Fijn dat het er is, lastig contact te maken met dementerende

In eerste instantie te gebruiken wanneer dementerende nog handelingen kan verrichten op aanwijzing. Daarna alleen te gebruiken in 1 richtingsverkeer, hopende dat de tablet aan de lading staat of niet leeg is.

Perfecte hulp

Als er vragen zijn, iets niet lekker werkt, ontvang je snel en doeltreffend antwoord en hulp.

Geen ondersteuning

In het verleden en onlangs ondersteuning nodig gehad. Ik kreeg bandje dat het erg druk was en dat ik later terug gebeld zou worden. Beide keren ben ik dat niet!

Mijn ouders hebben veel plezier beleefd aan de dayclock. Genoten van de foto's van hun kinderen en kleinkinderen. Daarnaast praktisch als het gaat om afspraken inplannen in de agenda. Duidelijk als het gaat om het dag- en nachtritme voor ouderen met dementie.

Brengt rust én plezier bij gans de familie

Samen met mijn 5 zussen en broers gebruiken wij de Dayclock om contact te hebben met ons 90 jarig moeke. Er werden foto's gedeeld, en bezoek aangekondigd, Maar vooral de afspraken/acties die moeke zelf moest ondernemen werden er allemaal op vermeld (vuilophaling , kapper, ...) als geheugensteuntje.. Mede hierdoor heeft moeke heel lang zelfstandig kunnen wonen. Sinds enkele maanden is zij in een Woonzorgcentrum. En nu zetten wij er de activiteiten op waaraan moeke nog steeds graag aan deelneemt en kondigen wij bezoekjes aan. en delen foto's.

Goede ervaring mee

It's a nice application to make my days special

It's nice to see what is my day about or any memorial things of a day.

Jammer dat de functie scherm bekijken verdwenen is. Het zou ook handig zijn dat je activiteiten kan invoeren en ze op het uur kan plaatsen en kan kiezen hoeveel tijd op voorhand dit zichtbaar moet worden… of koppeling met Google agenda’s…,

Middel matig

Het inbrengen van de gegevens gaat helaas niet via de Ipad. Op jullie site is het ook niet altijd mogelijk? Voor de “oudere” is dit een heel fijn extra hulp.

Tablet is niet stabiel genoeg

De tablet geeft vaak foutmeldingen en is door de dementerende per ongeluk van de klok af te halen. Wat ook handiger kan is de standaard. Als de dementerende de klok optilt weet deze niet waar die standaard voor is. Deze kan beter vastgemaakt worden aan de tablet.

Mooi dat het er is.

Wij hebben veel plezier met de dayclock. Mijn moeder kan alles zien en meemaken.

Wanneer de app. werkt, ben ik heel erg tevreden

Na de laatste update juli 2023 werkt de app niet meer op mijn telefoon. Dus kan ik niets meer op de klok zetten.

Goed idee maar de software werkt niet goed

Mijn familie en ik waren hoopvol dat dit goed zou kunnen werken voor mijn moeder. Maar we hebben hem uiteindelijk maar teruggestuurd vanwege de moeilijkheden. - De Android app werkte eerst helemaal niet op mijn phone. Er is nu wel pas een nieuwe versie uitgekomen die wel werkt op nieuwere Android phones. Maar nog steeds niet zo makkelijk te gebruiken. - De website (als alternatief voor de app) werkte niet goed. Ook heel verwarrend en moeilijk om foto's te programmeren. - De clock zelf is een gemodificeerde Android tablet. Het pikte ook niet altijd de geprogrammeerde boodschappen of foto's op. - Het produkt werkt eigenlijk niet zoals geadverteerd. Foto-albums kunnen niet zij-aan-zij met de klok zelf. Dit verminderd het hele concept. - Kontakt gehad met tech support. Werd wel snel gereageerd dus dat is goed. Maar sommige vragen werden ontweken. Het team luisterde niet goed naar suggesties en lijkt zich niet veel zorgen te maken over de kwaliteit.

De mogelijkheid van foto's naast de klok is er altijd; voor het fotoalbum hebben we ervoor gekozen om dit tablet-vullend te doen (obv terugkoppeling van andere klanten; we adverteren alleen conform hoe het daadwerkelijk werkt). De app (ook voor het werken vanaf de de website) is inmiddels geüpdatet; jammer dat deze klant hier niet meer op wilde wachten) . We proberen zoveel mogelijk klantsuggesties mee te nemen, maar we kunnen niet alle wensen honoreren. Team DayClocks

Heel leuk, maar app werkt slecht

Het is superleuk, alleen is de overgang naar de nieuwe app niet oprimaal. Alles wat ik er in zet gaat weer weg. Hij zet het niet op de juiste datum. Ik hen de verjaardagen kwijt. Ben er monenteel niet zo blij mee

Ideaal

Gemakkelijk in gebruik;

Door de recente update van de app: negatief

In de vorige appversie was het al lastig met herhaalafspraken te werken. De klok raakt van slag, afspraken staan op hele andere dagen etc. Met de nieuwste appversie is het tot nu toe niet gelukt herhaalafspraken in te plannen. Ondanks dat ik de juiste datum (gelegen in de toekomst) komt de herhaalafspraak op de dag van invoer in de klok te staan……. Verder zie ik in de nieuwste appversie niet meer de mogelijkheid om het actuele scherm van de klok te zien. Ook dat is een gemis.

Leuke en goede oplossing

Hele leuke en goede oplossing voor het (beginnende) dementie probleem. Mijn moeder heeft er veel steun aan en vind het fantastisch om meerdere malen per dag een keuke foto te zien die ik upload. 1 minpuntje echter: Als de software van mijn telefoon update mag er een nelding komen, dat er geüpdatet is en de clock dus ook opnieuw gestart worden voor synchronisatie. Voor de rest: uitstekend

klok werkt, maar er is geen helpdesk welke te bereiken is

heb al verschillende keren gebeld, maar naar 30 minuten wordt je eruit gegooid, ook het terug bel verzoek werkt niet. En dat is juist voor de doelgrope erg belangrijk

Uitstekende manier om, zo lang mogelijk, contact te houden met de werkelijkheid

Mijn moeder heeft gelukkig een tijdje kunnen genieten van de boodschappen via Dayclocks en van foto's die we haar stuurden. Vooral de agenda was in eerste instantie handig maar leverde later ook verwarring bij haar op en onrust. Maar dat hoorde in het ziektebeeld van haar Alzheimer. Eigenlijk hadden we eerder met Dayclocks moeten beginnen, dan was de verwarring waarschijnlijk langer uitgesteld. Het was nu toch soms "te nieuw" voor haar. Dus begin er zo vroeg mogelijk mee, liefst als er nog geen ziektebeeld is.

Klantgericht meedenkend

Meedenkend met de klant, uitstekende service verlening. Gebruikers vriendelijk product.

Redelijk positied

De app werkt traag en kan beter worden opgebouwd. Zitten soms niet logische stappen in. Bij het uploaden van foto's schiet de dayclock niet terug in zijn standaard scherm. Kortom de app kan een stuk gebruikersvriendelijker. De dayclock is wel functioneel.

Dank voor je review; er zijn inderdaad tijdelijk problemen met de app op een aantal Android-toestellen. Vanaf maandag 10 juli is de verbeterde DayClocks Agenda App beschikbaar in de Play Store en in de App Store. Met vriendelijk groet, Team DayClocks

Enorme houvast voor thuiswonende ouderen

Mijn vader bleef ondanks cognitieve achteruitgang thuis wonen. De Dayclock gaf hem enorme houvast; elke ochtend keek hij eerst naar het bericht dat erop stond en begon daarna rustig aan zijn dag, wetend wie er hoe laat langs zou komen.

Lastig te bedienen

Fotos down loaden moet per stuk, video lukt niet. Contact opnemen met een 99 jarige is lastig en lukt alleen als er begeleiding is aan de ontvangende kant. Te veel handelingen. Ook bellen via meets lukt vaak niet

Werkt goed

Als het scherm blijft werken is het een perfect apparaat. Helaas valt het tablet scherm soms na een paar dagen spontaan uit. De tablet moet dan opnieuw worden opgestart. Dit is voor de mensen die hem gebruiken niet mogelijk.

Geweldig hulpmiddel

Mn moeder vergeet alles, nu dank zij de clock kan is ik steeds op afstand helpen herinneren.

Singel 12 7411HV Deventer

31 (0) 681 138 988