Goede en snelle service

Bij vragen is dit bedrijf erg behulpzaam

Prima hekje!

Wel even lastig op goede hoogte te plaatsen

Zeer tevreden. Vlotte levering, alles compleet en duidelijke montage-instructie via bijgevoegd filmpje.

Perfecte oplossing voor moeilijke trappen

Ik ben erg tevreden over traphekjes.nl. Voor mijn moeilijke dubbele trap heb ik hier een perfect passend traphekje kunnen vinden. De levering was prima en de montage-instructies waren helder en goed te doen.

Geweldige hekjes

We hebben lastige trappen, eindelijk hekjes die passen.

Zeer goed en behulpzaam

Traphekje kwam snel Bij navraag direct geholpen met oplossing en duidelijke uitleg. Nog een telefoontje om te vragen of het geluk was, dit is top.

prima levering van een nieuw sluitmechanisme voor een traphrekje

Vlot geleverd. Ik kon het gewenste onderdeel goed kiezen op de site.

Snel ontvangen, voldoet volledig aan verwachting

Gezocht naar de beste prijs voor een breed traphekje inclusief verzenden. Hier gevonden, snel verzonden, geheel naar wens.

Traphekje was volledig volgens beschrijving en paste perfect!

Prima oplossing voor ingewikkelde trapconstructie

Via traphekjes tot een oplossing gekomen voor de gecompliceerde trappen in mijn huis.

Heel vlot geholpen geweest.

Snelle levering, duidelijke uitleg, makkelijk in elkaar te zetten en goede kwaliteit.

Makkelijk en snel

Hekje snel geleverd, zoals omschreven. Makkelijk monteren (zonder schroeven) en nog belangrijker..de hond kan er niet meer door

Goed advies en snelle service

Ik heb een zeer goede ervaring gehad met traphekjes.nl. Op basis van onze foto's hebben we een goed advies gehad. Het geleverde traphekje is makkelijk te monteren en zeer stevig.

Snelle levering degelijk product

Fantastisch advies

We hadden een ingewikkelde situatie: een trap met schuifdeur , kat moest er wel doorheen passen, hond niet. Wat een fantastische klantenservice. Via video bellen werd de situatie bekeken en werd er een oplossing bedacht! En het past super goed

Goede materiaal

Makkelijk te plaatsen

Fijne service en duidelijke instructies

Goed hulp gekregen voor onze 'moeilijke' trap en een passende oplossing.

Zeer goede ervaring.

Na wat gepuzzel over welk hek bij mijn situatie past vanwege een drie jarige die alle traphekjes weet te openen kwam ik uit op de site van dit bedrijf. Zij boden een traphek met de hoogte van maarliefst 105cm nu kan mijn kleine slimmerik verlopig in ieder geval niet bij de sluiting waardoor de trap weer veilig is. Nadat ik twijfelde welke afmeting ik moest bestellen werd ik telefonisch zeer vriendelijk te woord gestaan en kreeg ik een goed advies. Eenmaal de besteling geplaatst had ik de hekken binnen enkele dagen in huis met een duidelijke instructie hoe ze te monteren. Nu las ik daarbij ook getest voor kinderen tot 24maand. Dus na montage ben ik bovenaan de trap met mijn bijna 55kilo tegen het hek gaan hangen, duwen, schuden, trekken me er tegenaan laten valen en er was werkelijk waar geen beweging in te krijgen, ik kan weer met een gerust hart gaan slapen omdat ik zeker weet mijn kleine slimmerik niet zomaar meer naar beneden kan sluipen en daarbij het risico loopt van de trap te vallen. Ik persoonlijk raad elke ouder dit bedrijf aan en zeker dit bijzondere hoge traphek met kleine slimmerikken in huis die een standaard traphek weten te openen.

Fout geadviseerd

Had een duidelijke foto en afmetingen gemaild met de vraag wat ik het beste kon bestellen. Kreeg ik de benodigdheden door maar ook wel even met grote uitroeptekens dat het een advies is en hun niet verantwoordelijk zijn. Me bestelling binnen gehad kwam ik gewoon een stuk van 30 cm te kort. Dat vind ik toch wel heel erg slecht. En stukje van een paar cm oké maar een mega gat. Nu voor boven ergens anders een traphekje besteld en advies gevraagd en heel fijn advies gehad en alles was perfect. Misschien iets meer moeite doen voor je klanten en niet achter het is je eigen verantwoording verschuilen

Heel vervelend dat de maat 30cm te kort was, Maar wij zijn uitgegaan van de maten die jij zelf hebt opgegeven. Het kan zijn dat je iets verkeerd gemeten hebt? Het kan ook zijn dat je gekozen hebt voor een andere opstelling, En dat onze adviseur niet begrepen heeft dat je het anders wilde neerzetten. Gelukkig heb je nu wel een oplossing. Maar het blijft wel zo, dat als je je wensen goed duidelijk maakt wij ook de goede maat kunnen adviseren en sturen. Met minimale informatie wordt het een beetje gissen en dan krijg je dit soort vergissingen en spraakverwarring. Verder was de levering 100% en de retour afwerking ook 100%

Behulpzaam en duurzaamspul!

Had vragen over een nog al wat gecompliceerde trap welke ik boven in mn huis heb. Verzoek door medewerker foto’s per mail te versturen van mijn situatie en binnen een uur had ik per mail terug wat ik moest hebben. Direct besteld en snel in huis. Handig te monteren, echt kinderwerk. Duurzaam en tevens stevig traphekje. Ik durf mn kleintjes nu echt zonder constante toezicht boven op de overloop laten lopen.

Snel geleverd en precies van ik er van verwachte

snelle levering.

Goede ervaring met aanschaf traphekje.

Prima advies en vlotte reactie gekregen nadat we foto's van de situatie hadden toegezonden. Snelle levering en duidelijk instructie m.b.t plaatsen. Conclusie is zeker een aanrader.

Erg tevreden

Super oplossing voor een grote maat opening! En makkelijk te installeren.

Willem van Oranjelaan 81 5211CS s-Hertogenbosch

073 6840840

Over Traphekjes.nl

Juist moeilijke trappen zijn voor ons een uitdaging. Overlooptrappen met tredes die naar boven en naar beneden gaan, wij hebben oplossingen met 2 deurtjes. Trappen met een hoek, hebben wij traphekjes om een hoek. Bijna alle veiligheidshekjes uit voorraad direct leverbaar. En dat al 30 jaar!