Heerlijke wijn. Goede service.

Heerlijke wijn en goede service.

vlotte levering

Wijn goed ingepakt en snel geleverd

Uiterst correct en snel

Bestelling zeer vlot verwerkt incl duidelijke communicatie.

Mooie wijnen

Mooie selectie lekkere en bijzondere wijnen. Team reageerd snel en correct op vragen. Een tracking code bij verzending zou makkelijk zijn.

• Vino D'Amigo is benieuwd naar uw ervaring! Ik heb wijn gekocht

Perfecte wijn en altijd snel en op tijd geleverd

Geweldige wijn, vriendelijk te woord gestaan, snelle levering. Niets is hen teveel, ook niet als het een speciale, snelle levering betreft.

• Vino D'Amigo is benieuwd naar uw ervaring! Ik heb wijn gekocht

Deskundig advies en uitstekende service

Op zoek naar een aantal mooie wijnen voor verschillende gelegenheden. Hierbij uitstekend geholpen met heldere uitleg en prima prijs/kwaliteit verhouding.

• Vino D'Amigo is benieuwd naar uw ervaring! Ik heb wijn gekocht

Vino d'Amigo heeft een gevarieerd aanbod prachtige wijnen

Tot nu toe zijn wij zeer tevreden over de selectie aan wijnen die Vino d'Amigo aanbiedt: geen bulk, maar kleinere vaak biologische wijnboeren, met een goede kwaliteit aan wijnen, vaak van autochtone druiven. Zowel basiswijnen, van een enkele druif, als midden- en hogere klasse. De service is prima, de ene dag online besteld, de volgende dag in huis.

• Vino D'Amigo is benieuwd naar uw ervaring! Ik heb wijn gekocht

Mooi bedrijf, mooie wijnen en fijne mensen

• Vino D'Amigo is benieuwd naar uw ervaring! Ik heb wijn gekocht

Goede service zeer snelle levering altijd goed advies. Top!!

GEWELDIG

Mooie locatie met uitstekende wijnen. Zeer vriendelijke gastvrouw/heer,Kim en Peter van Hees. Lekkere gerechten in combinatie met de wijnen,vooral de uitleg over de wijnen bij gerechten was top. Je voelt je thuis op deze gezellige locatie met sfeervolle terrassen en mooi uitzicht op de haven van Oud Beijerland. Ervaring t/m oktober 2020,binnenkort hopelijk weer open met gezellige gasten.

• Vino D'Amigo is benieuwd naar uw ervaring! Ik was gast in de wijnbar

Super bediening en veel vakmanschap

Het personeel zijn mensen met verstand van zaken. Zij kennen elke wijnboer persoonlijk en weten geweldige wijn spijscombinaties te adviseren. Door hun eigen import zijn de prijzen zeer aantrekkelijk.