geweldig, mijn moeder vindt het handig, die in het verorgingshuis is.

goede dayclock. aangeraden door mij

Leuke aanwinst

Voor mijn moeder is het fijn om wat meer betrokken te zijn bij gezin en eventuele kennissen zonder veel moeite te hoeven. Ze geniet ervan. Berichtje sturen en tijd instellen is soms lastig als er al een berichtje op staat.

Bereidwillig en informatief contact

Goede info hoe iets om te lossen Wel lastig bereikbaar. Veel wachtenden

Slecht product, slechte service

Clock loopt regelmatig vast. Kan dan alleen fysiek herstart worden. Updates (als ze al komen) moeten op een zeer ongebruiksvriendelijke manier doorgevoerd worden en lukken dan ook nog niet. Zelfs het afmelden voor deze mail geeft eem fout melding.

Zelfde klant heeft al een (negatieve) review geplaatst (op 05-02-2023). Ondanks diverse pogingen onzerzijds om deze klant tevreden te krijgen is dit blijkbaar niet gelukt. Ook al beveelt deze klant ons niet aan, hij heeft onlangs wel het DayClocks-abonnement met een jaar verlengd (en heeft daardoor een tweede uitnodiging voor een review ontvangen). Team DayClocks

Ideaal voor vergeetachtige mensen

Mensen met dementie weten vaak niet welke dag het is als ze in hun papieren agenda kijken. Met de dayclock zien ze meteen welke dag het is en welke afspraken er voor die dag staan. Ideaal ook dat de clock vanaf een afstand beheerd kan worden.

Leuk maar werkt niet altijd

Als ik een foto wil plaatsen dan komt het niet altijd goed over. Dan ziet mijn schoonmoeder niks of alleen strepen. Dat geeft een hoop onduidelijkheid en chagrijn aan mijn kant. Ik beveel het alleen aan omdat de dag en tijd aanduiding wel goed werken.

Mijn vader is er erg blij mee

Omdat mijn vader continue op zijn horloge zag en vroeg vele malen per dag aan mijn moeder hoe laat het was, ben ik gaan kijken naar een oplossing. Aangezien ik deze klok al eens gezien had op mijn werk, wist ik dat het een goede uitkomst was voor hun beide. Nu een half jaar later, zijn er nog steeds erg tevreden met de dayclock.

super

6 februari 2024 contact via email gehad met dayclocks omdat de stekker stuk was, (overigens niet omdat het geen kwaliteit is, maar door medew. verzorgingshuis stuk gemaakt).. klok is erg belangrijk voor moeder, klantenservice heeft meteen een nieuwe stekker opgestuurd en ontving het al vandaag per post... echt super service.... en de kosten vielen reuze mee... dank je wel dayclocks,

Kan nog beter in gebruik

Hoewel day-clocks wel verbeterd is vind ik het nog steeds niet optimaal in gebruik. Wanneer ik aan het eind van de maand een bezoek van mensen in wil vullen anders dan de dag die gaande is, kom ik via de data van de maand helemaal op de 1ste dag van de maand. Ik kan niet de datum invullen waar ik terecht wil komen, alleen door te scrollen kan ik er komen. Waarom geen vierkant blokje waar de data instaan van de maand, waarop ik kan klikken op de goede datum en dat ik dan direct aan de gang kan gaan voor die dag. Zou heel fijn zijn. Ik beveel Day-clocks wel aan maar benoem ook de problemen die ik ervaar. Dus mijn keuze is 'niet een vol ja, maar een ja maar.'

De klok doet niet wat wordt beloofd.

Na eerste ingebruikname stond de tijd niet goed. Na raadpleging bij leverancier kon ik met veel swipen en srollen in het ondergelegen besturingssysteem van androïd komen ommaldaar de juiste tijdzone in te stellen. In de berichtenbox kan je slechts 80 leestekens invoeren. Dit staat nergens vermeld in de specificaties of gebruikershandleiding. Bij de media box kan men kiezen om een foto, foto slide show of you tube filmpje te laten tonen. Een foto gaat goed, maar de de overige toepassingen wordt de afbeelding van de klok overscheven alsook het bericht zelf. Ook bij het tonen van de weekagenda verdwijnt de klok van het scherm. De bediening van de Dayclock is weinig ituïtief en niet gebruiksvriendelijk voor ouderen. Niet fit for purpose en ik ga hem waarschijnlijk terug brengen naar de winkel.

Klant van een wederverkoper heeft een instructie gehad hoe de tijdzone correct in te stellen was. Daarna heeft de klant helaas geen contact meer met onze helpdesk of met de wederverkoper willen hebben. Team DayClocks

Prima toevoeging

Ik vond het leuk om fotos te zien tijdens de vakantie van mijn kinderenen kleinkinderen!

Matig functioneren systeem

software op de gsm is onoverzichtelijk. Het apparaat valt sinds de aankoop om de zoveel tijd uit en moet dan herstart worden en geheel uit het frame gehaald worden. Al met al niet wat we er van verwacht hadden.

We weten niet precies wat de terugkerende storing behelst, maar onze helpdesk neemt contact op met deze klant om het probleem te proberen te verhelpen. Team DayClocks

Handig, maar kan beter.

Op zich biedt het product de meest noodzakelijke functionaliteit, maar het zou een hogere score krijgen indien het omschakelen van dag naar week scherm makkelijk uitgevoerd kan worden via de app. Ook wordt de functionaliteit gemist om de activiteiten op dag basis te tonen. Nu verschijnt een activiteit alleen op het ingestelde tijdstip. Gebruiker heeft geen inzicht wat de activiteiten voor de hele dag zijn

Inmiddels aan de klant aangegeven dat er wel mogelijkheden zijn om de opties die hij mist in te vullen; tevens de contactgegevens voor de helpdesk doorgegeven (indien dat eventueel nog nodig mocht zijn). Tem DayClocks

Als hij het doet is het een fijn ontwerp.

Ik heb vaak dat de dayclock het niet doet op de bijgeleverde tablet. Ook al een keer retour gestuurd en gereviseerd, maar nu weer problemen. Als hij het doet heb ik een fijn apparaat voor communicatie met mijn ouders, maar door de vele storingen is het minder prettig. Momenteel staat hij weer in de kast

We weten niet precies wat er aan de hand is, maar onze helpdesk neemt contact op met deze klant om het probleem te verhelpen. Team DayClocks

Super makkelijk om op afstand afspraken erin te zetten

Het is super handig om vanuit je eigen huis afspraken in de dayclock te zetten. Ook erg leuk dat je er foto's bij kan plaatsen, zowiezo leuk om te zien, maar ook handig voor mijn vader als die minder dingen kan herkennen zonder foto.

goede mogelijkheid om foto's te delen en snel berichtje te plaatsen

Mijn vader heeft geen mobiele telefoon en op deze manier kunnen we hem toch fotootjes sturen. Verbeterpunten: ook filmjes zouden leuk zijn plus een mogelijkheid voor hem om een duimpje te geven als hij het gezien heeft. Beeldbellen is veel te complex voor hem. Dat zou een directe verbinding moeten zijn zodat hij alleen maar op hoeft te nemen

Beste Carla, Dank voor je review.. November 2023 hebben we de DayClock Generations geïntroduceerd. Hierbij kun je een beeldbelgesprek hebben zonder dat de ontvanger van het beeldbelgesprek iets hoeft te doen.. Tevens kun je nu op de DayClock YouTube-video's laten zien. Klanten die een DyClock hebben besteld na 2020 kunnen hun DayClock updaten naar DayClock Generations. Met vriendelijke groet, Team DayClocks

Na een klein jaar is de klok kapot en moeten we een nieuwe aanschaffen. Bedrijf biedt echter een goede oplossing aan.

Goede ondersteuning door klantenservice, maar geen reactie op klacht

De Dayclock voldeed op papier aan al onze wensen, maar in de praktijk bleken technische gebeurtenissen als afspraak in de agenda te verschijnen. Dat is een fout in het functioneren. Ondanks mijn herhaalde communicatie om het probleem onder de aandacht te brengen, heb ik nooit terug gehoord of de fout wordt opgelost, of zelfs maar als fout werd herkend. Tijdens installatie ben ik wel erg goed geholpen door de klantenservice / helpdesk. Maar omdat het product een voor mij storende fout had, heb ik het terug gestuurd.

Na de melding van het issue (de storende fout in de ogen van deze klant) hebben wij onderstaande aan de klant gecommuniceerd: Dank voor je reactie; obv de feedback die we krijgen gaan we de komende periode nog een beperkt aantal aanpassingen doorvoeren. Inmiddels is het issue/de storende fout verholpen (alleen heeft de klant daar niet op willen wachten). Team DayClocks

Prima aanschaf, geeft structuur

De aftersales kan beter, ben dagen bezig geweest om de telefonische hulplijn te contacten. Alsmaar te druk, terugbel optie werkt niet.

Kabel en adapter werden gloeiend heet met.opladen. we hebben een nieuwe dayclock gekregen. Via mail contact gehad en kreeg snel antwoord. Super fijn

Service

Via mail goede en snelle communicatie gehad. Alles volgens afspraak nagekomen!

Gebruiksvriendelijkheid software moet beter

DayClock voldoet maar de prijs van €199,- per apparaat en €60,- per jaar (per account!!) is veel als je ziet wat er geleverd wordt. Ik heb 2 accounts waarbij het schakelen tussen de twee accounts visual niet omschakelt. Gebruik van foto album is onduidelijk en lukt mij nog steeds niet Gebruik telefoon functie is onduidelijk en lukt mij nog steeds niet Gebruiksaanwijzing is beperkt en/of niet beschikbaar. Er zit potentie in het idee, maar dat komt er onvoldoende uit. Ik beveel het wel aan, maar vooral omdat ik in apparaat heb geïnvesteerd en er simpelweg nog niets anders te vinden is.

Helpdesk onvoldoende bezet helaas, de app heeft kuren en het geluid bij beeldbellen ultra slecht.

Zie hier boven. Op zich een leuke kalenderklok. Maar waarschijnlijk door een wat kleinere markt en afzetgebied is de app te weinig doorontwikkeld. En om dezelfde reden denk ik ook een nauwelijks of niet bereikbare helpdesk. Het programmeren op afstand is een hele uitzoekerij, met vallen en opstaan. Albums komen soms niet door op de klok, die moet je dan vernieuwen las ik.? Het plaatsen van mededelingen met eventueel een foto lukt aardig. Maar het samenstellen van een dagprogramma op de app is een crime! Dan nog het totaal onbruikbare geluid bij beeldbellen dat voor aanschaf in de info was beloofd maar wat dus daadoor niet werkt. Zeker niet voor ouderen met dikwijls voorkomende hoorproblematiek. Daarom graag contact op [email protected] of tel. 06 16775366 Met vr groet, Ab Mallee

Programeren agenda met en zonder foto, even wennen

Nog niet

Wij zijn uiterst tevreden,dank je wel

Wij zijn heel tevreden om.hou het werkt . Misschien eens een geluidje toevoegen bij begin van de opdracht die op het scherm komt?