Geweldige producten en hele snelle levering. Echt enorm blij met beddengoed.

Fijn beddengoed, ligt comfortabel en is mooi.

Snelle levering en prima beddengoed.

Mooi dekbed snelle levering

Snelle levering Mooi dekbed met een goede prijs! Aanrader

Updates en snelle levering

Beddengoed besteld, via de mail werd ik op de hoogte gehouden van mijn pakket. Twee/drie dagen na mijn bestelling kwam het al aan!

Goede kwaliteit/ prijs verhouding

Mooie dekbedovertrekken van goede kwaliteit en leuke aanbiedingen. Ook de snelle levering is een dikke plus!! Ik heb al meerdere overtrekken besteld en ze blijven ook mooi na het wassen. Blije klant hier!!

Hele fijne en snelle service en levering!

Hele prima prijzen voor een prima kwaliteit beddengoed. Hebben meerdere dekbedocertreksets en ben elke keer weer blij! Hadden een kussensloop die op de naad niet goed gestikt was, binnen een dag nieuw geleverd gekregen. Fijne service!

Geweldig mooi dekbed !

Een heel mooi poeder roze dekbed voor onze dochter besteld. Mooie zachte kleur, geweldige kwaliteit! Dank je wel Dindi !

Goede service en snel geleverd.

Mooi dekbed goeie kwaliteit.

Mooi dekbed mooie kleur prima kwaliteit

Prima prijs/kwaliteit, snelle levering.

Mooie dekbedovertrekken. Goede service. Erg blij mee.

Snelle levering en mooie producten!

Mooie, dikke handdoeken die fijn drogen!

Leuke dekbedden en snelle bezorging

Goeie kwaliteit dekbedden en het werd snel geleverd. Ook leuke printjes. En ook een goeie prijs, ik ben extreem blij met mijn aankoop. Ik heb 2 maanden geleden een dekbed gekocht voor mn één persoons bed. En nu heb ik een twee persoons bed gekocht en ik heb meteen dat dezelfde dekbed gekocht voor twee persoons. Het dekbed dat ik bedoel is English breakfast (blauw) ik ben echt heel blij mee!

Helemaal blij!

Heb tegenwoordig geen ander merk meer als dindi, heerlijk dat gerecycleerd katoen!! Love it! <3

Heerlijke handdoeken

Hele fijne zachte handdoeken!! Ze drogen heel goed en pluizen niet!!

Heerlijk zacht dekbedovertrek en super mooi!

Mooi dekbedovertrek, goede kwaliteit, leuke strikjes aan kussenslopen en heel fijn knoopjes onderaan de hoes waardoor je dekbed er niet uit floept.

Heerlijk!

Goede kwaliteit beddengoed! Geeft je een heerlijk gevoel

Helemaal top!!

Ik heb zelf twee dekbedden van fundi, vind ze super zacht en ze zien er ook nog eens geweldig uit! Echt een aanrader!!

Mooi beddengoed, snelle levering!

Ik ben tevreden met mijn aankoop! Bedankt voor de snelle levering.

Super goeie kwaliteit en afwerking!

Reeds tweemaal linnen aangekocht en telkens heel tevreden.

Goeie kwaliteit

Mooi kleur en goede stof aanrader!

De stof van de dekbedden zijn lekker zacht en veranderen niet!

Ik heb al een aantal dekbedden van dindi en ik ben er vanaf het begin al erg over de spreken. De kwaliteit van de stof is goed en veranderd niet! Echt een aanrader!

Heerlijk dekbedovertrek

Het dekbed dat ik heb gekocht is van goede kwaliteit, het heeft een mooi printje en de stof is erg zacht.

Heel fijn dekbed. Geeft meteen een leuke sfeer aan mijn slaapkamer. Blij mee!

Mooie kwaliteit en prachtige kleuren

...

Heel snelle levering en een super goede kwaliteit dekbed met mooi patroon.

Ik heb super veel plezier van mijn dekbed overtrek, het is zeer goede kwaliteit en echt een uniek leuk patroon wat iets heel zachts en netjes uit straalt zonder dat het saai is.