Snelle levering en handige instructies

De Dayclocks was binnen enkele dagen binnen en met de bijgeleverde instructies had ik de verbinding tussen de app en de Dayclock in een mum van tijd kunnen opzetten.

Ideaal voor de "rijpe jeugd!".

Onze moeder had met haar 95 jaar weinig besef met van tijd. Door deze klok kan ze zelf zijn welke dag het is plus morgen, middag en avond. Leuke bijkomstigheid is dat we berichtjes en foto's kunnen sturen. Zo is ze meer betrokken bij het dagelijkse leven. Een aanrader.

Fantastic

Ik had het voor mijn moeder en stiefvader gekocht omdat mijn stiefvader dementie had en ik woon in Australië maar ik was daar voor 10 maand en alle bezoeken van de healthcare workers had ik er ingezet zodat hij wist wie er kwam en wanneer en andere afspraken. Maar ik kon ook een boodschap sturen of een photo van Australië omdat ik de beheerder was deed ik het gewoon op mijn laptop zo ik heb het veel gebruikt.

Fantastisch!

Heel fijn om elke dag berichtjes met foto’s op de clock te ontvangen en zo met de buitenwereld verbonden te zijn. Zeker nu met het corona gebeuren.

Fijne en simpele werking, zo ziet mijn moeder wat er op de dag gebeurd. En de rest van de familie kan precies zien wie en wanneer komen als ze op de gsm bij de instellingen kijken.

Werkt heel effectief

Elke keer zet ik n gebeurtenis op day clock voor men moeder, is 88 en vergeet veel, nu kijkt ze geregeld Of én wanneer er iemand komt oid.

Fijn clock voor dementen mensen.

Het is een fijn hulpmiddel voor mijn man. De foto's, verjaardagen en makkelijk te bedienen.

Erg prettig hulpmiddel bij dementerende ouderen.

Inmiddels de papieren agenda weggedaan zodat mijn moeder zich kan richten op de correcte tijd en dag alsmede de afspraak die er die dag op staat. Elke dag een andere foto erbij als extra blikvanger. Werkt prima. Service en ondersteuning altijd erg prettig.

Oma lang niet meer zo blij gezien

Oma was al gelijk onder de indruk toen ze de test selfie die we hadden gemaakt zag verschijnen die ik waar ze bij stond via mijn smartphone naar haar DayClock had gestuurd. Nu ook de rest van mijn familie toegang heeft tot de app sturen we haar dagelijks berichten en foto's. Of plaatsen een album bijvoorbeeld met foto's van Oma's vakanties van vroeger. Vind ze super om op die manier weer mooie herinneringen op te halen. Ook foto's van onze vakanties vind Oma leuk om te zien, al zei ze wel dat ze een beetje jaloers werd toen we laatst bij haar op de koffie waren. Het aanmaken van een bericht kost ons (kleinkinderen) niet meer tijd dan een WhatsApp berichtje sturen - maar het maakt voor Oma echt een verschil.

Fijne houvast bij vergeetachtigheid

Ik heb een Dayclock 7 besteld voor mijn oma die steeds vaker de dag, maand en jaartal niet meer wist te achterhalen. Snelle levering en voor mij (24 jaar) makkelijk te installeren. Lijkt mij alleen wel dat dit veel simpeler moet kunnen, maar in het boekje staat het stap voor stap aangegeven. Mijn oma is er super blij mee, geeft vaak aan dat ze het een 'handig apparaatje vind' en weet inmiddels dat zij erop kan kijken als ze het even niet meer weet of twijfelt. Ook is ze elke keer weer verbaasd en enthousiast als ik een foto of mededeling plaats.

heel vriendelijk en geduldig

service is top

Zeer goed geholpen toen mijn update aanvankelijk niet lukte Bovendien snel geholpen

Prima opgelost, prima geholpen

Fijne firma waar redelijk mee te praten valt. Dat kom je tegenwoordig niet veel meer tegen.

Super om contact te hebben met mijn moeder en Oma voor de kinderen

De installatie is even uitzoeken en niet heel duidelijk gemaakt. Maar na wat uitzoek werk was het duidelijk. Echt super om zo makkelijk contact te hebben met mijn moeder op afstand. Voor de kleinkinderen leuk om op afstand met Oma contact te hebben. Zeker na het verlies van mijn vader en Opa is mijn moeder vaak alleen. Door het maken van albums, sturen van foto's en real life bellen is de afstand toch veel kleiner. Dus ook meer contact. Kortom erg blij met Dayclocks en zeker een aanrader.

De klok is makkelijk is gebruik en een onmisbare steun!

De klok heeft een duidelijk helder scherm, deze is zowel overdag als s' nachts goed te lezen. het is makkelijk om berichten vanaf de app te plaatsen. Handig dat alle afspraken alvast er in gezet kunnen worden, voorzien kunnen worden van een kleur (ik gebruik per thema een kleur). Hoewel er sceptisch over gedacht werd blijkt het aanschaffen een schot in de roos, en is er al gevraagd of hij ook s' nachts aan mag blijven. Een echte aanrader voor iedereen met iemand met dementie, ook als dit pas in het beginstadium is!

2e dayclock

De 2e dayclock. De 1e was oud aan het worden en stoorde soms, mag ook na 3 jaar. De nieuwe is snel, scherp beeld. Levering 1 dag na bestellen. Service is nog steeds prima.

Plezierige en fijne manier om kontakt te houde

Prima manier om kontakt te houden met bejaarde moeder zonder smartphone of tablet.Ze kijkt uit naar dagelijks nieuwe foto's. Vanaf vakantie is het zo toch mogelijk foto's te sturen en te beeldbellen, zonder digitaal vaardig te zijn. Van mijn moeder vraagt het geen digitale vaardigheden, alleen kijken en met beeldbellen/ gebeld worden op een knop in beeld drukken. Installatie van het geheel vraagt wel wat digitale kennis!

Heel nuttig product en ook nog eens goede service!

De DayClock is een hele mooie uitvinding voor dementerenden. Voor mijn vader een uitkomst! Service van het bedrijf DayClocks is ook nog eens top.

Dank voor je positieve review

Klantvriendelijk

Altijd wordt ik vriendelijk te woord gestaan.

Betrokken

Dayclock zorgt voor betrokken zijn met de familie. Op afstand toch deelgenoot zijn.

Professioneel!

Zeer laagdrempelig bereikbaar, direct actie, top!

perfect

een uitkomst.

Goed, duidelijk en to the point.

Prima, telefonische duidelijkheid en vervolgens waren de mailcontacten evenzo duidelijk.

Goede service, altijd direct antwoord. Zeer tevreden over de Dayclock.

Marcel van Lier biedt goede, adequate en snelle ondersteuning vragen