Snel netjes kortom top!!!

Besteld, geleverd op de afgesproken dag en alles netjes verpakt.

Alles naar wens, zeer ok.zeker klant bij gewonnen.

Snelle levering ,goede producten keurig verpakt , jammer dat het beide keren wat ontbrak

2 maal wat besteld op tijd geleverd, maar beide keren ontbrak er een artikel, andere dag geld is het teruggestort

snel en goede service

Ik heb een bestelling gedaan en er was iets verkeerd geleverd, helaas, maar is dezelfde week nog geregeld en geleverd, de bijkomende leverdienst is ook zeer duidelijk en snel. Ik ga er zeker nog eens bij bestellen. Niet alleen voor kaas, maar zeker ook de Italiaanse artikelen.

Goeie prijs/kwaliteit verhouding

Ik heb het nog niet gebruikt, dus geen mening

zeer goed ervaring

Hello, thank you for the cheese ç of the subscriber quality and especially the communication with your service

Prima spullen, snel geleverd

Lekker snel geleverd, keurige spullen, blij mee.

Teleurstellend

2 artikelen besteld, slechts 1 op voorraad Geen alternatief, uitgestelde levering, niks

Kaas goed, bezorging door ander bedrijf was minder

De kaas was perfect en heerlijk van genoten.. bezorging ging niet helemaal zoals gepland, maar na contact met het kaashuis, zijn ze gekomen met een gepaste oplossing terwijl het eigenlijk de fout was van het bezorgbedrijf.

prima service!

Prima bezorging op tijd

Top pellets en zeer snel geleverd.

Pellets besteld voor pizza oven. Zeer snel geleverd. Mooie zuivere pellets. Goede prijs. Zeer tevreden.

Snel bezorging en zeer goed rapport kwaliteit/prijs

Zeer professioneel. Kaas is bij ons Goed verpakt aangekomen en heel lekker! Top!!

Gewoon top

Truffel: delicaat product. Ze weten ermee om te gaan. Voortreffelijke bezorg service. Gekoeld en wel.

Top netjes geëvacueerd zoals gevraagd en snelle levering

Nergens Bel Pease te vinden en hier wel... Helemaal top verstuurd... Voor kerst maar weer bestellen

Super kaas

Heerlijke kaas met stalsmaak. Veel meer smaak dan fabriekskaas.

Super snel geleverd en erg lekker

Altijd snel geleverd en goede kwaliteit

Makkelijl bestellen , snel geleverd naar Zweden ! Mag dan pietsje duurder zijn dan de supermarkt maar dat weegt de rest alles in het positieve! Volgende keer weer !

Super, goede kwaliteit en vooral snel.

Heb lang lopen twijfelen over de aanschaf van een pizzaoven. Nadat ik gebeld heb met het kaashuis kreeg ik perfecte uitleg over het gebruik. Kreeg een eerlijke uitleg. Daarna ben ik vaste klant geworden, de caputto is vooral perfect. Inmiddels ben ik in staat om een heerlijke pizza te maken. Allemaal met artikelen van het kaashuis!!

Bestelling netjes ingepakt en ligt op tijd klaar.

Gewoonweg top!!

Wat ze beloven, doen ze.

Snelle en goede service

Snelle en goeie service!! Met verse producten. Altijd snel en optijd mijn producten binnen. Bestel er altijd erg graag!

Mooie producten altijd netjes verpakt en op tijd geleverd echt een aanrader

Bestelling werd vlot geleverd. Bij aankomst bleek een deel van de verpakkingen kapot waardoor de vloeistof eruit was gelekt. Toen ik dit aangaf werd er dezelfde dag nog een nieuwe geleverd. De kazen waren prima van kwaliteit.

Volgens verwachting goed product snel geleverd

Volgens verwachting goed product snel geleverd

Kwaliteit ok levering super

Efficient

Over Hollands Kaashuis

Bent u op zoek naar een kaaswinkel? Zoek niet verder! Hollands kaashuis is de specialist op het gebied van alle kazen die u maar kunt verzinnen. Hollands kaashuis heeft zoals de naam doet denken niet alleen Nederlandse kazen in huis. Onze kaasexperts hebben naast de binnenlandse kazen een gigantische voorraad aan heerlijke verschillende soorten buitenlandse kazen. Denk hierbij aan Belgische kazen, Deense kazen, Engelse kazen, Franse kazen, Italiaanse kazen, maar ook de Spaanse en Zwitserse kazen liggen in onze kaaswinkel op u te wachten. De Hollandse kaas blijft uiteraard niet achter. Ook de grote namen zoals Goudse kaas, Edammer kaas en Leerdammer kaas liggen in de geweldige schappen van onze kaaswinkel. Lokale kazen zoals Amsterdamse of Rotterdamse kazen vinden ook hun thuisbasis in Hollands kaashuis. Onze kaaswinkel houdt rekening met uw allergie Heeft u een lactose intolerantie? Wij hebben de perfecte kazen voor u. Doordat sommige harde kazen zo goed als lactose vrij zijn doordat de lactose tijdens het rijpingsproces wordt omgezet in melkzuur, kunt u van onze specifieke lactosevrije kazen genieten. Deze lactosevrije kazen bevatten van nature minder dan 0.1 gram lactose per 100 gram. Kan ik alleen kaas bestellen? Een kaas komt vaak het best uit de verf met een overheerlijke wijn. Om deze reden hebben wij een breed assortiment aan geschikte wijnen in onze kaaswinkel liggen. Daar houdt het niet op! Ook pasta, Italiaanse vleeswaren, pasta en accessoires voor de kaas liggen in onze schappen. Van kaasschaven tot platgedrukte salami gerookt op Maple hout, Hollands kaashuis heeft het in huis! Kan ik mijn kaas naar het buitenland bezorgen? Uiteraard! De Nederlandse kaas is wereldberoemd en onze service is grenzeloos. Hollands kaashuis staat bekend om de wereldwijde gekoelde verzending. Wij zijn hands down de beste online kaaswinkel van de wereld.