Ideaal voor ons gezin waarin autisme een grote rol speelt.

Duidelijkheid, structuur , overzichtelijk. Fijn dat de klok een praatfunctie heeft. Wij kunnen niet meer zonder.

Makkelijk, duidelijk, een echt goed hulpmiddel

Voor het doel (mijn moeder) werkt het goed

Alleen krijg ik de datum niet op het scherm. Alleen op het scherm: dag, dagdeel en tijd

Super om contact te hebben met mijn moeder en Oma voor de kinderen

De installatie is even uitzoeken en niet heel duidelijk gemaakt. Maar na wat uitzoek werk was het duidelijk. Echt super om zo makkelijk contact te hebben met mijn moeder op afstand. Voor de kleinkinderen leuk om op afstand met Oma contact te hebben. Zeker na het verlies van mijn vader en Opa is mijn moeder vaak alleen. Door het maken van albums, sturen van foto's en real life bellen is de afstand toch veel kleiner. Dus ook meer contact. Kortom erg blij met Dayclocks en zeker een aanrader.

Super handig!

De mededelingen zijn makkelijk toe te voegen en duidelijk te lezen! Echt een hulp voor mijn moeder die niet meer precies weet welke dag en/of moment van de dag is. De teksten staan heel duidelijk weergegeven zonder dat het de "klok" stoort

service is top

Zeer goed geholpen toen mijn update aanvankelijk niet lukte Bovendien snel geholpen

Geweldige klok die het leven van mijn moeder aangenamer maakt

De dayclock is zo handig om te helpen herinneren aan de dagelijkse afspraken, maar ook voor leuke berichtjes, fotoalbums en zelfs beeldbellen. Dat laatste lukt mijn moeder niet zo goed, maar ze geniet elke dag. Het is het eerste waar ze ‘s ochtends naar kijkt. De service is ook supergoed.

biedt uitstekende ondersteuning en structuur bij de dagindeling

De bestelde day-clock werd supersnel ontvangen, de installatie is met de bijgeleverde handleiding voor iedereen te doen. Het zelf instellen van de voorkeuren voor de tijd, achtergrond en dergelijke is heel eenvoudig. Het invoeren van afspraken of berichten via de duo-app werkt goed en kan met eigen een foto of pictogram van internet worden aangevuld. Alleen de aanwijzing dat het uitspreken van berichten of afspraken zelf moet worden ingesproken bij de activiteit miste ik in de handleiding. Daar kwamen we na enig scrollen vanzelf achter, maar was toch handig als dit in de instructie zou staan. De beeldbel functie hebben we nog niet in gebruik genomen, maar dit heeft voor ons ook geen prioriteit.

Geweldige service

Wanneer er problemen zijn worden ze supersnel opgelost. Moeder heeft veel plezier van de DayClock. Een aanrader!

Mitigatie middel om per dag structuur aan te brengen.

Leuk en handig middel om de gebeurtenissen in de familie in woord en beeld door te geven, ook al is onze moeder gelukkig nog heel scherp!

Een super clock!

De Dayclock is een essentieel hulpmiddel in het contact met mijn ouders: ik zet afspraken en foto’s erin en dat geeft heel veel rust aan beide kanten. Ik ben super blij met de Dayclock!!!

Hele goede ervaring

Goede adviezen gekregen en snel antwoord op mijn vragen

Fijn clock voor dementen mensen.

Het is een fijn hulpmiddel voor mijn man. De foto's, verjaardagen en makkelijk te bedienen.

2e dayclock

De 2e dayclock. De 1e was oud aan het worden en stoorde soms, mag ook na 3 jaar. De nieuwe is snel, scherp beeld. Levering 1 dag na bestellen. Service is nog steeds prima.

Ik kijk elke dag op de klok voor tijd en datum en er komen regelmatig berichten van mijn kinderen en kleinkinderen binnen wat mij helpt en ook wordt ik regelmatig verrast met foto's dat vind ik erg leuk.

Fantastic

Ik had het voor mijn moeder en stiefvader gekocht omdat mijn stiefvader dementie had en ik woon in Australië maar ik was daar voor 10 maand en alle bezoeken van de healthcare workers had ik er ingezet zodat hij wist wie er kwam en wanneer en andere afspraken. Maar ik kon ook een boodschap sturen of een photo van Australië omdat ik de beheerder was deed ik het gewoon op mijn laptop zo ik heb het veel gebruikt.

Fantastisch hulpmiddel zeker bij beginnende vergeetachtigheid.

Zeker bij beginnende vergeetachtigheid fantastisch hulpmiddel om afspraken te helpen onthouden ed. Ook het beeldbellen is een mooie uitbreiding ook al was mijn moeder helaas te oud om dat echt goed onder de knie te krijgen. De foto's die ik liet rouleren bij elke nieuwe dag vond ze leuk.

Snelle levering en handige instructies

De Dayclocks was binnen enkele dagen binnen en met de bijgeleverde instructies had ik de verbinding tussen de app en de Dayclock in een mum van tijd kunnen opzetten.

Fantastisch!

Heel fijn om elke dag berichtjes met foto’s op de clock te ontvangen en zo met de buitenwereld verbonden te zijn. Zeker nu met het corona gebeuren.

Je moet ze wel achter hun vodden zitten, maar dan dan ze ook ontzettend hun best. De nieuwste versie is duidelijk mensvriendelijke dan de versie van 5 jaar geleden. Prima werk. Heb er het volle vertrouwen in Gr Pierre kneepkens

Nuttig apparaat

Had de dayclock gekocht voor mijn dementerende moeder. Super apparaat waar mijn moeder helaas te weinig van heeft genoten omdat ze is overleden. Had ik deze maar eerder aangeschaft. Makkelijk te installeren en mijn moeder kon hiervan genieten zonder iets te doen.

De dayclock is een fijne steun voor mijn moeder.

De dayclock is voor mijn moeder heel belangrijk geworden. Zij zit nu wanneer er bezoek komt, wanneer de kapper of de pedicure komt en wanneer er iemand in de familie jarig is. Toen de klok het een keer niet deed was ze onthand. Het is een paar keer gebeurd dat de klok het niet meer deed. De eerste keer was de klok uitgezet en de tweede keer was de klok weg en stond er technische tekst op de klok. Waarschijnlijk is dat gebeurd tijdens het schoonmaken door de zorgverleners in de instelling waar mijn moeder woont.

Overzichtelijke seniorenklok

Overzichtelijke klok met duidelijke dag- en tijdsaanduiding. Praktische en eenvoudige app om afspraken in aan te maken. Deze worden duidelijk op de klok getoond, eventueel met een foto erbij. Zowel mijn moeder als schoonmoeder kijken bewust op de klok en hebben plezier in het ontvangen van berichten.

Is een uitstekend middel om mijn moder weinig dag en tijdbesef heeft bij de tijd te houden.

We gebruiken vooral de handige agendafunctie. Zo kan mijn moeder zien wat de eerstvolgende gebeurtenis is.

Fantastisch ding

We konden mijn moeder met de dayclock allerlei boodschappen sturen, Ze genoot ook van de foto’s die we erop konden zeggen. Het videobellen hebben we weinig gedaan, dat was voor haar te moeilijk.