wat in het filmpje/informatie wordt aangegeven is niet wat je werkelijk ervaart

Mijn verwachting is dat een gebruikersvriendelijk apparaat zou zijn die een ouder demente makkelijk kan bedienen. Bijvoorbeeld met 1 druk op de knop kan beeldbellen als er wordt gebeld. Ik heb in de beschrijving niet kunnen terugvinden dat we een geluid kunnen instellen zodat mijn moeder door heeft dat iemand wil bellen en kan aannemen. Tot nu toe krijgen we het alleen voor elkaar dat je vanaf de tablet moet terugbellen, maar dat is te moeilijk voor mijn moeder om zelf uit te voeren. Nu nog ontevreden en zeer teleurgesteld met deze aanschaf.

Waarschijnlijk is er bij de installatie helaas wat fout gegaan; om te beeldbellen hoeft de ontvangende partij namelijk maar een keer het scherm aan te raken. En met recent gelanceerde de Dayclock Generations hoeft de ontvangende partij helemaal niets zelf te doen. Onze helpdesk neemt contact met deze klant op om te helpen met het gebruik van de DayClock. Met vriendelijke groet, Team DayClocks

Een geweldige oplossing

Ik ben in het buitenland op vakantie. Op deze manier kunnen we makkelijk bellen en elkaar even zien.

Eenvoudig, goede service

Mankeerdniets aan. Zo doorgaan

Mooi systeem

Werkt altijd en is makkelijk in gebruik. We hebben er veel plezier van gehad

Overzichtelijke seniorenklok

Overzichtelijke klok met duidelijke dag- en tijdsaanduiding. Praktische en eenvoudige app om afspraken in aan te maken. Deze worden duidelijk op de klok getoond, eventueel met een foto erbij. Zowel mijn moeder als schoonmoeder kijken bewust op de klok en hebben plezier in het ontvangen van berichten.

Prima apparaat om het geheugen van mijn moeder te ondersteunen

Mijn moeder heeft veel profijt van alle herinneringen en afspraken die ik op haar Dayclock zet. De app en website werken helaas niet altijd vlekkeloos en intuitief. Maar al met al zeker een aanrader om een dementerende dierbare te ondersteunen in het dagelijks leven.

Niet alles werkt zoals beloofd

Ik heb diverse malen geprobeerd contact op te nemen met de service desk. Ik kom er niet doorheen. Ook ben ik niet terug gebeld. Het lukt niet om het foto album op mijn moeders Dayclock te zetten. Ook vind ik beeld bellen verwarrend voor mijn moeder. Ze drukt steeds op de ronde groene knop met telefoon erop Ipv de kleine groene balk waarop staat opnemen. Deze knop zou juist groter moeten zijn. Hierdoor lukt beeldvelden niet met m’n moeder. Agenda beheer en 1 foto ernaast werkt wel goed. Jammer van de slechte service

Waarde volle toevoegen voor onze moeders in een minder periode van haar leven.

Beste Onze moeders van bijna 97 jaar heeft 30 kleinkinderen en 30 achterkleinkinderen . Haar kinderen konden voor haar foto s delen op de day clock , waar onze moeders in de laatste mindere periode heerlijk met een grote glimlach van kon genieten.

Perfecte klok

Eerste klok was niet compleet en werkte gedeeltelijk. Na één mail en een telefoontje werd er gelijk een nieuwe klok toegestuurd met een retourlabel voor de defecte, kortom perfecte service

Valt toch een beetje tegen...

We hebben de Dayclock 10 voor mijn moeder aangeschaft. Ik vind dat hij TE vaak hapert: hij staat geregeld op storing. Ik heb een aantal activiteiten er in gezet die wekelijks terugkeren. Op de een of andere manier staan ze niet altijd op de Dayclock, of zijn ze zelfs ineens verdwenen. Als ik ze er dan wederom in zet, staat hij bij mijn moeder er dubbel op... Vreemd.. Ik beveel hem wel aan als hij werkt!!!

Goede uitvinding voor ouderen

Mijn schoonmoeder van 100+ heeft er veel plezier aan. Verheugt zich elke dag weer op een bericht en foto. Ook heel handig om haar te herinneren aan afspraken. Ze voelt zich hierdoor minder eenzaam. Handleiding kan wel iets uitgebreider.

Aardig, maar beperkt toegevoegde waarde naast de tijdsaanduiding.

Onduidelijke gebruiksaanwijzing. De software is niet stabiel, waardoor opnieuw opstarten nodig is. En dat gaat niet remote, dus als mantelzorger niet fijn.

Is een uitstekend middel om mijn moder weinig dag en tijdbesef heeft bij de tijd te houden.

We gebruiken vooral de handige agendafunctie. Zo kan mijn moeder zien wat de eerstvolgende gebeurtenis is.

Geweldig hulpmiddel.

Geweldig hulpmiddel.als mensen de dag/datum/tijd niet meer goed kunnen registreren. Dit heeft enorm geholpen. Dank je wel.

Mooi om contact te houden met mijn oude moeder

Zou wel fijn zijn als de accepteer-button groter zou zijn. Veel oude mensen hebben trillende handen, dus dan zou de bediening makkelijker zijn.

Beste Marianne, Dank voor je review. Over ongeveer een maand komen we met een nieuwe versie DayClock (ook te upgraden vanaf de bestaande versie) waarbij het beeldbellen voor de ontvangende partij nog veel makkelijker wordt. Met vriendelijke groet, Team DayClocks.

Aanrader!

Ik ben ontzettend blij met de Dayclock die ik voor m’n opa heb gekocht. De duidelijke weergave van de tijd en dag hebben zijn dagelijkse routine enorm verbeterd. Een echte aanrader!

mooi als het werkt

mooi systeem , als het werkt vaak is er geen verbinding tussen app en dayclocks Voor de ouderen die de dayclocks gebruiken is het lettertype veel te klein. Helaas is dit alles (nog) niet instelbaar. Ik hoop op snelle update

De service, ivm oplossen probleem is er niet

Het concept is goed, maar als er n probleem is doen ze daar niets mee, ik wacht al heel lang

De vorige uitvoering van de app was duidelijker

Ik moest erg wennen aan de nieuwe uitvoering van de app. Nu ik er aan gewend ben, moet ik oordelen dat het overzicht er niet duidelijker op is geworden. Ook het instellen van de afspraken ging in de vorige app eenvoudiger. Ik vind deze verandering duidelijk GEEN verbetering!!!

Dank voor je feedback (ook al is het niet het cijfer dat we graag ontvangen). De recente update van de DayClock agenda-app heeft een paar problemen aan het licht gebracht op sommige apparaten. Daarom is sinds twee weken versie 6.2 van de DayClock Agenda app beschikbaar in de App- en Play Store. Hierdoor zullen een aantal problemen die je nu ervaart waarschijnlijk opgelost zijn. Mocht dit onverhoopt niet de oplossing bieden dan kun je contact opnemen met onze helpdesk, die van maandag tot en met zaterdag tijdens kantooruren bereikbaar is via [email protected] of 06-81138988. Met vriendelijke groet, Team DayClocks

Heel matig

We zijn aan de ene kant blij met de mogelijkheden die Dayclocks ons geeft, met name om foto's te delen met onze dementerende moeder. Tegelijkertijd zijn we niet zo tevreden over de technische mogelijkheden. - foto's verdwijnen soms ineens - nu zijn ook ineens alle verjaardagen uit het systeem, heel vervelend!! Heb ik heel veel werk aan gehad om alles er in te zetten en nu zijn ze weg om de ene of andere vage reden... - via de website online inloggen heb ik maanden lang niet gekund, omdat de site vastliep oid

Onmisbaar toestel voor dagelijkse communicatie met mijn moeder en als tijdsaanduiding.

Toestel is erg makkelijk configureerbaar en direct te gebruiken. Onmisbaar ook voor contact met oudere mensen.

Mijn eigen dagagenda!

Ik gebruik alweer een aantal jaar de dayclock! Mijn begeleider heeft hem ingesteld op de dagagenda. Alle afspraken, activiteiten, bijzondere dagen worden erin gezet, zodat ik overzicht behoudt.

Fijn dat het er is, lastig contact te maken met dementerende

In eerste instantie te gebruiken wanneer dementerende nog handelingen kan verrichten op aanwijzing. Daarna alleen te gebruiken in 1 richtingsverkeer, hopende dat de tablet aan de lading staat of niet leeg is.

Perfecte hulp

Als er vragen zijn, iets niet lekker werkt, ontvang je snel en doeltreffend antwoord en hulp.

Geen ondersteuning

In het verleden en onlangs ondersteuning nodig gehad. Ik kreeg bandje dat het erg druk was en dat ik later terug gebeld zou worden. Beide keren ben ik dat niet!