbedovertrekken en hoeslakens van Dindi. Wij willen geen andere meer… Ze blijven ook erg mooi en zijn ook nog eens goed voor het milieu… Liefs familie Wissekerke-Traas

Hele mooie kwaliteit en snelle levering

Prachtig katoen en kleuren blijven heel mooi

Great!

Beautiful colour, nice fabric and strong seams. I reccomend this company to my friends because it is great quality and affordable.

Heerlijk zacht en stijlvol slapen

Een lekker zacht nieuw dekbedovertrek, wat meteen stijlvol staat in onze nieuwe slaapkamer.

Slaap als een roosje

Heerlijke dekbedovertrekken! Mooi materiaal en prachtige patronen.

De site is overzichtelijk en afreken ging gemakkelijk. De levertijd was niet lang.

Heerlijk dekbedovertrek!

Afgelopen maand 2 dekbedovertrekken gekocht bij dindi!! Wat een heerlijke stof! Ik slaap er heerlijk onder :)

Slecht

Dekbed la vie est belle besteld, stond bij voor 23:59 besteld volgende dag in huis, nou als dat iets later is dat kan, geen probleem. Maar vervolgens na 5 dagen nogsteeds niks binnen. Kijk ik waar de bestelling is en is de bestelling dus geannuleerd zonder enige reden. Niks meer op voorraad nu kan niks meer bestellen.. de andere dekbedden zijn overigens ook al heel lang niet meer op voorraad. Slechte service en ik heb al gemaild en gebeld maar geen gehoor. Erg jammer

Hallo Elise, dank voor je feedback. Mijn collega heeft je afgelopen vrijdag gemaild, ik vrees dat je dit bericht gemist hebt. Ik heb je zojuist nogmaals een bericht gestuurd, via [email protected]. Ik hoor dus nog graag van je. Excuus voor het ongemak.

So fluffy!!

Heerlijke zachte handdoeken en ook in een super mooie groene kleur. Ik zal deze zeker opnieuw kopen en dan wil ik ook de handdoeken kopen met het leuke motiefje.

Mooie hoezen en een snelle service.

Fijne lange dekbedhoezen, mooi materiaal en leuke kleuren.

Regelmatig bestel ik beddengoed bij Dindi Home. De kwaliteit is uitstekend, net als de service wanneer er iets niet in orde is. Ze reageren snel en zijn meedenkend.

Snelle levering, goede kwaliteit.

Ik heb een lila dekbedovertrek gekocht. Mooie kwaliteit, tegen een goede prijs.

Geweldige kleuren en super kwaliteit

Hele mooie dekbedden, snelle levering en slapen super fijn! De kleuren blijven mooi na het wassen.

Dindi i love it!!!

Dit is ons 4 dindi dekbedovertrek. Ze blijven mooi in de was en altijd een feestje om weer op het bed te mogen doen.

Al meerdere dekbedhoezen besteld en ook aan mijn vriend aangeraden! Hierdoor slaap ik thuis en bij hem thuis altijd heerlijk onder een Dindi dekbedhoes... De printen zijn leuk maar ook de effen kleuren zijn van goede kwaliteit en worden niet na een aantal keer wassen lelijk en vervagen hierdoor ook niet! Goeie kwaliteit en fijn materiaal. Al om al een aanrader. :)

Zeer mooie bedovertrekken

Zeer mooie bedovertrekken

Super slecht!!

Op 16-01-2024 een bestelling gedaan! Zou de volgende dag binnen zijn. 19-01-2024 gebeld, kreeg te horen dat ze personeelstekort hadden en dat ik 22-01-2024 maar terug moest bellen als het er niet was! Nu nog steeds niks geleverd!! Ik zal dus ook niemand dit bedrijf aanraden!!

Hoi Lynda, ik heb je toch zojuist gesproken aan de telefoon? Ik dacht het goed met je te hebben opgelost. We zijn in deze mede afhankelijk van onze fulfillmentpartner. En inderdaad speelden personeelstekorten hen parten. Nogmaals excuses.

Een fijne zachte katoenen stof

Zo lekker zacht....

Ik heb al verschillende dekbedovertrekken van dindi.. Zo zacht, blijven goed zitten en blijven mooi in de was..

Heerlijk

Ik haal mijn overtrekken nergens anders meer. De kwaliteit is heerlijk, de kleuren blijven geweldig en de kenmerkende labels van jullie maken de overtrekken exclusief. Kortom ik/ wij zijn er allemaal heel erg blij mee. Groetjes een groot gezin

Ik heb 2 sets gekocht en ik ben super tevreden!

Alles is van katoen en het is balangrijkst voor mij.

Goede snelle levering.

Super mooie goede qualiteit. Slaap als een roosje

Zeer mooi

Heel mooi dekbed fijne stof en ziet er goed uit