Filters

10

Mooi product, snel geleverd.

Xxx

  • Aanbevelen? Ja
8

Leuk pakketje!

Wij hebben het theepakket verzonden naar een jarige. We konden helaas niet het moment kiezen dat het pakket aankwam, dat zou wat leuker zijn geweest. Wij hebben het pakket zondag besteld en het kwam woensdag binnen. Houd dus rekening met een aantal dagen verzendtijd! Het handgeschreven kaartje erbij maakte het wat persoonlijker, erg leuk! Wat wii nog wel misten, is een uitleg voor de ontvanger wat er in het pakket zat en welke theesoorten het waren, door het erg bijvoorbeeld op te schrijven. Zeker aan te raden en met wat aanpassingen 5 sterren waard!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk

Erg snel bezorgd. De ananas met chocola is echt een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima verzorgd

Enige puntje is misschien dat er niks stond op de zak amandelmeel. Niet zo handig bij het bewaren bij de andere meelwormen.

  • Aanbevelen? Ja
2

zending niet compleet, na email geen reactie.

wacht nog steeds op rest van mijn bestelling.

  • Aanbevelen? Nee
6

Vacuum verpakking niet uitgevoerd

ik had aaangegeven bij de bestelling om de noten vacuum te verpakken, Een van de verpakking was helemaal niet vacuum.

  • Aanbevelen? Ja
10

ziet er geweldig uit

leuk voor cadeau te doen maar zeker ook om zelf te houden

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima en snelle levering!

Heerlijke producten

  • Aanbevelen? Ja
10

Leuke lekkere dingen

Ik heb al een paar keer leuke kados besteld wat goed ontvangen is

  • Aanbevelen? Ja
9

Leuk cadeau om per post te ontvangen

Leuke verrassing per post ontvangen. Goed verpakt en lekkere inhoud. Dank aan de gever voor het organiseren!

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect

heel goed en snel geregeld uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
6

Snelle levering

Het product was snel geleverd. Maar2 etiketten zijn van de flessen af Het rekje met 3 flesjes doet goedkoop aan

  • Aanbevelen? Nee
10

Snelle levering, lekkere nootjes

Bestelling werd snel uitgevoerd, nootjes vielen in de smaak. Minpuntje was dat bij bestelling getypte persoonlijke tekst nergens zichtbaar was

  • Aanbevelen? Ja
2

Teleurgesteld over de levering

Heb 12 Oktober jongstleden een bestelling gedaan . Heden 18 Oktober nog niets ontvangen !! En dan staat er nog bij "op werkdagen voor 16.00 uur besteld , morgen in huis! " Zijn morgen toch al een weekje verder !? Gaat niet om een pallet of vrachtwagen vol maar om één kilootje.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede kwaliteit tegen aantrekkelijke prijs.

Gedroogd kakifruit gekocht voor de kleinkinderen. Heerlijk als gezond tussendoortje.

  • Aanbevelen? Ja
5

Zakken niet handig

Heel jammer als je 6 kilo amandelmeel besteld krijg je hele onhandige niet sluitbare zakken, in de winkel zelf hebben ze hele handige hersluitbare plastic zakken maar als je online besteld krijg je die niet. Amandelmeel ziet er goed uit alleen de verpakking is echt niet praktisch bij grote bestellingen .

  • Aanbevelen? Nee
2

Ik heb nog steeds niks ontvangen.

Ik zou mijn pakket al ontvangen hebben Maar heb niks ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee
2

Nog niks ontvangen

PostNL blijft de bezorgdatum verzetten waardoor mijn pakketje dat ik naar vrienden had gestuurd voor een verdrietige gelegenheid niet op tijd is aangekomen. Pakketje is nog steeds niet aangekomen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Tim en Charlotte, Allereerst vind ik het erg vervelend om te horen dat de bestelling niet op tijd is geleverd en nog meer balen dat het bedoeld was voor een verdrietige gelegenheid. Ik heb het even uitgezocht, maar wij hebben de bestelling wel gewoon op tijd verzonden. Wij hebben de bestelling overgedragen aan PostNL op 7 oktober en helaas heeft PostNL deze bestelling pas op 11 oktober bezorgd. Nogmaals ik vind het erg vervelend dat dit is gebeurd, alleen kunnen wij hier helaas niks aan doen.

10

Zeer goed

Vlugge en correcte afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed ontvangen, Leuk en Lekker!

Ik ga zeker weer bestellen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed product

Goed product, snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
3

Verkeerde bestelling ontvangen

4 potten biologische tijmhoning besteld van het merk Michel Merlet. Zojuist mijn bestelling ontvangen, tref ik 4 potten honing van het merk Traay aan. Een merk waar ik totaal geen fan van ben en niet heb besteld. Baal hiervan, had het namelijk snel nodig voor een ziek persoon. In afwachting van reactie letsgetnuts.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima

Alles zoals verwacht

  • Aanbevelen? Ja
6

Iets te snel

Ik had een pakket met noten besteld en laten bezorgen op een ander adres Ik had de bezorgdatum aangepast echter werd het een dag te vroeg bezorgd Ook miste ik een duidelijk vlak waarin je een notitie kon maken bij het pakketje, nu was het voor de ontvanger gokken van wie het pakket afkomstig was

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Heerlijke noten. Goed verpakt en goede levering.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd