Snelle levering, artikel is als omschreven!

Snelle levering, artikel is als omschreven!

Vlotte verzending en telefonisch goed bereikbaar en prima advies

TOP!

Heel goede communicatie en klantenservice! Product perfect zoals omschreven! Tevreden klant!

Heel tevreden

100% tevreden, betaalbare producten, kwaliteit is prima, snelle verzending, een aanrader

Artikel besteld en snel geleverd. Viel tegen, geretourneerd, netjes en snel afgehandeld!

uitstekend

Goede ervaring. Ondanks mijn foute bestelling was retourneren geen probleem. Wel jammer van 2x bezorgkosten ;-)

Beste Tom, Kan uiteraard gebeuren, een fout maken bij de bestelling plaatsen. Maar maak je geen zorgen, je hoeft geen 2x verzendkosten te betalen. Bij het verwerken van het product betalen we het oorspronkelijke aankoopbedrag (dus inclusief de verzendkosten) terug. Dat scheelt weer. Dank voor de tijd nemen om een review te plaatsen. Vriendelijke groet, Team Retourkoop.

Tablet vlot verstuurd, GLS bleef echter achter. Goed opgepakt verder.

Tablet vlot verstuurd, maar is al dagen op een depot waar het niet meer vandaan lijkt te komen. Verjaardag waar dit tablet voor gekocht was ondertussen al achter de rug. Ga je kind dat maar eens uitleggen. Slechte ervaring dus! Na melding van dit incident bij retourkoop.nl zijn zij in actie gekomen en een dag later was de tablet binnen. Alle lof voor retourkoop.nl, GLS heeft in mijn ogen een steekje laten vallen.

Snelle levering en service.

Niks mis mee, gewoon nieuw en alleen dichtgeplakte doos.

Goede service en mooi dat dit artikelen die retour komen op zo'n manier 2e kans krijgen.

Snel ontvangen en zo goed als nieuw

Alles ok

Snel en goede kwaliteit

Snelle levering en product was als nieuw!

Prachtige boormachine compleet met koffer, accessoires en 2 accu's voor een geweldige prijs.

Topproduct en volgende dag al in huis.

Had een fietsketting in de middag besteld en werd de volgende ochtend al bezorgd. Echt super. Zeer goede prijs voor een onbeschadigd product met alleen verpakkinggsschade.

Beschimmelde fietsmand

Helaas een beschimmelde fietsmand ontvangen. Contact gehad met de klantenservice. Helaas niet tot een oplossing gekomen. Ze zeggen dat het bij de advertentie stond, daar stond echter verkleurd en niet beschimmeld. (Rotan verkleurd wel maar schimmel is toch echt iets anders.) Ik mag de mand op eigen kosten retourneren. Helaas ben ik dan net zo veel kwijt inclusief de verzendkosten als dat ik ene nieuwe had gekocht. Nu zit ik met een beschimmelde fietsmand. Jammer dat we niet tot een oplossing gekomen zijn.

Prima service en prijs

Te duur bij andere shops, dus hier maar eens geprobeerd. Artikel is snel in huis alleen werkte deze niet. Na contact met de website is er snel een vervangend exemplaar geregeld en die werkt wel prima. 5 sterren voor de afhandeling en als het zou kunnen 1 extra voor de service.

Mooi product

Mooi product voor een leuke prijs. Alleen wat deukjes in doos. Verder is de föhn tip top!

Mooie lokkertjes, maar die blijken vervolgens niet op voorraad

Tot tweemaal toe een mooie deal gevonden en besteld. Erg enthousiast over...Kijk je naar uit. Om dan doodleuk je geld terug te krijgen omdat het product niet op voorraad is. Maar vervolgens staat het wel weer als voorradig op de website! Die fout maak ik niet nog een keer. In het vervolg winkel ik wel ergens anders.

Beste Kas, Hartelijk dank voor uw reactie. We begrijpen heel goed dat het teleurstellend is om een product te bestellen en daarna te horen te krijgen dat het niet op voorraad is. Helaas sluipen er af en toe foutjes in het voorraadsysteem, we werken er hard aan om deze er allemaal uit te krijgen. Daarvoor willen we graag nogmaals onze excuses aanbieden. Wij hebben telefonisch contact met u gehad over de 1e bestelling - en het volledige aankoopbedrag terugbetaald-, alleen door de snelle 2e bestelling van hetzelfde product door u hadden we nog niet de tijd gehad om alles goed te verwerken in het systeem. Het product hadden we na het telefonisch contact dus nog steeds niet op voorraad, anders hadden we dit wel kunnen overleggen met u. Nogmaals onze excuses voor deze teleurstellende verwachting, mocht u verder nog vragen hebben, aarzel niet om contact op te nemen. Vriendelijke groet, Team Retourkoop.

Slecht

Ontbrekende onderdelen van het product

Kitchenaid besteld. Mijn vorige 'oudje' was een keer fors beschadigd dus had alle accessoires wel maar het apparaat moest vervangen worden. Vlg uitleg zouden er grote zichtbare schades zijn maar behalve de doos, die idd niet meer als nieuw eruit zag, heb ik geen schade kunnen ontdekken. En nu dus een fijn apparaat voor minder dan de helft van de nieuwprijs. Anders had ik het niet gekocht.

verkeerde productomschrijving

het product is verkeerd omschreven. ik kreeg een ander product dan beloofd. de retournering kost veel geld. nadat ik een klacht had ingediend, is er contact met mij opgenomen waarna ik het product gratis kon retourneren en het aankoopbedrag terugkreeg.

Snel geleverd en product is in goede staat.

Snelle levering en product is in goede staat.

Duidelijke omschrijving van het product, met kleine gebruikssporen. Snel geleverd. Fijn als er track en trace op de levering aanwezig zou kunnen zijn

Heel tevreden

Alleen de doos was beschadigd zoals in de advertentie stond. Verder alle accessoires zaten erbij. Heel tevreden met mijn föhn. En goedkoper!

een fantastische ervaring

Een geweldige koop gedaan, de accu-boorset in uitmuntende staat, niet van nieuw te onderscheiden. Daarvoor mijn hartelijke dank.

Niels Bohrweg 171 3542CA Utrecht

+31 6 53486121

Over retourkoop.nl

Retourkoop.nl geeft retour gestuurde artikelen een tweede kans. Tijdens het doorlopen van het retourkoop proces worden retourengoederen in zo'n goed mogelijke staat gebracht. Waarna ze als retour koop worden aangeboden. Dit doet retourkoop op zo'n duurzaam mogelijk manier met als doel om product verspilling tegen te gaan.