Klok valt vaak uit

De klok is niet dement-proof. Personeel van de zorginstelling vindt opnieuw starten te ingewikkeld. Zelf moet ik 130 km rijden om hem op ieuw in te stellen. Tonen van fotos en berichten lukt vaak niet. Nu op zoek naar een beter alternatief.

Onze helpdesk neemt contact op met deze klant om deze te helpen met het gebruik van de DayClock én de klant zo weer tevreden te krijgen. Mocht dan blijken dat het aan de hardware ligt (de DayClock zelf) dan zullen we de DayClock omwisselen. Team DayClocks

Goede communicatie en service!

Niet altijd betrouwbaar

Regelmatig gaat de clock op zwart en moet deze gereset worden. Niet altijd te zien wat een ander geplaatst heeft. App is zeer traag. Dubbel plaatsen geeft problemen

Onze helpdesk neemt contact op met de klant om te kijken hoe de gesignaleerde problemen verholpen kunnen worden (klok op zwart kan wijzen op een probleem met deze individuele DayClock of op een gebruikersfout). Team DayClocks

Het is troep

Nog nooit zon slecht besturingsprogramma gezien als dat van Dayclocks en ook nog nooit zo’n spijt gehad van een aankoop als van deze

Ondanks dat deze klant blijkbaar heel ontevreden is, heeft ze vorige week het abonnement weer voor een jaar verlengd. Onze helpdesk heeft reeds contact met haar gezocht om aan te bieden haar te helpen met het gebruik van de DayClock. Team DayClocks

We zijn er blij mee

Hij helpt goed voor mijn moeder mer alzheimer. Afspraken worden duidelijk uitgesproken. Het enige minpuntje is dat je de afspraken niet kan verkorten , de melding duurt minimaal 5 minuten

Mijn ervaring met dayclock is matig-voldoende

Ik heb de klok gekocht voor mijn moeder, zodat we de agenda voor haar konden bijhouden, foto's konden sturen en met haar kunnen beeldbellen. Zij is ook vergeetachtig wat betreft de tijd en de datum. De agenda functie en de klok werken, maar beeldbellen is met een echo en daardoor niet fijn om te gebruiken. De foto's uploaden is tot nu toe nog niet gelukt.

Onze helpdesk zal contact opnemen met deze klant om te helpen met de foto's én met tips om het geluid bij het beeldbellen te verbeteren. Team DayClocks

Goed hulpmiddel als handige familieleden het beheren

Mijn vader heeft dementie en voor hem helpt dit systeem met duidelijke tijd en dag plus onze berichten wanneer hij kan gaan eten etc, voor wat meer duidelijkheid in zijn dag. Leuk ook om foto's op te laten zien. Nadeeltje is wel dat juist demente mensen aan de klok gaan zitten, en bij aanraking is het juiste scherm snel weg. Dat krijgt hij zelf niet teruggezet en dan moeten wij ervoor langskomen. Ook legt hij hem 's nachts neer omdat er teveel licht uitstraalt in zijn (slaap-) kamer. Daarnaast vergt het enige technische kennis om de app aan de klok te koppelen. Dus als de familie het goed kan beheren, zeker een aanvulling.

Werkt niet zoals beschreven op de website

Batterij duur is slecht, functioneert niet zoals beschreven op de website en je kan maar met 1 user inloggen. Zonde van het geld.

Zoals beschreven in de gebruikershandleiding (én op de website) dient de DayClock aangesloten te blijven op de adapter (zonder stroom werkt de accu ongeveer 3 uur). Daarbuiten kun je de DayClock gebruiken met een onbeperkte hoeveelheid users, dus is daar blijkbaar een misverstand. Onze helpdesk (bereikbaar van maandag t/m zaterdag) zal contact opnemen met deze klant om dit punt te verduidelijken (en om eventueel andere vragen te beantwoorden). Team DayClocks

Verwacht meer van een prijzig apparaat met abonnement

Vooropgesteld: pa is er blij mee want de dayclock geeft structuur en wat meer grip. Maar: het is een drama om de agenda te vullen, de kwaliteit van videobellen is slecht, helaas kan (video)bellen niet vanaf de dayclock zelf geïnitieerd worden, foto’s laten zien op een logische manier is mij nog niet gelukt. Lang verhaal kort: ik verwacht meer van Dayclocks, zeker omdat er een abonnement aan gekoppeld is. Grootste manko is een gebruiksvriendelijke interface in de app (Iphone), en niet kunnen bellen vanaf de dayclock via een aantal voorgeprogrammeerde buttons.

Fijn dat de eindgebruiker wel blij is met de DayClock. Jammer dat de gebruiker, ondanks het recent verlengen van het abonnement, minder tevreden is. Onze helpdesk neemt contact op met de gebruiker om ondersteuning bij het gebruik van de DayClock aan te bieden. Dat er niet gebeeldbeld kan worden vanaf de DayClock (en alleen maar naar de DayClock) is een bewust gemaakte keuze (zodat de eindgebruiker geen actieve handelingen bij het gebruik van de DayClock hoeft te berichten) en staat ook zo vermeld op onze website en in de gebruikershandleiding. Team DayClocks

Niet helemaal optimaal

De clock valt vaak uit Videobellen werkt niet optimaal

Prettig

De klok is duidelijk en simpel. Alleen je kan geen meerdere berichten tegelijk erop zetten. En bij de klok vooruit zetten in het voorjaar. Moet je hem weer opnieuw instellen. En vervolgens nog een keer opnieuw. Dat is niet prettig. Groetjes trudy

Zomer- en wintertijd worden automatisch aangepast (en vergen dus geen nadere handelingen). Team DayClocks

Klok is fijn, maar de instellingen zijn lastig

Regelmatig doet het plaatsen van mededelingen op de klok het niet goed. Op afstand is het niet mogelijk dit te zien of te controleren. Nu wil het helemaal niet meer en kom ik er niet uit hoe ik dat voor elkaar krijg. Dus ik ben niet altijd tevreden. Ik vind hem moeilijk te bedienen.

Onze helpdesk neemt contact op met deze klant voor ondersteuning bij het gebruik van de DayClock. Team DayClocks

Geeft rust en structuur

De dayclock gaf onze moeder rust en structuur. Ze wist wie er op bezoek kwam en wie er jarig was (we werden dan meerdere malen per dag gebeld om te feliciteren). Integratie met iOS en foto’s uploaden zou plezieriger kunnen vandaar de vier sterren. Verder prima apparaat bij dementie.

Uitkomst voor informatie geven

Het is handig om op afstand informatie door te geven. Ik mis nog wel een aantal functies of handige handelingen.

Gedeeltelijk tevreden

Ik heb problemen met foto’s plaatsen in een fotoalbum. De foto’s komen niet helemaal in beeld. Hierover gebeld en gaven advies om een mail met foto’s zoals ze in de dayclock staan op te sturen. De persoon had hierover nog nooit klachten gehad. Dit heb ik gedaan en tot op heden heb ik nog geen antwoord.

Doet wat hij moet doen.

Mijn broer heeft alzheimer en weet niet als ik een bericht stuur dat hij dan op de klok moet kijken. Dat ligt natuurlijk niet aan jullie maar hij weet nu ieder geval welke dag en datum het is.

Werkt niet: App loopt steeds vast, geen foto's

Ik heb deze Dayclock bij mijn ouders staan. Telkens als ik bij ze kom staat er een melding dat de app vastgelopen is. De boodschappen worden ook niet weergegeven. Vanaf het begin is het al onmogelijk om foto's weer te geven. Als je neemt met de helpdesk dan krijg je een instructie van 2 A4-tjes om het probleem op te lossen. Ook al doorloop je die eindeloze reeks stappen, dan werkt het nog steeds niet. Conclusie: waardeloos ding en weggegooid geld!

Deze DayClock is aangeschaft bij één van onze wederverkopers, welke deze heeft geleverd uit hun voorraad. Het lijkt erop dat de problemen die ervaren worden te maken hebben met Wifi en/óf met verouderde software. Ook al zou de klant terug dienen te gaan naar de wederverkoper; we hebben in het kader van snelheid en klantvriendelijkheid de klant aangeboden om de DayClock naar ons op te sturen; wij zetten dan de nieuwste software erop, checken de DayClock én sturen die naar de klant terug. Team DayClocks

Goede firma die zich blijkbaar goed heeft herpakt

Ondanks de wat negatieve geluiden toch een Dayclock aangeschaft. Bij ontvangst wat geëxperimenteerd er mee, daar kwamen ook vragen naar boven. Ik mail de helpdesk, dit was op een feestdag, direct antwoord. Even wat heen en weer gemaild, antwoorden duidelijk en helder. Ben er tevreden over voor en merk dat het bij de gebruiker een ondersteunde functie heeft.

Handige ondersteuning

De klok geeft mijn hoogbejaarde tante een goede geheugensteun waardoor zij letterlijk beter bij de tijd is . Het instellen van de klok was even goed kijken, er was bij vragen hierover goede ondersteuning. Soms ging de klok op zwart, dat lag aan een bepaalde instelling , de oplossing hiervoor vond ik op internet en nu functioneert het allemaal naar wens.

Gebruikershandleiding is te beperkt

Ik heb uiteindelijk de clock op orde gekregen. Hoe ik uiteindelijk de afspraken er moet inkrijgen en hoe de link naar mijn gsm moet geregeld worden, dien ik nog verder uit te zoeken.

Prima, vooral de service!

Na wat aanloopproblemen en de goede service om deze op te lossen, doet hij het goed! Prima oplossing voor mijn man met NAH, ik kan hem bereiken, hij kan mij zien en horen, en hij hoeft niets te doen. Door apraxie en afasie is hij behoorlijk gehandicapt…. Goede oplossing dus!

Over t algemeen goed

Af en toe is hij ontregeld en vind ik t lastig om t probleem op te lossen. Aan de telefoon met een assistent lukte t ook niet. Gelukkig een handige zoon!

Great product + customer support (just a couple of reservations)

My new Dayclock tablet arrived well packaged and in perfect condition. I found it straightforward to get it set up ready for use at my elderly mother's house. The stand that came with it was not really good enough. My mother regularly knocked the tablet off the stand, so I bought a more sturdy stand. The new stand also allows me to "point" the screen directly at where my mother sits to allow successful face to face video (Note: she is unable to do this for herself). I upgraded to the new Generations software. The instructions were clear and easy to follow. After the upgrade, I had an issue that I solved myself - required some Android settings understanding. Overall I'm very happy but the tablet occasionally reboots itself and doesn't always return to the Dayclock application - requiring me to visit to fix it. This is not a big problem but an annoyance.

Tevreden en handig!

Moet wel dag en nacht in de stroom want is na 3 uur al leeg..

Ik heb een goed gevoel bij de klok. Nog niet alle functionaliteiten in gebruik genomen.

Voor nu goede ervaring met de klok. Nog niet alle functies nodig, dus dat komt op een later moment. Ik heb alleen nog geen informatie over het abonnement ontvangen. Eerste 3 maanden gratis en dan moet we deze zelf betalen. Graag ontvang ik die info nog.