Alsnog goede service

In eerste instantie was het pakket niet bezorgd en kreeg ik geen reactie, maar het is alsnog opgepakt en heel goed opgelost!

Beste Maris, Onze welgemeende excuses voor de vertraging. Wij zijn door de drukte nog niet in de gelegenheid geweest op uw vraag te reageren. Ik heb de kwestie voor u onderzocht, en het is gebleken dat uw pakket wel degelijk is verzonden. Echter, PostNL heeft deze teruggestuurd i.v.m. een 'foutief adres'. Ziet u kans dit adres nog eenmaal te verifiëren? Indien dit daadwerkelijk het juiste (en juist gespelde) adres is, zullen wij het pakket z.s.m. hersturen! Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Ward van Schaagen, Let's Get Nuts

Erg teleurgesteld.

Onlangs een bestelling gedaan, erg teleurgesteld. Zo gehoopt de noten te krijgen zoals ik gewend ben of stiekem nog lekkerder. Deze kokos amandel waren niet te eten, erg teleurgesteld. Chocolade walnoten waren prima.

Beste Hanane, Onze welgemeende excuses voor dit ongemak! We hebben onze kwaliteitscontroleurs op de hoogte gebracht van deze kwestie. Zij hebben inderdaad aan ons teruggekoppeld dat de kwaliteit van de kokosamandelen niet is zoals u van ons gewend zou moeten zijn. De oorzaak van dit probleem ligt hoogstwaarschijnlijk bij de biologische oorsprong van de amandel. Hierdoor zijn geen bestrijdings- en conserveringsmiddelen ingezet om de noot te beschermen. Het kan daardoor sporadisch voorkomen dat een product niet de gewenste kwaliteit heeft. Desalniettemin zijn wij van mening dat u een beter product had moeten ontvangen. Hier hebben wij immers onze kwaliteitsgarantie voor in het leven geroepen. U zal daarom z.s.m. het aankoopbedrag van de kokosamandelen gerestitueerd krijgen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en gecompenseerd wens ik u een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Ward van Schaagen, Let's Get Nuts

Top noten

Prima levering, keurig verpakt en bovenal lekker !!

Snelle levering, prima servce

De bestelling snel geleverd en goed ingepakt

Service top kwaliteit top

Het was voor mijn moeder en ze vond het prima ❤️

Snel geleverd en hoge kwaliteit

Snel bezorgd, heel fijn dat het vacuüm verpakt kan worden en je verschillende opties in gewicht hebt.

Goed, maar kan beter.

Had het als cadeautje verstuurd, met een persoonlijke tekst. Helaas is de persoonlijke tekst vergeten. Dus wisten ze ook niet van wie het cadeautje afkomstig was.

Beste Tiemen, Onze welgemeende excuses voor deze vervelende fout van onze kant. Middels een compensatie zullen wij proberen het probleem zo veel mogelijk op te lossen. Met vriendelijke groet, Let's Get Nuts

Prima producten, levering goed.

Prima verpakt, had graag een etiket gezien met daarop wat de inhoud van de verpakking is. Kwaliteit goed.

Leuke cadeau-ideeën en snelle levering

Zoek je een lekker en origineel ingepakt cadeau? Bij ‘Let’s Get Nuts’ kun je terecht. De levering is netjes en snel.

FANTASTISCH

Ik wilde iets leuks voor de verjaardag van mijn dochters en zag deze chocolade hartjes, eigenlijk omdat het zo voordelig was dacht ik , ik probeer het gewoon. Dit ging al mijn verwachtingen te boven. De ❤️❤️❤️❤️zagen er prachtig uit. Het pakket was prima verzorgd en goed verpakt. Ik ben er echt heel blij mee, dank u.

Goede en nette levering

Goede actie van de honing.

Mooie producten, snelle levering

Mooie producten, snelle levering

Netjes verpakt, goede service

Eenvoudig zoeken

Ik probeerde tijdens de bestelling de kortingscode te gebruiken, maar dit werkte niet. Ik heb via de chat geprobeerd hulp te vragen, maar hier is geen reactie op gekomen. Verder was het wel heel makkelijk om de spullen te zoeken en in het winkelmandje toe te voegen.

Geweldige producten, origineel en snel geleverd

Makkelijk besteld, iets lekkers in een origineel jasje, superleuk. De dag erna meteen geleverd, met een kadootje erbij. Aanrader!

De service was goed maar de koffie is vies. Jammer dat ik 1 kg. Moest kopen.

Zie hierboven! Dat ik de koffie niet lekker vind is een kwestie van smaak! Toch werd ik achteraf goed behandeld! Ik kreeg een gedeelte van het geld terug. Dat had ik niet verwacht! Top service!.

Allereerst bedankt voor uw feedback, wij vinden het erg vervelend om te horen dat de koffie niet goed in de smaak viel. Wij hebben een kwaliteitsgarantie dus horen graag van u wat er precies niet beviel. Zodat wij het voor u kunnen oplossen.  Ik hoor graag van u zodat wij het samen kunnen oplossen. Hartelijke groet, Let's Get nuts Sam

Heerlijke producten, leuke verrassing erbij en top, die fietsbezorging.

Ik heb deze eerste kennismaking als uiterst plezierig ervaren. Daar komt zeker een vervolg op.

uitstekend

keurig verpakt. vacuum of biologisch prima smaak mn walnoten walnoten zijn de meest gezonde noten maar ze kunnen zo droog smaken nu dus niet en vooral die zwarte olijfringen niet te versmaden

top, goede prijs kwaliteit verhouding.

had bergbloesem honing besteld en met korting helemaal top.

Heerlijke producten snel bezorgd

De producten zijn erg lekker en worden snel bezorgt, ook het cadeautje in de verpakking vond ik zeer attent, dat maakt het ontvangen van pakketjes nog leuker.

Heerlijke producten

Ik heb nog niet alles open gemaakt en geproefd maar wel de kaneelamandelen en de als cadeautje gekregen mango met chocolade. Verrukkelijk! Ik had ook vliespindas besteld, deze waren niet lekker, niet knapperig.

Snelle service. Lekkere producten.

Snel geleverd en nog met lief presentje er ook nog bij. Niet gezond maar wel lekker :-)