Snelle reactie en prima service.

Helaas hebben we 2x problemen ondervonden met de tablet, gelukkig werden we steeds snel en netjes geholpen!

Word niet terug gebeld

Het automatische bestelsysteem werkt niet goed. Hij herkent niet dat je al een account hebt op hetzelfde email adres. Meerdere keren geprobeerd contact te krijgen en meerdere malen aangegeven dat ik terug gebeld wil worden. Ik bel gewoon met mijn nummer zichtbaar. Het systeem geeft niet aan dat ze bv dicht zijn door de feestdagen. Als dat bandje aanstond had ik geen slechte review gegeven. Zit nu met een dubbel account. Een van een jaar of 2 oud en nu ook een nieuwe.

Tijdens de feestdagen was onze helpdesk inderdaad minder bereikbaar. We hebben inmiddels contact gehad met deze klant. De klant heeft uit coulance een maand extra abonnement gehad (en heeft overigens maar één account/abonnement). Team DayClocks

Mooie klok met veel mogelijkheden

We gebruiken de klok regelmatig alleen is het aan en uit knopje gevoelig. Mijn schoonmoeder laat de klok niet staan pakt hem op waardoor zij ongemerkt het aan/uit knopje aanraakt. Zij weet niet hoe de klok dan weer aan moet. Hier zou eigenlijk een beveiliging op moeten of het knopje moet schuifbaar zijn. Voor ons is onduidelijk bij de foto's op het beeldscherm zetten hoe wij het beeld kunnen delen de ene helft klok de andere helft foto's We geven nu 3 en een hallve stervanwege wat ik heb beschreven anders zeker 4 tot 5 sterren

Leuk om foto’s te plaatsen die oma kan zien

Makkelijk agendabeheer. Foto's en berichtjes snel erop of weer eraf gehaald. Beeldbellen voor ons nog niet van toepassing geweest sinds de updates

Prima bedrijf met fijn product

Ben helemaal tevreden over dayclock. Allen werkt ook mijn snelle wifi soms traag. Ook het vastzetten van een vakantie is bewerkelijk. Voor de rest: een superproduct dat ik iedereen aanraadt. zou het niet kunnen missen. Pierre Kneepkens uit Weert.

Goede helpdesk

Helpdesk reageert per mail snel op vragen. zelfs buiten werktijden. Dat is top. Ik kom er wel achter dat er 2 handleidingen zijn voor DAYCLOCK 10 is verwarrend. Instructie filmpjes zijn te volgen. Wel jammer je bij van een foto album de klok niet meer ziet. Je zou een foto album best kunnen laten zien zoals een foto bij een activiteit. (Misschien iets voor een update). Een keuze voor een tweede banner zo ook iets toevoegen. Maar snap ook dat je het op eenvoud wilt hebben.

Werkt makkelijk

Heb deze Dayclock aangeschaft voor mijn dementerende vader. Ik zet hier al zijn afspraken, meestal met foto in. En dit werkt echt heel goed. Want hij gebruikt hem als klok om de tijd op te zien, Maar ziet dan ook meteen de afspraak/herinnering staan. Dus voor mij is dit een fijn hulpmiddel!

Prima apparaat. Klantenservice bij vragen goed.

Het zou wat gebruiksvriendelijker mogen worden dat als ik meerdere afspraken heb op een dag dat ik dat niet met een | hoef op te lossen, maar gewoon met een opsomming of enter.

Ik kijk elke dag op de klok voor tijd en datum en er komen regelmatig berichten van mijn kinderen en kleinkinderen binnen wat mij helpt en ook wordt ik regelmatig verrast met foto's dat vind ik erg leuk.

Prachtig hulpmiddel!

Zeer effectief en helpend! Enorm blij mee.

Houvast

De klok biedt een mooie houvast gelijk bij het opstaan! Weten welke dag en hoe laat het is. De vele mogelijkheden die de klok ook nog voor ons heeft als mantelzorgers. Waarschijnlijk zullen we die in de toekomst ook hard nodig hebben.

Nuttig apparaat

Had de dayclock gekocht voor mijn dementerende moeder. Super apparaat waar mijn moeder helaas te weinig van heeft genoten omdat ze is overleden. Had ik deze maar eerder aangeschaft. Makkelijk te installeren en mijn moeder kon hiervan genieten zonder iets te doen.

Super handig!

De mededelingen zijn makkelijk toe te voegen en duidelijk te lezen! Echt een hulp voor mijn moeder die niet meer precies weet welke dag en/of moment van de dag is. De teksten staan heel duidelijk weergegeven zonder dat het de "klok" stoort

Redelijk tevreden

De dayclock besteld voor mijn moeder. Met de agenda die in beeld komt, geeft het haar rust en houvast bij de dagindeling. Het instellen van de agenda punten was best lastig. Het kunnen beeldbellen was voor ons ook een pluspunt. Ze hoeft dan geen knopjes in te drukken. Het enige nadeel is dat de beller een vervelende echo hoort. Ook na contact met de helpdesk is dit nog niet opgelost.

Zeer veel aan gehad

Hierdoor kon mijn vader langer zelfstandig wonen en kon ik ook makkelijker contact met hem houden. Facetimen is ons niet gelukt en het was ook lastig om de helpdesk te bereiken, dat was jammer. Maar ik geloof dat dit met het nieuwste type dayclock makkelijker geworden is. Over het algemeen zeer tevreden!

Fijn ondersteuning

Alleen bij update is het voor ouderen lastig om dat zelf te doen . .

Zeer handig voor een dementerend persoon

Meerdere mensen kunnen deze agenda bijhouden

Wat leuk zo ben ik veel meer betrokken bij allerlei leuke momenten

Soms is het wel lastig om de foto op de tablet te krijgen. Daar moet je dan meerder pogingen voor doen. Maar het is super, want je kunt op deze manier overal bij betrokken zijn.

zeer goed voor mijn man

Ik kan er nog niet goed mee omgaan. Heb weinig tijd ervoor!

Heb nog altijd geen instel code gekregen !

Wacht nog op het wachtwoord ! Dank u ! Binnen het uur reactie Super !!

Een apparaat met meer mogelijkheden dan mijn dementerende vader aankon!

Ik vermoed dat dit slimme apparaatje ideaal is voor licht dementerende ouderen, die nog zelfstandig wonen en de Dayclock ook inderdaad waarnemen. Dit was bij mijn vader al snel niet meer het geval; ook teksten die door het apparaat voorgelezen werden, drongen niet door, en alleen een tekst die er de hele dag stond, werd op een gegeven moment waargenomen. Ideaal om hem te herinneren aan de jarigen in zijn uitgebreide familie. De mogelijkheid om van een afstand dingen te kunnen programmeren door andere leden van ons gezin is, afgezien van het uitproberen in het begin, niet gebruikt, maar is ontzettend leuk. Wij hebben zeker geen spijt van de aankoop.

Goed product maar abonnement is lock-in tot de dood van je ouders

De gedachte van de dayclock Is mooi. Het product ook. Je betaalt er dan ook een stevige prijs voor. Dat er daarna dan ook nog betaald moet worden voor een abonnement vind ik ronduit schandalig. Daar klopt het product niet in mijn ogen. Het maakt te veel gebruik van de machteloosheid die je op dat moment al hebt met je ouders dus ja dan maar betalen tot de dood…

Bij aanschaf van een DayClock krijgt de klant 3 maanden gratis abonnement. Daarna betaal je voor een DayClock 10 € 60,- per jaar. Met het abonnement kun je onbeperkt gebruik maken van alle functies waarmee je op afstand (via smartphone, laptop of computer) de DayClock kunt benaderen, bijvoorbeeld beeldbellen, of om afspraken/activiteiten of foto’s op de klok te zetten. Dit staat duidelijk op onze website vermeld. Met deze abonnementskosten zijn wij beduidend goedkoper dan onze concullega's. Daarbuiten krijgen klanten elk jaar het verzoek om hun DayClockabonnement te verlengen (men kan het beëindigen op elk gewenst moment). We vinden deze klantreactie dan ook merkwaardig. Met vriendelijke groet, Team DayClocks

Leuk en handig

Service is geweldig. Misschien handig als software corrupt of verdwenen is. Deze kan downloaden en zelf te kunnen installeren.

Goed product, prima klantenservice

Heel mooi product, belangrijk hulpstuk voor dementerenden