Mooi product

Mooi product voor een leuke prijs. Alleen wat deukjes in doos. Verder is de föhn tip top!

Mooie lokkertjes, maar die blijken vervolgens niet op voorraad

Tot tweemaal toe een mooie deal gevonden en besteld. Erg enthousiast over...Kijk je naar uit. Om dan doodleuk je geld terug te krijgen omdat het product niet op voorraad is. Maar vervolgens staat het wel weer als voorradig op de website! Die fout maak ik niet nog een keer. In het vervolg winkel ik wel ergens anders.

Beste Kas, Hartelijk dank voor uw reactie. We begrijpen heel goed dat het teleurstellend is om een product te bestellen en daarna te horen te krijgen dat het niet op voorraad is. Helaas sluipen er af en toe foutjes in het voorraadsysteem, we werken er hard aan om deze er allemaal uit te krijgen. Daarvoor willen we graag nogmaals onze excuses aanbieden. Wij hebben telefonisch contact met u gehad over de 1e bestelling - en het volledige aankoopbedrag terugbetaald-, alleen door de snelle 2e bestelling van hetzelfde product door u hadden we nog niet de tijd gehad om alles goed te verwerken in het systeem. Het product hadden we na het telefonisch contact dus nog steeds niet op voorraad, anders hadden we dit wel kunnen overleggen met u. Nogmaals onze excuses voor deze teleurstellende verwachting, mocht u verder nog vragen hebben, aarzel niet om contact op te nemen. Vriendelijke groet, Team Retourkoop.

Slecht

Ontbrekende onderdelen van het product

Kitchenaid besteld. Mijn vorige 'oudje' was een keer fors beschadigd dus had alle accessoires wel maar het apparaat moest vervangen worden. Vlg uitleg zouden er grote zichtbare schades zijn maar behalve de doos, die idd niet meer als nieuw eruit zag, heb ik geen schade kunnen ontdekken. En nu dus een fijn apparaat voor minder dan de helft van de nieuwprijs. Anders had ik het niet gekocht.

verkeerde productomschrijving

het product is verkeerd omschreven. ik kreeg een ander product dan beloofd. de retournering kost veel geld. nadat ik een klacht had ingediend, is er contact met mij opgenomen waarna ik het product gratis kon retourneren en het aankoopbedrag terugkreeg.

Snel geleverd en product is in goede staat.

Snelle levering en product is in goede staat.

Duidelijke omschrijving van het product, met kleine gebruikssporen. Snel geleverd. Fijn als er track en trace op de levering aanwezig zou kunnen zijn

Heel tevreden

Alleen de doos was beschadigd zoals in de advertentie stond. Verder alle accessoires zaten erbij. Heel tevreden met mijn föhn. En goedkoper!

een fantastische ervaring

Een geweldige koop gedaan, de accu-boorset in uitmuntende staat, niet van nieuw te onderscheiden. Daarvoor mijn hartelijke dank.

Geen probleem met terug sturen

Goede communicatie

Lampje waren top Jammer dat er geen lampen bij zaten

Prima klantenservice, maar product was wel kapot

Bij uitpakken, bleek het doel dat ik had ontvangen gebroken. De klantenservice reageerde adequaat en binnen 2 dagen stond het aankoopbedrag weer op mn rekening. Van de Mario-racebaan die we ook hadden besteld doet het goed en de kinderen vinden hem geweldig. Super prijs-kwaliteit!

Netjes afgehandeld en afgeleverd.

Gewèldig!

Zeer goede ervaring! Duidelijke website, ik vond snel wat ik zocht. Er er werd snel geleverd!

Goed na 1 dag in huis

Snelle levering!!

Ervaring slecht

Kapotte spullen sturen En als stuken kapot zijn laten ze jouw zelf inwisselen en dan zegen ze we sturen nieuwe stuk maar is niet waar is al gebruik net als tweede hand ! Ik ben echt niet blij mee met die aankoop

Mag het in 1 woord? TOP!

We hadden een robotstofzuiger gekocht, maar alle accessoires zaten er niet bij. Gelijk gebeld. De volgende dag al een nieuwe ontvangen met een retoursticker om de verkeerde terug te sturen. Snel en heel vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon.

Aankoop niet retour

Snelle levering. Alleen de overdreven grote omdoos, mijn bestelling pastevercwel 6x in, had anders gekunnen.

Snel geleverd goede artikel

Snelle levering goed product1

Was gewoon goed

Z.G.A.N.

Het product heeft maar een paar kleine niet noemenswaardige deukjes. Was in mijn geval zeker de moeite waard om dit product te kopen en kan ook behoorlijk in de portemonnee schelen.

Professioneel

Heldere communicatie Betrouwbaar Levert wat is afgesproken Mooi assortiment Goede prijs

Supersnel uitstekend product ontvangen

De volgende dag al in huis, product is in nieuwstaat, alleen de verpakking was niet meer mooi maar die gooi je toch weg

Over retourkoop.nl

Retourkoop.nl geeft retour gestuurde artikelen een tweede kans. Tijdens het doorlopen van het retourkoop proces worden retourengoederen in zo'n goed mogelijke staat gebracht. Waarna ze als retour koop worden aangeboden. Dit doet retourkoop op zo'n duurzaam mogelijk manier met als doel om product verspilling tegen te gaan.