Filters

10

Geweldige producten, origineel en snel geleverd

Makkelijk besteld, iets lekkers in een origineel jasje, superleuk. De dag erna meteen geleverd, met een kadootje erbij. Aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijke producten, leuke verrassing erbij en top, die fietsbezorging.

Ik heb deze eerste kennismaking als uiterst plezierig ervaren. Daar komt zeker een vervolg op.

  • Aanbevelen? Ja
9

uitstekend

keurig verpakt. vacuum of biologisch prima smaak mn walnoten walnoten zijn de meest gezonde noten maar ze kunnen zo droog smaken nu dus niet en vooral die zwarte olijfringen niet te versmaden

  • Aanbevelen? Ja
10

top, goede prijs kwaliteit verhouding.

had bergbloesem honing besteld en met korting helemaal top.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijke producten snel bezorgd

De producten zijn erg lekker en worden snel bezorgt, ook het cadeautje in de verpakking vond ik zeer attent, dat maakt het ontvangen van pakketjes nog leuker.

  • Aanbevelen? Ja
8

Heerlijke producten

Ik heb nog niet alles open gemaakt en geproefd maar wel de kaneelamandelen en de als cadeautje gekregen mango met chocolade. Verrukkelijk! Ik had ook vliespindas besteld, deze waren niet lekker, niet knapperig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima!

Snelle service. Lekkere producten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Snel geleverd en nog met lief presentje er ook nog bij. Niet gezond maar wel lekker :-)

  • Aanbevelen? Ja
10

Lekker en gezond

Een goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
10

Super levering

Ik had heel veel verschillende producten besteld, zowel biologische verpakt als geseald. Alles was netjes verzorgd en ik kreeg er nog een leuke presentie bij. Top! En…. Lekker vers!

  • Aanbevelen? Ja
6

Niet compleet

Super snel verzonden, ziet er ook goed uit echter 12 items besteld en maar 11 gekregen. Was voor een traktatie op de opvang van mijn dochter die 1 word. Nu dus tekort. Ik heb een mail gestuurd voor een oplossing. Als deze goed afgehandeld word zal ik een betere beoordeling geven

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Sandra, Wat vervelend dat het mis is gegaan met je bestelling. Onze excuses hiervoor! Ik heb na ons mail contact het vergeten stokje maandag meteen verstuurd en als het goed is, is deze al binnen gekomen. Ik hoop het zo voldoende te hebben opgelost en je snel weer te zien op onze webshop! Ook hoop ik dat je je review zou willen overwegen. Met vriendelijke groet, Let's Get Nuts

9

Lekkere noten goed vacuüm verpakt

Lekkere noten snel bezorgd en een leuk cadeautje. Helemaal goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Mijn kinderen vinden het ook erg lekker vooral die mango

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima en snelle levering met erg leuke attentie!!

Heel positief

  • Aanbevelen? Ja
8

Heerlijk

Wat smaakte het allemaal prima. Helaas wel alles door elkaar gegaan door de bezorging. Dat was wel jammer. Dus nog even alles weer goedgedaan voordat we het konden geven met Vaderdag.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit en snelle levering

De kwaliteit is heel goed, goed verpakt en geleverd zoals beloofd. Leuk dat er een cadeautje meegestuurd werd (ik denk omdat ik een grote bestelling heb gedaan). Kortom, aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede producten en een leuk cadeautje

De levering was op tijd bezorgd en er zat een leuk cadeautje bij; chocolade Tevreden met de producten alleen was er in plaats van lijnzaad, hennepzaad bezorgd. Heb het niet geruild, want vind ik te veel gedoe en ik wil het hennepzaad ook uitproberen voor deze keer.

  • Aanbevelen? Ja
6

Smaak lekker maar lastig

Ik vond de smaak erg lekker maar de rots waren veranderd in een grote rots. Ik vermoed door het warme weer en de bezorgings tijd dat de rots aan elkaar gesmolten waren. Ik had zo snel mogelijk de rots in de koelkast gelegd, maar tevergeefs waren ze aan elkaar gesmolten. Ik moest stukken met een mes van elkaar af splijten wat de ervaring wel verminderde. Ik zou dit dus niet kopen als het erg warm is, maar als de hittegolf voorbij is zou ik van de smaak genieten.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Merlijn, Wat vervelend dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling. Onze excuses hiervoor! Helaas hebben wij geen invloed op het weer, maar gelukkig hebben wij wel een kwaliteitsgarantie waar je in dit geval zeker gebruik van kan maken. Als je contact met ons op neemt (info@letsgetnuts.nl) dan zorgen wij er voor dat je bestelling zo snel mogelijk opnieuw wordt verstuurd! Nogmaals onze excuses en hopelijk tot snel op de webshop.

10

Veel opties en goede service

Voor het eerst hier wat besteld omdat bij mijn andere vaste adres de biologische vijgen steeds uitverkocht waren. Ik vond het fijn om zelf de verpakking te kunnen kiezen. Een mooi tasje en een lekker extraatje ontvangen bij de bestelling. Dat soort dingen maken het wel extra leuk. Ik ga hier zeker weer bestellen in het vervolg.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fan van noten met rook smaak en shitake

Heerlijk assortiment en kraakvers geleverd. De gemengde notenmix met shitake of Olijf zijn geweldig

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk, kwalitatief en snel!

Zeer tevreden! Vriendelijk, snel en goede kwaliteit. Goed verpakt en kwam zelfs nog met wat extra's. Zeker voor herhaling vatbaar!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijke nootjes met goede en snelle service!

Goede en snelle service! Top bedrijf!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk vers!

Mijn oma attendeerde mij dat ik m’n favorieten noten en gedroogd fruit ook online kon bestellen. Aangezien het voor ons bijna 2 uur rijden is om een bezoekje te brengen aan de Dappermarkt, is dit echt een top oplossing.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service, snelle levering!

Goede service, snelle levering!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Heerlijke noten en zuidvruchten van superieure kwaliteit! Snelle verzending, keurig en milieuvriendelijk verpakt. Ongelooflijk complete, sortering noten en zuidvruchten, dat levert nog wat keuzestress op :). Wat wij hebben ontvangen was top! Ik kom zeker terug!

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd