Heel fijn dekbed. Geeft meteen een leuke sfeer aan mijn slaapkamer. Blij mee!

Mooie kwaliteit en prachtige kleuren

...

Heel snelle levering en een super goede kwaliteit dekbed met mooi patroon.

Ik heb super veel plezier van mijn dekbed overtrek, het is zeer goede kwaliteit en echt een uniek leuk patroon wat iets heel zachts en netjes uit straalt zonder dat het saai is.

mooie kwaliteit en snelle levering

We zijn heel blij met het dekbed overtrek. Het is echt mooie kwaliteit en het bestel en leverproces verliep zonder problemen

Mooie kwaliteit, snelle levering!

Ik heb al hele leuke handdoeken en strandlakens van dindi en ik ben er nog steeds verliefd op! Zo leuk en net wat anders dan andere merken. Laatst een dekbedovertrek gekocht maar helaas ging die retour omdat de kussensloop veel te groot was. Maar retouren ging ook prima en had snel mn geld terug.

Snel geleverde dekbedovertrek van goede kwaliteit en prijs.

De gekochte dekbedovertrekken waren in de aanbieding. Kwalitatief goed katoen en lekker lang zodat deze aan het uiteinde van het bed goed vast blijven zitten. Snel geleverd.

Heel fijn dekbedovertrek

Fijn kraakeffect en mooi patroon

Precies zoals verwacht!

De producten die ik kocht (beddengoed) zien er exact hetzelfde uit als op de foto’s. De kwaliteit is ook goed en zeker in verhouding met de prijs. En het wordt super snel geleverd, de volgende dag had ik het al in huis! Kortom: ik ben heel tevreden van Dindi Home en zal zeker nog eens bestellen!

Super zacht en comfortabel

Handdoeken, washandjes, gastendoekjes zijn heelijk fluffy en het beddengoed voelt super comfortabel!

Fijn dekbed mooie kwaliteit

Snel verzonden, fijne kwaliteit en een hoeslaken dat ook echt past op een dik matras! Heel blij mee

Goede kwaliteit en mooie kleur. Ben er erg blij mee.

Snel en zacht

Na mijn bestelling bij Dindi werd ik gelijk gemaild dat ze bezig waren met mijn pakket. 1 of 2 dagen later werd mijn dekbed al bezorgd! Erg fijn contact en het dekbed zelf is van top kwaliteit. De kussenhoezen zijn aardig groot, maar als je een goed kussen hebt geeft dat niet.

Mooi beddengoed!

Heel mooi en fijn beddengoed

Goede ervaring.

Ik heb een heel mooi dekbedovertrek besteld. Mijn bestelling kwam al snel binnen. De kwaliteit is ook erg goed en voelt erg fijn tijdens het slapen. Al bij al een fijne ervaring! :)

Fijne site met super leuke spullen, ik ben geslaagd

Fijn beddengoed

Beddengoed van goede en zachte kwaliteit!

Hele fijne kwaliteit ❤️

Ik heb een dekbed overtrek besteld. De levering was super snel en de overtrek zelf is van heerlijk katoen, mooie kwaliteit. Ben er heel blij mee en ga zeker vaker bij Dindi bestellen!

Fijne handdoeken en snelle levering

Na de verbouwing van ons huis alle handdoeken, washandjes, gastendoekje nieuw gekocht. Heel blij mee

Fantastisch bedrijf!

Fantastisch bedrijf met te leuke overtrekken voor ons nieuwe bed. Superlastig om te kiezen in ieder geval. Ik zou het iedereen aanbevelen!

Fantastisch!

Na een lange zoektocht naar het perfecte roze dekbedovertrek voor mijn dochter heb ik deze bij Dindi gevonden. Mijn eerste bestelling en een hele goede ervaring. Ga hier een volgende keer zeker weer bestellen. Ik had een paar vragen gesteld via What’s app en deze werden snel en kundig beantwoord.

Heel blij met de nieuwe handdoeken

Snelle levering, goede kwaliteit en precies zoals omschreven.

Mijn nieuwe dekbed ik super fijn en van goede kwaliteit. Ik ben onlangs verhuisd en dit dekbed maakt de slaapkamer helemaal af. Ontzettend blij mee!! :)

Logo op kussensloop was niet duidelijk te zien op de foto's

Onze dekbedovertrekset had logo's op de kussenslopen die niet goed te zien waren op de productfoto's. Daarom hebben we hem geretourneerd. Dat ging goed, goede service.

Prachtig beddengoed van goede kwaliteit en voelt lekker aan

Ik heb onlangs het dekbed A touch of Paris - wit besteld en ben zeer tevreden. Snelle levering en bovenal prachtig beddengoed. De kwaliteit is heel goed, ook na een paar keer wassen. Voelt fijn om onder te liggen, ik slaap heerlijk onder dit beddengoed!

Adriaan Mulderweg 4 5657EM Eindhoven

06 42603280