Gewoon goed

Ongelofelijk

Nieuwsgierig naar de chocolade koffiebonen. Kende alleen de molkaboontjes. Een verrassende nieuwe ervaring. Erg krokant en toch lekker op de koffie. Goede service, duidelijk het pakket te volgen. Een dikke 9

Snelle service en goede kwaliteit

Ik heb gekonfijte sinaasappelschijven en sinaasappelsnippers met chocolade gekocht. De bestelling werd snel bezorgd en dat was heel fijn. Echter bleek dat de sinaasappelsnippers niet leverbaar waren. Dit ontdekte ik pas bij het openen van de doos. Het geld is netjes teruggestort en ik kreeg een retourfactuur, maar er is geen bericht uitgegaan dat het artikel niet meer leverbaar was. Dit was wel netjes geweest. Verder alles goed.

Juiste product snel bezorgd

Maakt waar hetgeen men belooft!

Na de bestelling werd alles keurig opgevolgd en de levering was stipt en keurig verzorgd.

Uitstekend goed thuis te hebben

Snel geleverd, alles wat ik qua zaden nodig had op 1 site te krijgen, goed verpakt! Heel blij mee.

Uitstekend!

Teleurstellende levertijd en klantenservice

Op de website staat "op werkdagen voor 16 uur besteld is morgen in huis". Dat klopt niet. Dat moet "bijna een week later in huis" zijn. Ook worden er kartonnen 'afdek' materialen gebruikt die zodanig sterk ruiken dat het versproduct dezelfde geur krijgt. In de bevestigingsmail van je aankoop vragen ze je om contact op te nemen als je bestelling na twee dagen nog niet is bezorgd. Als je dat vervolgens doet, dan komen ze zelf pas na twee weken met een reactie. Ik weet niet hoe dit alles in de winkels gaat, maar wat online bestellen betreft raad ik Let's Get Nuts niet aan.

Geen aanrader

Besteld op zondag 4 december. Op 6 december bericht gekregen dat er een dag vertraging op zou zitten. Op 11/12 nog altijd geen bericht ontvangen dat mijn pakket verstuurd werd. Bericht van mij om te vragen wat. Op 12/12 werd mijn pakket bij de buren geleverd. Alles zou dus goed zijn, ware het niet dat de inhoud niet correct was. Onmiddellijk een bericht gestuurd, maar vandaag 14/12 nog altijd geen antwoord gekregen. Daarenboven waren de artikelen niet geëtiketteerd, toch een minimum vereiste, alhoewel ik de verschillende noten nog wel uit elkaar kan houden, was dat niet zo voor de granola en de fout geleverde "iets anders", granola, muesli of havermouttoestand. Een pak kokosbloemsuiker werd niet geleverd. De communicatie laat dus veel te wensen over. Klachten, al zijn ze nog niet onmiddellijk opgelost, moeten wel onmiddellijk behandeld worden, geen 48 uur (en wie weet hoe veel langer) onbeantwoord blijven.

Volstrekt onvoldoende

Op zondag 4 december besteld en betaald. Op dinsdag 6 december een bericht ontvangen dat mijn pakket een dag later zou verstuurd worden. Verder niets meer gehoord tot antwoord van mijn bericht op zondag 11 december dat ik nog niets vernomen heb na het bericht van 6 december. Op 12 december antwoord gekregen, mijn pakket werd die dag bij de buren afgeleverd. Ik dus heel blij. Pakketje opgemaakt en er zitten een aantal verpakkingen in ZONDER omschrijving. OK, het lukt nog wel om hier te vinden wat in welk pak zit, maar, niettegenstaande de bestelbon duidelijk 2x kokosbloemsuiker vermeld, zit er maar 1 pak in en nog een pak met iets van ontbijtgranen. Onmiddellijk een bericht verstuurd, maar vandaag 13 december nog geen antwoord gekregen, problemen moeten binnen de 24 uren beantwoord worden, zelfs als een oplossing nog niet helemaal klaar en rond is. Communicatie is niet het sterkste voor deze firma en zorgt voor een onvoldoende en een NEE bij aanbeveling. Kwalitatief lijken de producten OK te zijn (nog niet geproefd en gebruikt)

Volstrekt onvoldoende

Bestelling niet geleverd, slecht klantcontact

12 dagen geleden besteld. Niet geleverd. Staat bij PostNL nog onderweg. Een mail ontvangen van de webshop dat het vervelend is en daarna geen antwoord meer ontvangen. Ik adviseer om hier niet te bestellen.

Teleurstellende levertijd en klantenservice

Op de website staat meerdere malen "op werkdagen voor 16 uur besteld is morgen in huis". Dat klopt niet. Dat moet "bijna een week later in huis" zijn. Wanneer het om een versproduct gaat is een levertijd van bijna een week te lang. Ook worden er kartonnen 'afdek' materialen gebruikt die zodanig sterk ruiken dat het versproduct dezelfde geur krijgt. Tot slot reageert de klantenservice ook niet op emails. Ik weet niet hoe dit alles in de winkels gaat, maar wat online bestellen betreft raad ik Let's Get Nuts niet aan.

Teleurstellende levering en klantenservice

Teleurstellende levering en klantenservice

Goede communicatie, snelle levering

Niet geleverd slecht klantcontact

12 dagen geleden besteld en tot op heden bestelling nog niet bezorgd. Krijg ook geen reactie meer op mijn laatste mail. Ik bestel hier nooit meer.

Geen levering; slecht contact

10 dagen geleden besteld en betaald maar geen pakket ontvangen. Via e-mail contact gehad met de klantenservice “wat vervelend” als antwoord en op mijn antwoord geen reactie meer. Bestel hier nooit meer.

Bestelling niet ontvangen, geen reactie klantenservice

8 dagen geleden besteld. De bestelling nog niet ontvangen. Vermoed kwijt bij PostNL. Contact gehad met klantenservice maar verder dan “wat vervelend voor u” kwam het niet. Lijkt me geen lastige noot om te kraken. Maar ik ga hier nooit meer bestellen.

Czaar Peterstraat 233 1018PL Amsterdam

+31 20 239 0373