Maatwerk service!

Van A tot Z maatwerk service, met maximale aandacht voor de wensen. En altijd met een glimlach ;).

Fijn contact, goed meegedacht, snelle levering, top communicatie!

Ik heb vanaf het eerste contact een hele fijne samenwerking ervaren! Mardjan dacht goed mee wat bij de aard van mijn bedrijf zou passen en is eerlijk, wat ik kan waarderen. Geen snelle verkoop maar waarde toevoegen aan jouw bedrijf binnen het budget dat voor jou reëel is! Binnen no-time had ik de drukproeven al in mijn mailbox en ook de uiteindelijke levering ging heel snel! Top service!

Heel erg fijn dat je het zo hebt ervaren :) Dat is precies ons doel! Heel erg bedankt en tot snel.

De communicatie verliep perfect, en de petten die ik bestelde erg mooi!

Wat ik erg fijn vond is dat Mardjan goed met me meedacht over het ontwerp van de pet. De communicatie verliep erg goed. Binnenkort hebben we weer een event en ga ik zeker weer bij Eigen Huisstijl bestellen. Bedankt voor de goede service!

Heel snel met alles, goede materialen en denkt mee over het ontwerp. Top bedrijf!

Duidelijk, vriendelijk, creatief en snel!

Wij zijn voor de tweede keer zeer goed geholpen met het ontwerp van de bedrukking en de levering van de tassen voor onze kledingwinkels. Creatief meedenkend, duidelijk en snel.

Zeer scherpe denklenigheid en persoonlijke begeleiding bij het maken van de juiste keuze!

Altijd blij met de innovatieve ideeën die door Mardjan bedacht worden, om mijn eigen lopende projecten de finishing touch te geven. Super snelle meedenkkracht op uiteraard de give aways, maar ook het verhaal om mijn klant 'warm in te pakken'. Of het nu om een kleine of grote oplage gaat. Heerlijk werken, want het kan allemaal en vaak ongelofelijke snel.

Prima geholpen en persoonlijke aandacht

Ik heb 50 rugzakken met print besteld en ben goed geholpen. Communicatie verloopt vlot en het is een leuk creatief bedrijf om mee samen te werken. Persoonlijk contact gehad met de eigenaresse dus geen onpersoonlijke webwinkel

Mooie spullen en denkt goed mee!

Mardjan wil overal bij helpen om tot het beste resultaat te komen en denkt ook goed mee over welk opties er zijn en het best passen bij de aanvraag.

Professioneel

Mardjan denkt mee in concepten. Snelle leveringen, topkwaliteit en enorme keuze aan producten. Dank en we doen zeker meer zaken samen!

Uitstekend bedrijf, aanrader !

Kwaliteit. Uitstekend bedrijf, veel kennis. Fijne website, veel keuze in duurzame producten, uitstekende en zeer klantvriendelijke hulp bij design logo, veel keuze mogelijkheden , goed mooi eind product. Zeer tevreden. Aanrader !

Super service en een tof resultaat

Dankzij Mardjan een super snelle goodie voor mijn collega's van de Personeels Vereniging kunnen regelen!

Gedreven, enthousiast en professioneel.

Mardjan zit boven op de order, denkt mee en geeft bruikbare feedback. Het schakelen, mailen en afhandelen is prettig en snel. Wij komen zeker terug bij Mardjan

Beste Marjan, Dank voor je reactie en de prettige samenwerking. Fijne dag en hopelijk tot snel. Groet, Mardjan EIGEN HUISSTIJL

Goede en snelle service

Wij hadden nieuwe notitieboekjes en pennen nodig voor de praktijk. Ik ben zeer goed geholpen en alles was erg snel in huis. Alles ziet er goed uit, duurzaam en normale prijzen. Dank Mardjan

Snelle en vriendelijke service

Bedrijfskleding besteld en promobekkers. Beide keren snelle service en reactie via d email. Product uitleg en samples opsturen geen probleem. Prettige ervaring.

Hoi Deborah, Dank voor je reactie en de mooie opdrachten. Fijne dag en hopelijk tot snel! :) Groet, Mardjan EIGEN HUISSTIJL

Snelle reactie en fijne service!

Snelle service en veel persoonlijk contact! Ook de oplevering van het product zelf was naar wens.

Beste Eva, Dank voor je reactie en nogmaals dank voor de opdracht. Fijne dag. Groet, Mardjan EINGEN HUISSTIJL

Betrouwbaar en creatief

Top ervaring en eindproduct.

Beste Heidy, Dank voor de beoordeling! Groet, Mardjan EIGEN HUISSTIJL

Van begin tot eind, zeer profesioneel en van hoge kwaliteit

Wij zijn zeer onder de indruk van de service en kwaliteit van Eigen Huisstijl! Het contact hebben wij als erg prettig ervaren, vanaf het begin is er duidelijk gecommuniceerd over de verschillende mogelijkheden. Advies werd gegeven maar niet opgedrongen waardoor wij zelf keuzes hebben kunnen maken waar we nog steeds achterstaan.

Beste Chocolademeisjes, Dank voor deze mooie beoordeling! Groet, Mardjan EIGEN HUISSTIJL

Petten zijn netjes bedrukt met mijn logo

Vriendelijk geholpen

Beste Erik, Dank voor je beoordeling! Groet, Mardjan EIGEN HUISSTIJL

Top service van Eigen huisstijl

iResidence is erg content over de service en de snelle levering van Eigen huisstijl. Voor onze nieuwbouw projecten hadden we een spoed bestelling aangevraagd. Binnen paar dagen werd onze bestelling netjes op kantoor geleverd. Mardjan is erg creatief en klantvriendelijk. Wij raden iedereen aan om een bestelling te plaatsen bij Eigen Huisstijl! Ga zo door Eigen Huisstijl!!!!!!!

Meegedacht & gezocht naar de juiste paraplu, goede service!

Meegedacht & gezocht naar de juiste paraplu, goede service!

Alles top geregeld

Mijn bestelling in goede orde ontvangen en de producten zijn erg mooi geworden.

Beste Bram, Dank voor je bericht en voor de mooie opdracht. Groet, Mardjan EIGEN HUISSTIJL

Snel in huis en goed product

Heb mondkapjes besteld. Mijn ontwerp gestuurd. Kreeg binnen een dag al de proefdruk, ze denkt mee aan suggesties en binnen een week had ik ze in huis.

Dank voor de beoordeling Jamy, fijn dat het allemaal naar wens is geweest! Nogmaals dank voor de mooie opdracht. Groet, Mardjan EIGEN HUISSTIJL

Zeer goed!

Uitstekende Service en leuke producten

Beste Kim, Dank voor de beoordeling! Groet, Mardjan EIGEN HUISSTIJL

Snel en precies hoe je het wilt. Super service.

Dank voor de beoordeling Anja, en nogmaals dank voor de mooie opdracht. Groet, Mardjan EIGEN HUISSTIJL

Professioneel, kwaliteit, meedenkend, klantvriendelijk.

Vorige week een partij mondkapjes met daarop ons bedrijfslogo besteld en week later de partij al binnen. Goede communicatie en terugkoppeling en een professionele manier van werken welke vertrouwen uitstraalt. Op naar de volgende bestelling!

Beste Niek, Dank voor de beoordeling en nogmaals dank voor de mooie opdracht. Groet, Mardjan EIGEN HUISSTIJL