Dindi i love it!!!

Dit is ons 4 dindi dekbedovertrek. Ze blijven mooi in de was en altijd een feestje om weer op het bed te mogen doen.

Al meerdere dekbedhoezen besteld en ook aan mijn vriend aangeraden! Hierdoor slaap ik thuis en bij hem thuis altijd heerlijk onder een Dindi dekbedhoes... De printen zijn leuk maar ook de effen kleuren zijn van goede kwaliteit en worden niet na een aantal keer wassen lelijk en vervagen hierdoor ook niet! Goeie kwaliteit en fijn materiaal. Al om al een aanrader. :)

Zeer mooie bedovertrekken

Zeer mooie bedovertrekken

Super slecht!!

Op 16-01-2024 een bestelling gedaan! Zou de volgende dag binnen zijn. 19-01-2024 gebeld, kreeg te horen dat ze personeelstekort hadden en dat ik 22-01-2024 maar terug moest bellen als het er niet was! Nu nog steeds niks geleverd!! Ik zal dus ook niemand dit bedrijf aanraden!!

Hoi Lynda, ik heb je toch zojuist gesproken aan de telefoon? Ik dacht het goed met je te hebben opgelost. We zijn in deze mede afhankelijk van onze fulfillmentpartner. En inderdaad speelden personeelstekorten hen parten. Nogmaals excuses.

Een fijne zachte katoenen stof

Zo lekker zacht....

Ik heb al verschillende dekbedovertrekken van dindi.. Zo zacht, blijven goed zitten en blijven mooi in de was..

Heerlijk

Ik haal mijn overtrekken nergens anders meer. De kwaliteit is heerlijk, de kleuren blijven geweldig en de kenmerkende labels van jullie maken de overtrekken exclusief. Kortom ik/ wij zijn er allemaal heel erg blij mee. Groetjes een groot gezin

Ik heb 2 sets gekocht en ik ben super tevreden!

Alles is van katoen en het is balangrijkst voor mij.

Goede snelle levering.

Super mooie goede qualiteit. Slaap als een roosje

Zeer mooi

Heel mooi dekbed fijne stof en ziet er goed uit

Super leuke dekbedden!

Ik vind de dat Dindi altijd hele leuke dekbedden heeft! Leuke ontwerpen en kleurtjes. Zit voor iedereen denk ik wel wat leuks tussen. Vond het jammer dat sommige al zijn uitverkocht in bepaalde maten.

Geweldige producten en hele snelle levering. Echt enorm blij met beddengoed.

Fijn beddengoed, ligt comfortabel en is mooi.

Snelle levering en prima beddengoed.

Mooi dekbed snelle levering

Snelle levering Mooi dekbed met een goede prijs! Aanrader

Updates en snelle levering

Beddengoed besteld, via de mail werd ik op de hoogte gehouden van mijn pakket. Twee/drie dagen na mijn bestelling kwam het al aan!

Goede kwaliteit/ prijs verhouding

Mooie dekbedovertrekken van goede kwaliteit en leuke aanbiedingen. Ook de snelle levering is een dikke plus!! Ik heb al meerdere overtrekken besteld en ze blijven ook mooi na het wassen. Blije klant hier!!

Hele fijne en snelle service en levering!

Hele prima prijzen voor een prima kwaliteit beddengoed. Hebben meerdere dekbedocertreksets en ben elke keer weer blij! Hadden een kussensloop die op de naad niet goed gestikt was, binnen een dag nieuw geleverd gekregen. Fijne service!

Geweldig mooi dekbed !

Een heel mooi poeder roze dekbed voor onze dochter besteld. Mooie zachte kleur, geweldige kwaliteit! Dank je wel Dindi !

Goede service en snel geleverd.

Mooi dekbed goeie kwaliteit.

Mooi dekbed mooie kleur prima kwaliteit

Prima prijs/kwaliteit, snelle levering.

Mooie dekbedovertrekken. Goede service. Erg blij mee.

Snelle levering en mooie producten!

Mooie, dikke handdoeken die fijn drogen!

Leuke dekbedden en snelle bezorging

Goeie kwaliteit dekbedden en het werd snel geleverd. Ook leuke printjes. En ook een goeie prijs, ik ben extreem blij met mijn aankoop. Ik heb 2 maanden geleden een dekbed gekocht voor mn één persoons bed. En nu heb ik een twee persoons bed gekocht en ik heb meteen dat dezelfde dekbed gekocht voor twee persoons. Het dekbed dat ik bedoel is English breakfast (blauw) ik ben echt heel blij mee!

Helemaal blij!

Heb tegenwoordig geen ander merk meer als dindi, heerlijk dat gerecycleerd katoen!! Love it! <3

Heerlijke handdoeken

Hele fijne zachte handdoeken!! Ze drogen heel goed en pluizen niet!!

Bedrijfsgegevens

Adriaan Mulderweg 4

5657EM Eindhoven

040 309 55 04

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.