Alles goed verpakt en vers

Netjes op tijd verzonden, prima kwaliteit

zeer goede kwaliteit produkten maar niet alles beschikbaar

lekkere producten maar op de site wordt niet aangegeven wanneer iets niet beschikbaar is

Makkelijk besteld, snel geleverd.

Veel verschillende smaken. Snel geleverd en goed verpakt. Top

Goede producten, faire prijs

Goede producten, faire prijs.

Snelle levering, leuk geschenk en lekker geschenk.

Zorgvuldig!,

Het cadeau, zes bierflesjes met verschillende nootjes, was zorgvuldig ingepakt. Het kaartje was handgeschreven. Via de mail werd ik op de hoogte gehouden van de status.

Ik heb eindelijk een plek gevonden om al mijn bakbenodigdheden te kopen. Geen strijd, niet meer niet weten waar te gaan! Kortom, precies wat ik nodig had!

Mooie deco voor een taart.

Het ziet er leuk uit. Het smaakt heerlijk. Op een taart gedaan voor mijn zoontje zag er super leuk uit.

Verpakking geopend ontvangen, geen reactie op mails

Bestelling gedaan welke zeer snel verzonden werd. Bij ophalen van het pakket uit de bezorgkluis bleek de verzenddoos dusdanig geforceerd door de inhoud, dat de beide zijdes openstonden. In deze verzenddoos een kilo zak met chocolaatjes, die door de druk van de verpakking ook opengebarsten was. Het was duidelijk dat de inhoud te groot was voor de verpakking en dat het geheel tijdens de reis bezweken was. Stel je een brievenbusdoos voor, met daarin een kilozak chocolaatjes, het was er gewoon in geforceerd... Kortom, ik had een dusdanig beschadigde verpakking, dat het niet hygiënisch meer was: verzenddoos EN verpakking open... Bij thuiskomst, na 20 minuten, direct foto's gemaakt van hoe ik het pakket heb ontvangen en deze met een mail verzonden naar Lets get Nuts.... vandaag een week later nog geen enkele reactie gekregen. Ik heb geen zin om er nog tijd aan te besteden en eindeloos te mailen, het gaat om 18 euro, als ze het daarvan moeten hebben: succes met je bedrijf! Maar wat een verschrikkelijk slechte service, je krijgt gewoon geen reactie op je mail. Kortom, snelle levering, maar geen reactie op melding van onhygiënisch en beschadigd ontvangen bestelling. Voor mij nooit meer!

Top ervaring!

Eerste keer besteld en was super geregeld. Dank hiervoor

Ziet er erg verzorgd uit. Mooi cadeau!

Heel leuk cadeau voor een man. Vanwege de vrij hoge prijs 4 ipv 5 sterren gegeven.

Didn't receive it

Did not receive my order and no response after contacting

Goed mailcontact en aflever informatie up to date. Producten goed en stevig verpakt.

Zeer snelle levering

Groot assortiment en zeer snelle levering.

Goed, zoet en lekker

Binnen een dag had ik mijn bestelling in huis. Ofschoon ik niet alles direct nodig heb, kon ik het toch niet laten om even van alles te proeven en ik kan zeggen dat wat ik heb besteld geheel voldoet aan mijn verwachtingen. Het was mijn eerste, maar zeker niet mijn laatste bestelling bij Lets Get Nuts

Prima ervaring

Duidelijke site met prima assortiment Vacumeren is niet helemaal gelukt, maar smaak en levering is prima

Ze hebben een goede kwaliteit, snelle service. Bij vragen krijg je snel en vriendelijk antwoord, super.

Great products!

Good quality, and quick delivery, I recommend

De sinaasappelsnippers maakten mijn cake compleet.

Een goede ervaring

Heel erg leuk

Superleuke dingen om iemand kado te doen. Goede reacties gehad

Prima geconfijte sinaasappel schillen

Heerlijk product, maar ik mis een uiterste datum en bewaaradvies

Het product is goed en de levering was snel

Snelle levering van top kwaliteit

Echt super! Kant en klare gekonfijt fruit!!! Goed op smaak!

Bestelling niet ontvangen, contact middelmatig

Begin december bestelling geplaatst die door PostNL niet bezorgd is. Dit gemeld bij winkel maar heb echt moeite moeten doen zodat zij een onderzoek gaan starten. Updates over dit onderzoek krijg ik ook niet door dus vrees dat ik naar mijn geld/bestelling kan fluiten bijna een maand later.

Gewoon goed