Zeer goede kwaliteit en goed verpakt met snelle levering.

De geroosterd Pistache met zeezout zijn ECHT lekker en niet te zout.

Top kwaliteit en snelle levering!

Moest altijd voor mijn favoriete nootjes naar een andere stad met de trein omdat ze niet te verkrijgen zijn in onze woonplaats. En nu online besteld, en binnen no time geleverd in de brievenbus. Luxer kan niet! Super blij mee en zeker voor herhaling vatbaar!

kwaliteitsvolle producten

Lekkere producten voor een goede prijs. Snelle levering.

Mooie en gave noten

Noten zijn van hele hoge kwaliteit dus erg tevreden mee

Snel en juist geleverd !

Vers en lekker

Chocolade pinda’s zijn top! Ook de dadels zijn lekker! Wel wat prijzig.

Sukade op voorraad

Ik had moeite om sukade te kopen; deze was nergens op voorraad, maar hier wel :). Snelle levering . Prima zo.

Heerlijk en uitstekend service

Alles is na verwachting gelopen en de smaak is heerlijk

Slecht, mijn bestelling kwam niet

Niets, geen mail over de levering . Feest zonder lekkere nootjes

Mooie producten , netjes verpakt

De producten zijn perfect…

Mooie producten ook bijzondere

Hoe mooi dat jullie hele sukade verkopen en het nog opsturen ook!

Goed vacuüm verpakt en goed in dood verpakt. Heerlijk geroosterd, moeilijk af te blijven, de geroosterde tyinboontjes helemaal en de hond is er ook dol op. En betalen met Florijnen is helemaal top.

Fijn

Geconfijte sinaasappelschijven besteld. Heel moeilijk te vinden, en ze zijn ook nog eens super lekker Pakket ook netjes ingepakt en geleverd. Top!

Prima ervaring.

Kwaliteit goed en perfecte info over de bestelling en levering.

NIETS

Aangezien ik nog niets heb ontvangen, kan ik niets beoordelen. Ik heb daar gisteren al een mail over gestuurd en hoop dus dat mijn bestelling snel komt en het geen kat in de zak is.

Kan beter,

De levertijd van het bestelde product was langer dan verwacht maar op zich is dat voor mij niet zo erg. Pakketje werd geleverd door B Post terwijl men me eerder liet weten dat PostNL de bestelling zou afleveren. Ook dit is op zich maar een kanttekening. Wel vond ik het jammer dat de chocoladenootjes allemaal los en verspreid lagen in de kartonnen doos omdat de zak waarin ze verpakt waren, niet goed afgesloten was. Jammer.

Geachte Chris, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons. Onze excuses voor de vertraging bij de levering en de verwarring rondom de bezorgdienst. We zullen onze processen herzien om dit in de toekomst te voorkomen. We betreuren ook de slechte verpakking van de chocoladenootjes en zullen ervoor zorgen dat dit niet meer voorkomt. Om dit recht te zetten, willen we graag een passende oplossing bieden. Zou u ons een e-mail kunnen sturen naar [email protected], zodat we samen kunnen kijken naar een compensatie die aan uw verwachtingen voldoet? Nogmaals onze oprechte excuses en we horen graag van u. Met vriendelijke groet, Team Let's Get Nuts

Gemak

Duidelijk website, leuk Vaderdag cadeau gevonden en super snelle levering

Een woord gewoon "lekker"

Plus goed en groot assortiment, dus aanrader!

Ik heb vier keer een product besteld en ontving er maar 1

Ik heb vier keer een "thank you pils 4 pack besteld" en ik kreeg er maar 1. Gisteren meteen geprobeerd te bellen, maar kreeg niemand aan de lijn. Hopelijk wordt er nog wel op mijn mail gereageerd.

Bestelling niet volledig ontvangen geen reactie op email

Bestelling niet volledig ontvangen geen reactie op email.

goed en snel Mooie prijs

binnen 2 dagen in huis

Prima levering en verpakking

Levering zoals verwacht, goed verpakt. Afleveradres en informatie DHL volstrekt onjuist.

Czaar Peterstraat 233 1018PL Amsterdam

+31 20 239 0373