Prima ondersteunend hulpmiddel voor mijn moeder die langzaam de regie en controle over de tijd verli

Simpel programma met snelle ondersteuning indien nodig.

Prima ondersteuning

Ter verbetering. Weergave klok niet vanaf 13.00 uur t/m 24.00 uur, maar 13.00 uur = 1.00 uur middag, 18.00 uur = 6.00 uur avond etc. Het zou fijn zijn om klok op afstand te kunnen herstarten.

Duidelijke informatie voor demente moeder

Erg makkelijk dat je op afstand dingen kunt instellen. Maar mijn moeder is al een poosje id fase dat ze er niet afblijft dus staat hij telkens uit. Dit is erg jammer.

Als het werkt is dit een geweldige uitvinding! Als het niet werkt is er een helpdesk.

Dankzij de helpdesk doet het de dayclock van mijn moeder het weer. In de jaren dat ze hem nu heeft is hij eigenlijk onmisbaar geworden, daarom is het heel erg als hij niet werkt. Via de dayclock helpen we mijn dementerende moeder herinneren aan haar afspraken; het is erg moeilijk voor haar om dingen te onthouden. Ik hoop dat we het clockje met behulp van de helpdesk nu goed hebben ingesteld zodat hij niet meer uit zal vallen. Wat betreft het beeldbellen blijf ik van mening (we hebben het ervaren) dat dat te ingewikkeld is voor haar.

Werkt prima maar invoerscherm kan veel beter

Datumkeuze mist dagaanduiding, bewaarknop zit onhandig laag, dagelijkse herhaalmogelijkheid ontbreekt.

Erg tevreden over de Dayclock

Goed aanvulling voor het dagelijkse leefritme voor mijn partner.

Ruim onvoldoende

Jaar geleden werkte de app niet goed op mijn telefoon (Motorola); kon niet verholpen worden en abonnementsgeld terugontvangen. Omdat ik een ongebruikte Dayclocks heb liggen een jaar later (onlangs dus) opnieuw abonnement aangevraagd in de verwachting dat de app na updates wel goed zal werken. Na aanvraag abonnement en betaling niet automatisch gebruikersnaam/wachtwoord ontvangen, moest daarvoor bellen. Vervolgens blijkt app nog steeds niet te werken op mijn (zelfde) telefoon en ook de desktopfunctie als alternatief werkt niet goed (kunnen geen foto's geplaatst worden bij bericht). Telefonisch contact met klantenservice was wel goed maar zonder resultaat en abonnementsgeld opnieuw terugontvangen (daarom 3 ipv 1 punt) . Al met al een teleurstellende ervaring en de Dayclocks kan de kast weer in.

De combinatie van specifieke klantwensen én andere vereisten voor het betreffende Motorola-toestel maakte dat we deze klant helaas niet tevreden konden stellen. Team DayClocks

Goed geholpen met installatie.

De opstart was niet goed. Verkeerde oplader ontvangen en ook de mail met de inlogcode kwam niet binnen op de mail. Telefonisch en per mail zeer goed geholpen. Dayclock gaat soms op zwart. Ook het schermvoorbeeld via de app werkt niet altijd even goed. Verder zeer tevreden over de werking en de leuke reacties van mijn moeder op de geplaatste berichten.

perfect

een uitkomst.

Professioneel!

Zeer laagdrempelig bereikbaar, direct actie, top!

Betrokken

Dayclock zorgt voor betrokken zijn met de familie. Op afstand toch deelgenoot zijn.

niet helemaal goed

u maakt reclame over beeldbellen / maar bij mij werkt het helemaal niet . ik krijg het niet opgestart

Onze helpdesk heeft reeds driemaal tevergeefs contact gezocht met de klant om deze te helpen met de functionaliteit van het beeldbellen. Klant heeft hier (nog) niet op gereageerd. Team DayClocks

matig

vooral app werkt heel slecht. datum wieltje draait te makkelijk door. zonder wifi werkt het niet. 4g is niet genoeg. maar 1 boodschap mogelijk. je kan geen waarschuwing of iets dergelijks geven

Klant vond een aantal zaken niet prettig werken en wilde helaas niet door onze helpdesk geholpen worden. Team DayClocks

Relatief makkelijk in gebruik

De klok is makkelijk te bedienen en mijn vader kan het goed lezen en zijn afspraken bijhouden.

Gematigd positief

Voor mijn ouders heel mooi maar de invoer via de app vind ik verre van ideaal. Duur lang voor afspraken in de app overkomen en achteraf corrigeren levert vaak een dubbele boeking op, althans dat zie ik in de app. Tevens jammer dan je niet wat langer vooruit zichtbaar voor de eindgebruiker kunt plannen. Nu max 7 dagen. En waarom geen gesproken berichten? Tevens, het werk allemaal op android. Dis als apple gebruiker moet ik ook DUO installeren. Dat had wat duidelijker vermeld kunnen worden. Ik denk nog veel ruimte voor verbetering. Dayclock is nu toch een soort monopolist. Ik heb dat er snel meer aanbieder komen ook die IOS gebruiken.

Krijg de berichten en foto niet voor elkaar

De klok is duidelijk. Maar om op afstand berichten of een foto er in te zetten moet je toch verstand van dit soort apps hebben.

Opstart cq installatie is best lastig.

Na bestelling via internet zeer snelle levering. Alleen duurde het daarna ruim 2 weken voordat wij de inlogcode ontvingen. Technische mogelijkheden van het apparaat en de app voldoende. De videobel mogelijkheid is vooralsnog voor onze moeder te ingewikkeld. Ze drukt niet precies genoeg op de blauwe knop en snapt niet waar ze in de lens moet kijken. De agendamogelijkheden zijn nuttig.

Was erg blij en tevreden.

Maar op het ogenblik lukt het me niet om een nieuw bericht klaar te zetten. Probeerde vanmorgen ook een paar oude berichten te verwijderen en dat lukte ook niet. Maar heb er alle vertrouwen in dat het weer goed komt.

Het is een hele fijne klok die veel houvast geeft aan mijn moeder door de berichten die we er op kun

Nadeel is dat de klok het met enige regelmaat niet doet, waardoor mijn moeder haar houvast kwijt is.

2e dayclock

De 2e dayclock. De 1e was oud aan het worden en stoorde soms, mag ook na 3 jaar. De nieuwe is snel, scherp beeld. Levering 1 dag na bestellen. Service is nog steeds prima.

De klok is makkelijk is gebruik en een onmisbare steun!

De klok heeft een duidelijk helder scherm, deze is zowel overdag als s' nachts goed te lezen. het is makkelijk om berichten vanaf de app te plaatsen. Handig dat alle afspraken alvast er in gezet kunnen worden, voorzien kunnen worden van een kleur (ik gebruik per thema een kleur). Hoewel er sceptisch over gedacht werd blijkt het aanschaffen een schot in de roos, en is er al gevraagd of hij ook s' nachts aan mag blijven. Een echte aanrader voor iedereen met iemand met dementie, ook als dit pas in het beginstadium is!

In het algemeen: prettig om mee te werken.

Tamelijk positief. Het enige minpunt, wat mij betreft, betreft het feit dat ik al een aantal keren een nieuwe code heb moeten aanvragen omdat de "oude " blijkbaar niet meer up to date bleek. Misschien begrijp ik het niet goed. Maar waarom kan ik niet volstaan met één blijvende code ?

Handig voor mijn moeder op leeftijd

Tot nu toe goed

Handige klok voor mensen met geheugenproblemen

Wij hebben de Dayclock aangeschaft voor mijn 91 jarige moeder om een beetje structuur in haar leven aan te brengen. Ze vergat regelmatig haar afspraken en welke dag het was, met de Dayclock gaat dit veel beter. Het via de app bijhouden van haar afspraken en deze daarna tonen, door middel van een rode balk op het scherm van de Dayclock, werkt perfect. ‘s Avonds wordt het een fotolijstje waarop iedere dag een andere reeks wordt vertoond. In onze vakantie sturen wij haar via de app een berichtje met een foto zodat ze ook een beetje mee kan genieten. Bij problemen met de Dayclock reageert de helpdesk snel en denkt met je mee om tot een oplossing te komen. Wij kunnen de Dayclock van harte aanbevelen.

De Dayclock werkt zij het niet erg snel.

Met een behulpzame helpdesk lukt het goed om het product te installeren. Soms wat slordig omdat er geen antwoord komt op de vraag.