Leuke beddengoed

Ik slaap heel lekker in de lakens

Kwaliteit en levering

Stof en strand handdoeken lijken van goede kwaliteit te zijn. Nog te kort in gebruik om er veel van te zeggen. Ook snelle levering!

Super fijne lakens

Heerlijk zachte lakens, en super snel geleverd.

Heel fijn

Had nog een dekbed gekocht omdat ik mijn oude zo fijn vond. De stof is super lekker en luchtig. Dit keer zat er wel een sier randje aan die wat stevig was, vind ik zelf vervelend.

perfect dekbedovertrek

het is een erg fijn dekbedovertrek, onwijs stevig en een mooie kleur!!

Goede ervaring, snelle levering

Ik had al eerder beddengoed besteld bij dindi en was er heel tevreden mee vandaar dat toen ik groter beddengoed nodig had ik meteen weer op fundi keek. Nu was het weer een hele snelle levering en de kwaliteit weer heel fijn.

Prachtig

Heerlijke en prachtige dekbedovertrekken. Goede kwaliteit

Snel prettig contact

Nadat ikzelf een foutje had gemaakt ben ik snel correct geholpen!

Mooie handdoek

Een fijne, grote handdoek en heerlijk zacht!

Erg tevreden

Hele mooie handdoeken. Ik heb extra bij besteld omdat het van erg goede kwaliteit is. Blijft even mooi na wassen en behoud zijn kleur. Enorm blij mee

Goed!

Mooi dekbed overtrek besteld. Snel geleverd en goede kwaliteit. Dik tevreden!

Zeer mooie strandhanddoek ontvangen

Mijn nieuwe strandhanddoek voelt heerlijk zacht en kwalitatief aan. De kleuren zijn mooi en helder. Hoewel ik de handdoek nog niet heb gebruikt, ben ik tot nu toe erg tevreden met mijn aankoop.

Snel geleverd en goede kwaliteit.

Ik ervaar elke keer vrolijkheid als ik naar het roze/ witte strandlaken kijk. Het geeft me een vakantie gevoel. De kwaliteit is heel mooi, dik en zacht. Dus dikke aanrader.

M’n go to voor beddengoed

Dindi Home is eigenlijk altijd m’n go to voor beddengoed. Leuk assortiment, wordt altijd de volgende dag geleverd en tevreden over de kwaliteit!

Heerlijk en mooie handdoeken

Super blij mee, zien er erg mooi uit. Goede kwaliteit en lekker groot!

Goed!

Snelle service, goed verpakt, goede prijs-kwaliteit, mooie grote en zachte handdoeken die goed vocht opnemen. Ideaal voor iemand die aan het strand woont!

Comfortabel

Fijne grote zachte dekens.

Hartstikke goed!

Prettige website, duidelijk ook qua prijzen. Prima keuze. En een hele vlotte levering. Keurig in een doos, precies op maat dus geen verspilling van karton Ik ga hier zeker nog bestellen @

Mooi omkeerbaar dekbedovertrek

Prettige stof, mooie kleuren & snel bezorgd! Wel aan de prijzige kant, dus met een kortingsactie beter. 5€ nieuwsbrief werkt niet bij een kortingsactie. De prints zijn erg leuk en het feit dat het aan tere kanten anders is, zijn het eigenlijk 2 in 1! Ik heb ook een al 2 jaar en die ziet er nog steeds goed uit.

Er zat een vlek in de slopen. Foto's gestuurd. Kreeg meteen een nieuw set opgestuurd. Mooie kwaliteit dekbed hoezen!

Prachtig

Super snelle levering en een mooi product!

Ik ben fan!

Het is zo’n mooi en fijne dekbedset! Heel erg aan te raden

Mooie kwaliteit voor een mooie prijs. Helaas zat er een productiefout in mijn overtrek, gelijk gemeld en direct een nieuwe opgestuurd gekregen. Dat is pas goede service. Dus zal hier zeker vaker bestellen en ook aan andere aanbevolen en die hebben ook al een bestelling geplaatst.

Ontzettend blij mee

Voor het eerst een dekbedovertrek besteld bij dindi home en absoluut erg blij mee! Levering was snel en het dekbed voelt heerlijk en ziet er ook nog eens erg leuk en schattig uit!

Fijne producten

Heb al meerdere producten besteld bij Dindi Home. Handdoeken, washandjes en hoeslakens. Wat ik belangrijk vind is dat het duurzaam en gerecyclede producten betreft. Ook is het Oeko tex gecertificeerd.. Had een keer problemen met 2 hoeslakens, is netjes opgelost en heb 2 nieuwe lakens ontvangen.

Parklaan 81

5613 BB Eindhoven