Heel blij met de nieuwe handdoeken

Snelle levering, goede kwaliteit en precies zoals omschreven.

Mijn nieuwe dekbed ik super fijn en van goede kwaliteit. Ik ben onlangs verhuisd en dit dekbed maakt de slaapkamer helemaal af. Ontzettend blij mee!! :)

Logo op kussensloop was niet duidelijk te zien op de foto's

Onze dekbedovertrekset had logo's op de kussenslopen die niet goed te zien waren op de productfoto's. Daarom hebben we hem geretourneerd. Dat ging goed, goede service.

Prachtig beddengoed van goede kwaliteit en voelt lekker aan

Ik heb onlangs het dekbed A touch of Paris - wit besteld en ben zeer tevreden. Snelle levering en bovenal prachtig beddengoed. De kwaliteit is heel goed, ook na een paar keer wassen. Voelt fijn om onder te liggen, ik slaap heerlijk onder dit beddengoed!

Mooie producten van kwaliteit

Al meerdere malen besteld bij Dindi Home. 1x een vergissing met de levering maar hierbij werd ik goed geholpen. al met al alleen maar goede ervaringen

Goede kwaliteit, Goede services

Nieuwe Handdoeken bij Dindi besteld. De kwaliteit is top en de services was snel en goed.

Wat een ontdekking !!

Super snelle levering en d kwaliteit is top !!

Ik heb 2 dekbedden met slopen aangeschaft en ben er super blij mee.

Het beddengoed is zacht, lekker warm en groot. Ook zijn de kleuren erg mooi echt zoals op de foto’s op de website ! Heel blij met mijn aankopen

Duidelijke site , heel mooi beddengoed! Opnadvies van mijn dochter. Ze iscecht fan van jullie r

Snelle levering. Heel mooie overtrekken. Super kwaliteit! Heel apart.

Vernieuwend en goede kwaliteit

Fijne webshop en levert ontzettend snel! De dekbedovertrekken zijn bijzonder en vernieuwend. De designs maken de slaapkamer knus en tegelijkertijd straalt het luxe uit. Echt helemaal leuk! Ben erg blij met de sets die ik heb gekocht.

Helemaal leuk!

Ik heb drie hele leuke dekbedden van Dindi home en ze zijn alle drie nog super mooi! Top kwaliteit!

Erg fijne producten! Ook was het snel verzonden.

Heerlijk mooi dekbed!

Mooie kleur en goede kwaliteit. Erg blij mee!

Geweldig zacht dekbed en snel bezorgd

Net mijn eerste dekbedovertrek besteld bij Dindi en ik ben nu al fan! Wat een fijne kwaliteit en snelle bezorging :) Ik kijk nu elke dag weer uit naar het moment dat ik kan gaan slapen. Er gaan zeker nog meer bestellingen volgen.

helaas een enorm slechte kwaliteit beddengoed

Ik had bij Dindi een super mooi nieuw dekbedovertrek besteld, wit met roze en op de kussenslopen roze genaaide strepen. Nu was ik erg enthousiast toen ik het dekbedovertrek zag maar wanneer ik het uit de verpakking haalde kwamen gelijk in de genaaide roze strepen gaten, vervolgens rafelende gelijk het genaaide stuk los en kon ik het er gewoon helemaal afhalen als ik wilde. Dit dekbedovertrek zou dan al helemaal niet een paar wasbeurten overleven, en dat voor een dekbedovertrek waar ik bijna 80 euro voor heb betaald, zo zonde voor z’n hap geld.

Hey Silke, wat vervelend dat je deze negatieve ervaring hebt. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry hiervoor! Zou je misschien een berichtje met foto's kunnen sturen aan [email protected] Dan kunnen we samen kijken naar een passende oplossing.

Stijlvol slapen

Kwalitatieve beddengoed, heerlijk geslapen

Baddoeken gekocht voor een goede prijs. Ze werden snel bezorgd en waren keurig ingepakt. Ik ben tevreden.

Fijn mooi top product!

Een dekbedovertrek en hoeslaken besteld, prachtig design en hele fijne stof. Echt goede kwaliteit. En wat het helemaal af maakt zijn de leuke bruine labels eraan. Dat word heerlijk slapen ;)

mooie zachte dekbedovertrekken

GEweldig!!!!

Voor mij geen ander merk dekbed overtrek meer. De Dindi overtrekken zijn ZO fijn! Blijven mooi, liggen lekker, en gek gezegd misschien: ik voel me een prinses onder het overtrek. Ook niet onbelangrijk; de prijs!!! Zo blij met Dindi!!

Mooi beddengoed

Slaapt heerlijk en blijft goed na het wassen en drogen.

Echt een geweldig dekbed en hoeslaken. Het is zacht en ventileert goed.

Heel mooie prijs kwaliteit verhouding

Het fijne groene dekbed dat ik bij jullie bestelde, blendt heel mooi in in mijn interieur. De levering was snel en het materiaal van het dekbed voelt heel aangenaam. Dankje! :)

Prachtig om te zien heerlijk om onder te liggen

3 nieuwe overtrekken besteld, alle drie prachtige kleuren en Zware kwaliteit. Voelen heerlijk zacht. Alle drie zijn ze mooi afgewerkt en staan onze bedden er weer prachtig op

Heel fijn, kwalitatief beddengoed

Ik ben erg blij met het beddengoed van Dindi! De stof voelt kwalitatief goed aan en ik krijg er een hotelgevoel van!

Adriaan Mulderweg 4

5657EM Eindhoven