Uitstekende ervaring!!

Sullen werden snel geleverd. Goed verpakt met een vriendelijke bezorger.

Bestel al tijden Jersey kaas, vind hem echt heerlijk. Ook een prijs als je het online vergelijkt. Daarnaast altijd met een dag bezorgd. Zeer tevreden hier!

Top, goede kaas, goede service en snel geleverd!

Ik bestel regelmatig naar Hongarije want ik mis mijn kaas:). Bestelling kont altijd snel en netjes aan. Goede kwaliteit en vriendelijke service. Ik blijf bestellen!

Goede snelle nette levering

Mooie website, goede prijs (goedkoper dan anderen). ik had een pizza schep besteld. Keurig verpakt en heel snel ontvangen.

Niet tevreden

Beste ik heb al vaker besteld maar er is altijd iets mis ,dat vind ik wel jammer Mvg

Goede producten

Mooie producten die zonder opsmuk verkocht worden, dat scheelt aanzienlijk in de prijzen. Het 00 pizza bloem is super goed en veel makkelijker in gebruik dan standaard bloem

Super snelle levering, amaai.

Netjes en nog dezelfde dag geleverd. Heel tevreden.

Fantastische producten van uitstekende kwaliteit!

Fantastische producten van uitstekende kwaliteit! Goed gekoeld verpakt en prettige bezorgservice. Daarnaast ook nog erg lekker! Wij komen zeker terug!

prima!

mooi op tijd!

Bestellen ging super makkelijk en er volgde een nette en vlotte levering!

Door een fout in de bestelling waarbij er teveel in het winkelmandje stond en telaat gezien bij de betaling hebben ze na contact name alles in werking gesteld om dit toch op te lossen. Bedankt voor de snelle reactie en service. De pizza zal eens zo goed smaken met jullie producten. mvg,

Perfecte levering ban kealitatie producten

Goed op de hoogte gehouden, goed gekoeld geleverd en super door Trunks op de hoogte gehouden. Echt top!

Zeer goede kwaliteit en goede prijs

Heel goede ervaringen met het kaashuis. Alleen een Heel kleine opmerking, heb laatst een volledige kaas besteld roquefort, gewicht ongeveer 1,200kg, raar was de ervaring dat dit een halve kaasbol was, maar zeker het juiste gewicht. Toch raar je verwacht een komplete ronde kaas en dan toch een halve bol. Maar zoals gezegd het gewicht klopte volledig dus zeker geen klachten het was meer een verrassing. Kaashuis, zeker een aanrader. Groeten, Francies

Ik heb nog niets ontvangen…

Hallo goedemorgen, Afgelopen zaterdagmiddag zou mijn pakket afgeleverd worden ergens tussen 12.00 en 15.00 uur. Ik zag de DPD auto wel in mijn buurt rijden maar bij mij zijn ze niet geweest, terwijl ik bewust de hele middag thuis was… Maar in plaats daarvan kreeg ik een E-mail van DPD dat mijn pakket naar een ‘verzameladres’ is gebracht waar ik het dan zélf af moet halen. Dát omdat zij eerder het pakket “niet bij mij konden afleveren” stond in de e-mail. Hier klopt natuurlijk helemaal niets van!! Typisch DPD, ik heb dat vaker meegemaakt met hun. Nu weet ik dat jullie hier natuurlijk helemaal niets aan kunnen doen. Maar misschien kunnen jullie een klacht indienen bij DPD… Ik twijfel er niet aan dat jullie een heel goed bedrijf zijn met kwalitatief uitstekende producten, daarom heb ik jullie toch 4 sterren gegeven. Ik zal mijn pakket vanmiddag ophalen en van mijn bestelde olijfolie gaan genieten. Verheug mij daar al op! Mocht ik in de buurt van Tholen zijn, dan kom ik zéker even langs. Hartelijke groet van mij, GODFRIED.

Goede en snelle levering

Super producten

Super producten en netjes ontvangen een aanrader ge zult geen spijt hebben .....

Snel bezorgd. Keurig verpakt… en Lekker!!

Je wordt keurig op de hoogte gehouden! Alles wordt erg snel verzonden en gelukkig hoef je dus niet lang te wachten op al dat lekkers!

Lekkere kaas en snel geleverd!

Ik zag toevallig dat Hollands Kaashuis Tête de Moine levert, meteen een bestelling gedaan. Deze is de dag daarop binnengekomen, top! En lekker!

Snel geleverd, netjes verpakt

Zoals verwacht, netjes verpakt en de volgende dag geleverd. Super.

Super snel en lekkere kaas!

Super snel en ruim voldoende geleverd!

bestellen en op tijd en in de juiste kwaliteit geleverd.

Kon makkelijk bestellen een datum kiezen

De bezorgdienst was zo verschrikkelijk laat je 22.45 dat ik in slaap gevallen ben.nu is het bezorgd maar weet niet waar .heb me buren gevraagd en niks .ja op deze manier ga ik niet meer bestellen sorry

Duidelijkheid qua levering, goede klantenservice (toen ik een kaas kreeg die al op de THT datum was, kreeg ik zonder morren een nieuwe)

heel goed

ik vind dit heel goed ik heb geen klachten het is heerlijk kaas wat u heeft het word op tijd bezorgt en heel vriendelijk had ik klachten dan had i k niet meer besteld maar het is geweldig ericga zo door

Inhoud goed, verpakking niet

Snelle levering. Gekochte producten is niets mis mee. Wel waren alle frisdrank blikjes gedeukt en is er onnodig veel plastic verpakkingsfolie gebruikt.

Over Hollands Kaashuis

Bent u op zoek naar een kaaswinkel? Zoek niet verder! Hollands Haashuis is de specialist op het gebied van alle kazen die u maar kunt verzinnen. Daarnaast hebben wij ook een mooie selectie handgemaakte Italiaanse pizzaovens voor thuis in ons assoritment! Hollands kaashuis heeft zoals de naam doet denken niet alleen Nederlandse kazen in huis. Onze kaasexperts hebben naast de binnenlandse kazen een gigantische voorraad aan heerlijke verschillende soorten buitenlandse kazen. Denk hierbij aan Belgische kazen, Deense kazen, Engelse kazen, Franse kazen, Italiaanse kazen, maar ook de Spaanse en Zwitserse kazen liggen in onze kaaswinkel op u te wachten. De Hollandse kaas blijft uiteraard niet achter. Ook de grote namen zoals Goudse kaas, Edammer kaas en Leerdammer kaas liggen in de geweldige schappen van onze kaaswinkel. Lokale kazen zoals Amsterdamse of Rotterdamse kazen vinden ook hun thuisbasis in Hollands kaashuis. Onze kaaswinkel houdt rekening met uw allergie Heeft u een lactose intolerantie? Wij hebben de perfecte kazen voor u. Doordat sommige harde kazen zo goed als lactose vrij zijn doordat de lactose tijdens het rijpingsproces wordt omgezet in melkzuur, kunt u van onze specifieke lactosevrije kazen genieten. Deze lactosevrije kazen bevatten van nature minder dan 0.1 gram lactose per 100 gram. Kan ik alleen kaas bestellen? Een kaas komt vaak het best uit de verf met een overheerlijke wijn. Om deze reden hebben wij een breed assortiment aan geschikte wijnen in onze kaaswinkel liggen. Daar houdt het niet op! Ook pasta, Italiaanse vleeswaren, pasta en accessoires voor de kaas liggen in onze schappen. Van kaasschaven tot platgedrukte salami gerookt op Maple hout, Hollands kaashuis heeft het in huis! Kan ik mijn kaas naar het buitenland bezorgen? Uiteraard! De Nederlandse kaas is wereldberoemd en onze service is grenzeloos. Hollands kaashuis staat bekend om de wereldwijde gekoelde verzending. Wij zijn hands down de beste online kaaswinkel van de wereld.