Nog niets ontvangen

Zouden komen gisteren niemand gezien

Goed service!!

Prima!!

Cava

Spijtig van dpd echt slechte service veel beloven en daar stopt het In het vervolg toch eerst eens rond kijken bij andere site die niet leveren met deze firma

Kwaliteit

Om half 7 sochtends besteld. 8 uur savonds in huis. De bestelling was zeer goed ingepakt in stevige dozen. Wat wil je nog meer?

Mooie pakkeetten

Ze helpen me heel goed geholpen

Goede spullen, veel informatie en snelle levering

Heel goed.

Ben zeer tevreden over het Kaashuis en de verzending. Je krijgt mail van de tijd enz. Toppy

Bezorging wonderlijk

Op een gegeven moment zg ik een mail dat het pakket bezorgd was. Toen ik voor de deurging kijken bleek dat inderdaad zo te zijn. Even aanbellen is wel zo fatsoenlijk.

Leuk ka(as)do Gekocht!

Leuk kado voor huwelijk gekocht in de vorm van kaasmannetje en vrouwtje. Blij mee

Ga ik zeker vaker doen

Snelle levering, ruime houdbaarheidsdata en vooral heerlijke KAAS :-)

Alles klopte

Bestelling klopte service ook goed

Bestel hier de Italiaanse bloem en buitenlandse kazen.

Bij het Hollands Kaashuis bestel ik mijn bloem voor het maken van pizza's en broodjes en de buitenlandse kazen. De levering is altijd snel en correct. Kwaliteit is altijd goed. Nog nooit problemen mee gehad. En de aanbiedingen zijn vaak interessant om in de gaten te houden.

Snel en correct

Perfecte service en snelle levering

Fijne levering Super snelle service Alleen jammer dat er staat boven de 50euro geen bezorgkosten. En ik bij 75 euro toch bezorgkosten moet betalen...

De eerste keer bij u besteld ook vanwege de Italiaanse producten. Helaas waren de “ Italiaanse lange vingers “ niet vers, erg taai, niet knapperig. Niets aan te doen, waarschijnlijk weinig vraag naar dit product. We maken er geen probleem sn. Vriendelijke groet, Mevr W. Laporta

zeer goed verpakt en stipt geleverd aan goede prijs

zeer goed verpakt en stipt geleverd aan goede prijs

Ik heb het product nog niet ontvangen. Hopelijk maandag.

De communicatie is perfect met jullie. Duidelijk meldingen via email over de stand van zaken. Het product zou zaterdag 14 januari geleverd worden, maar er is nog niks binnen. Dit zal waarschijnlijk aan dpd liggen. In een melding van dpd zelf stond dat het een saturday delivery zou zijn

Snelle levering, goede spullen.

Snelle levering en goede kwaliteits producten.

Dikke prima

Heerlijke kaas voor een scherpe prijs en supersnelle levering!

Goede kwaliteit, snel en goede klantendienst

Goede producten. Had ooit een product besteld dat kapot was aangekomen en kreeg meteen een nieuw exemplaar opgestuurd.

zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden, snelle levering, kwaliteitsproducten

Goede producten

Goede producten en snelle levering. Ook de klantenservice is snel en goed

nog nooit zo een lekkere brandnetelkaas gegeten

nu ik brandnetelkaas heb geproefd , wel nu ga ik de andere kazen ook proevven ik raad het iedereen aan en is ook veel goedkoper dan in de winkel

top

zoals verwacht .

Great product but wrongly charged

The products the company sells are of very good quality and were delivered quickly. The only problem I had was that even tough they say they offer free shipping for purchases over a given amount, I was still charged almost 7 euros for the delivery. There was no option to select free delivery nor the amount was discounted from the final price. Apart from that I had an overall good experience.

Over Hollands Kaashuis

Bent u op zoek naar een kaaswinkel? Zoek niet verder! Hollands Haashuis is de specialist op het gebied van alle kazen die u maar kunt verzinnen. Daarnaast hebben wij ook een mooie selectie handgemaakte Italiaanse pizzaovens voor thuis in ons assoritment! Hollands kaashuis heeft zoals de naam doet denken niet alleen Nederlandse kazen in huis. Onze kaasexperts hebben naast de binnenlandse kazen een gigantische voorraad aan heerlijke verschillende soorten buitenlandse kazen. Denk hierbij aan Belgische kazen, Deense kazen, Engelse kazen, Franse kazen, Italiaanse kazen, maar ook de Spaanse en Zwitserse kazen liggen in onze kaaswinkel op u te wachten. De Hollandse kaas blijft uiteraard niet achter. Ook de grote namen zoals Goudse kaas, Edammer kaas en Leerdammer kaas liggen in de geweldige schappen van onze kaaswinkel. Lokale kazen zoals Amsterdamse of Rotterdamse kazen vinden ook hun thuisbasis in Hollands kaashuis. Onze kaaswinkel houdt rekening met uw allergie Heeft u een lactose intolerantie? Wij hebben de perfecte kazen voor u. Doordat sommige harde kazen zo goed als lactose vrij zijn doordat de lactose tijdens het rijpingsproces wordt omgezet in melkzuur, kunt u van onze specifieke lactosevrije kazen genieten. Deze lactosevrije kazen bevatten van nature minder dan 0.1 gram lactose per 100 gram. Kan ik alleen kaas bestellen? Een kaas komt vaak het best uit de verf met een overheerlijke wijn. Om deze reden hebben wij een breed assortiment aan geschikte wijnen in onze kaaswinkel liggen. Daar houdt het niet op! Ook pasta, Italiaanse vleeswaren, pasta en accessoires voor de kaas liggen in onze schappen. Van kaasschaven tot platgedrukte salami gerookt op Maple hout, Hollands kaashuis heeft het in huis! Kan ik mijn kaas naar het buitenland bezorgen? Uiteraard! De Nederlandse kaas is wereldberoemd en onze service is grenzeloos. Hollands kaashuis staat bekend om de wereldwijde gekoelde verzending. Wij zijn hands down de beste online kaaswinkel van de wereld.