Besteld en snel geleverd!

Zoals het hoort: bestellen en snel krijgen dat waarvoor je hebt betaald!

Super fijn dat dit bestaat! Uren heb ik besteed aan het vinden van traphekjes voor onze, blijkbaar, niet standaard trap. Het bestellen ging super makkelijk, het kwam snel binnen en het in elkaar zetten was ook makkelijk. Wij zijn er blij mee!

Zeer goed en veilg traphekje

Vlotte verzending, goed aangekomen en alles compleet.

Klantvriendelijk en goed bereikbaar.

Eenvoudig te monteren.

Duidelijk en goede prijs!

Positief

Goed geleverd en snel.

Goede levering en snel. Superleuk dat we zelfs een drinkbeker erbij hebben gekregen.

Positief

Service zoals je die verwacht.

Verliep prima

Zo snel besteld en ook zo snel binnen. Tevreden.

Uitstekende service én snelle verzending!!

Voor de tweede keer een bestelling geplaatst waarbij de eerste keer per mail erg goed contact m.b.t. een spare part. Snelle levering, per mail goed op de hoogte gehouden. Raad zeker aan hier te bestellen!!

Traphekje voor in de poort bij onze oprit zodat de hond niet weg kan!

Prima voor de prijs

In principe een prima hekje voor dat geld. Het hekje en de scharnieren zijn prima maar de sluiting vind ik nogal licht uitgevoerd.

super aankoop

Wij hebben een hek besteld dat we rond de vijver kunnen zetten als ons kleinzoontje op bezoek is en zijn heel tevreden. In enkele minuten kunnen we het opstellen en we zijn gerust dat hij niet in het water kan.

Fijn contact en snelle levering

Fijn contact en helder antwoord bij vragen. Snelle levering, installatie was makkelijk met de bijbehorende omschrijving. Erg blij met het eindresultaat!

Heel tevreden.

Snelle levering en goed traphekje (hondenrekje).

Goed service en materiaal

De communicatie was echt super via de mail. De levering is snel! En het materiaal is van hele goede kwaliteit. En er zat nog een leuk cadeautje bij! Bedankt daar voor.

Hulpvaardig bij uitzoeken

Klantgericht. Denken goed mee

Ze leveren zoals ze beloven.

Goede ontwerp en snelle levering

Snelle levering met duidelijke handleiding voor montage.... concurrentiële prijzen

snel en goed geholpen

Na een foto doorgestuurd te hebben van onze situatie/trap ontvingen we snel antwoord. Bestelling geplaatst en alles werd snel uitgeleverd. Vriendelijk contact

Levert precies wat je bestelt

Ik kreeg de tip voor deze site van de buurman, en die is ook tevreden. Het hekje doet goed zijn werk, en was nergens anders te krijgen.

Prima goed.

Tiewraps besteld om mijn traphekje vast te maken, goede kwaliteit en goede service.

Mooi hekje van goede kwaliteit! Erg blij mee :)

Snel, makkelijk en correct

Omdat wij bovenaan de trap een heel breedtrappengat hebben konden we hiervoor geen goed traphekje vinden. Bij traphekjes.nl hadden ze deze breedte wel. Correcte en snelle levering. Zeer tevreden

Gemakkelijk en vlot

Ons hekje werd vlot geleverd en was gemakkelijk te installeren. Ideaal voor een trap waar je niets aan kan vastmaken. Het hekje werd aan de muur er naast bevestigd.

Precies wat we nodig hadden.

Duidelijke site met veel keuzes en goede omschrijvingen. Snelle levering en de montage was ook een eitje. Zeker een aanrader!

Over Traphekjes.nl

Juist moeilijke trappen zijn voor ons een uitdaging. Overlooptrappen met tredes die naar boven en naar beneden gaan, wij hebben oplossingen met 2 deurtjes. Trappen met een hoek, hebben wij traphekjes om een hoek. Bijna alle veiligheidshekjes uit voorraad direct leverbaar. En dat al 30 jaar!