Fijn en snel geholpen

Mijn vraag over de mogelijkheden voor onze trap werden snel en heel duidelijk uitgelegd. Vanuit daar de keuze gemaakt en de bestelling was er binnen een paar dagen. Het traphekje staat nu en past precies en geeft ons weer rust;)

Service en oplossend denken

Na ontvangst van de bestelde spullen hellaas verkeerde onderdelen ontvangen. Dit via contactformulier gemeld. Volgende dag netjes mail met uitleg en verontschuldiging voor de gemaakte fout. De juiste onderdelen de volgende dag ontvangen. Snel en juist opgelost.

"gewoon" TOP

Duidelijke productomschrijving, prima product, bestel- en leveringsproces is zeer klantvriendelijk!

Fijn contact, goed advies en snelle levering

We hebben gebruik gemaakt van het gratis advies. Foto's en maten van onze trap opgestuurd en we kregen advies welk traprekje bij ons zou passen. En dat klopte, het past perfect!

Goed advies en overleg voor aankoop traphekje

Eerst wat heen en weer geemaild en overlegd over de beste oplossing voor onze niet standaard trapopgangen. Daarna besteld en snel geleverd, 2 x het zwarte schroefhekje van Baby Dan

Goede service en een prima product

Een aantal keer mailcontact gehad en dat verliep prima. Tot zover ook tevreden over het traphekje! Website kan wel beter en overzichtelijker. Het duurt best een poos voordat je gevonden hebt waar je naar op zoek bent. Laadt tevens slecht op de mobiele telefoon.

Snelle levering, heldere info.

Super degelijk materiaal, prima advisering

Op zoek naar traphekjes via de site idee gevormd wat ik nodig zou hebben. Fotos en tekening toegestuurd, waarna eerst via email en vervolgens telefonisch heel klantgericht maatwerk advies volgde. Bestelling werd snel geleverd. De gebruiksaanwijzingen waren wat lastig te lezen. De instructiefilmpjes die via codes bekeken konden worden, zijn echter super duidelijk! Het resultaat is een perfect stabiel en veilig hekwerk bij de trappen.

Goed product voor goede prijs

Goed product, eenvoudig te monteren.

Perfekt

Very good product and fast delivery

Goede snelle levering en telefonisch goed bereikbaar voor vragen

Snel en gemakkelijk

Top ervaring

Al mijn 3e bestelling!

Prima hekje voor goede prijs

Via website besteld, er zijn meedere sites van dezelfde aanbieder, zelfde traphekje zat een verschil in van 1 euro. Is niet veel maar toch een klein softijsje. Makkelijk besteld, via ideal betaald, volgende dag geleverd prima montage instructies.

Geweldige service!

Ik werd heel goed geholpen aan de telefoon. Blij mee!

Snel en behulpzaam

Ik heb enige tijd geleden tweemaal een traphekje besteld. Er zijn nogal wat opties en mogelijkheden maar ben erg goed ondersteund bij het maken van de keuze waardoor beide traphekjes (die in heel verschillende situaties worden ingezet) allebei perfect tot hun recht komen. Onlangs was een handvat afgebroken (door de kinderen). Ook toen ben ik prettig geholpen om een nieuw handvat te bestellen. Helaas werd de verkeerde kleur geleverd, maar na een berichtje kreeg ik alsnog de juiste. Perfect opgelost. Niets dan lof dus eigenlijk.

super geholpen

We hadden een oud model traphekje, van 10 jaar oud ,helaas gingen er onderdelen van kapot, toen we opzoek waren naar nieuwe onderdelen, kwamen we terecht bij traphekje .nl. Zij hadden nog delen van oude traphekjes staan ,die op de nominatie stonden om weg gegooid te worden. Tot onze verbazing mochten wij meenemen wat wij nodig hadden, we waren hier super blij mee. Thanks.

heel fijn traphek

We hebben een voor kinderen gevaarlijk trappenhuis. De firma heeft voor ons een ideale oplossing bedacht met traphekjes en we zijn enorm content. Super veel dank voor het meedenken!

Heel fijn hekje

Heb het hekje op wieltjes en uitschuifbaar. Hekje is breder dan de standaard hekjes. Het voldoet perfect, openen en sluiten gaat makkelijk en de kwaliteit is ook prima. Zat een papieren mal bij om de bevestigingen meteen goed op de muur te kunnen zetten en dat was dan ook zo klaar. Ben er erg tevreden mee.

Goede ervaring

Goed advies voor de juiste traphekjes

Top klantenservice en meedenkend

Na onze bestelling werden we gebeld of we op de hoogte waren van de eigenschappen van het product. Dat dachten we, maar niet dus. Ze hebben met ons meegedacht en zijn met een goede oplossing gekomen. Goede levering en kwalitatief goed product. Echt topbedrijf.

Slechte kwaliteit

Kwaliteit van het traphekje is slecht, dochter viel er een keer tegenaan en er brak van alles af.

Prima service en meedenken!

De klantenservice denkt goed mee en ruilen is geen probleem als de praktijk toch net anders uitpakt!

Ziet er mooi uit

Mooie oplossing voor een hoek trap, kleur is mooi, alleen heeft het hekje een smalle doorgang

Goed traphekje

gemakkelijk te bedienen en eenvoudig te plaatsen.

Super goede service

Ik heb een foto van onze trap gestuurd en binnen en dan kreeg ik al een goed voorstel via de mail. Op maandag alles besteld en op dinsdag werd alles al geleverd. Super service en goede kwaliteit traphek die je gewoon met 1 hand kunt openen.

Over Traphekjes.nl

Juist moeilijke trappen zijn voor ons een uitdaging. Overlooptrappen met tredes die naar boven en naar beneden gaan, wij hebben oplossingen met 2 deurtjes. Trappen met een hoek, hebben wij traphekjes om een hoek. Bijna alle veiligheidshekjes uit voorraad direct leverbaar. En dat al 30 jaar!