Snelle bezorging

Prima verpakt, netjes geleverd

Snelle bezorging

Prima verpakt, netjes geleverd

Mooie kwaliteit

De producten zijn heel lekker.

Lekkere noten, goede service.

Heldere info, snelle levering en heerlijke producten!

Heldere info, snelle levering en heerlijke producten!

vlotte levering, netjes verpakt

snel geleverd en keurig verpakt, ik vond het wel jammer dat er op de gesealde verpakkingen niet staat wat erin zit verder smaakt alles goed, dus tevreden

Mooi product, snel geleverd.

Xxx

Leuk pakketje!

Wij hebben het theepakket verzonden naar een jarige. We konden helaas niet het moment kiezen dat het pakket aankwam, dat zou wat leuker zijn geweest. Wij hebben het pakket zondag besteld en het kwam woensdag binnen. Houd dus rekening met een aantal dagen verzendtijd! Het handgeschreven kaartje erbij maakte het wat persoonlijker, erg leuk! Wat wii nog wel misten, is een uitleg voor de ontvanger wat er in het pakket zat en welke theesoorten het waren, door het erg bijvoorbeeld op te schrijven. Zeker aan te raden en met wat aanpassingen 5 sterren waard!

Heerlijk

Erg snel bezorgd. De ananas met chocola is echt een aanrader!

Prima verzorgd

Enige puntje is misschien dat er niks stond op de zak amandelmeel. Niet zo handig bij het bewaren bij de andere meelwormen.

zending niet compleet, na email geen reactie.

wacht nog steeds op rest van mijn bestelling.

Vacuum verpakking niet uitgevoerd

ik had aaangegeven bij de bestelling om de noten vacuum te verpakken, Een van de verpakking was helemaal niet vacuum.

ziet er geweldig uit

leuk voor cadeau te doen maar zeker ook om zelf te houden

Prima en snelle levering!

Heerlijke producten

Leuke lekkere dingen

Ik heb al een paar keer leuke kados besteld wat goed ontvangen is

Leuk cadeau om per post te ontvangen

Leuke verrassing per post ontvangen. Goed verpakt en lekkere inhoud. Dank aan de gever voor het organiseren!

perfect

heel goed en snel geregeld uitstekend

Het product was snel geleverd. Maar2 etiketten zijn van de flessen af Het rekje met 3 flesjes doet goedkoop aan

Snelle levering, lekkere nootjes

Bestelling werd snel uitgevoerd, nootjes vielen in de smaak. Minpuntje was dat bij bestelling getypte persoonlijke tekst nergens zichtbaar was

Teleurgesteld over de levering

Heb 12 Oktober jongstleden een bestelling gedaan . Heden 18 Oktober nog niets ontvangen !! En dan staat er nog bij "op werkdagen voor 16.00 uur besteld , morgen in huis! " Zijn morgen toch al een weekje verder !? Gaat niet om een pallet of vrachtwagen vol maar om één kilootje.

Goede kwaliteit tegen aantrekkelijke prijs.

Gedroogd kakifruit gekocht voor de kleinkinderen. Heerlijk als gezond tussendoortje.

Zakken niet handig

Heel jammer als je 6 kilo amandelmeel besteld krijg je hele onhandige niet sluitbare zakken, in de winkel zelf hebben ze hele handige hersluitbare plastic zakken maar als je online besteld krijg je die niet. Amandelmeel ziet er goed uit alleen de verpakking is echt niet praktisch bij grote bestellingen .

Ik heb nog steeds niks ontvangen.

Ik zou mijn pakket al ontvangen hebben Maar heb niks ontvangen.

Nog niks ontvangen

PostNL blijft de bezorgdatum verzetten waardoor mijn pakketje dat ik naar vrienden had gestuurd voor een verdrietige gelegenheid niet op tijd is aangekomen. Pakketje is nog steeds niet aangekomen.

Beste Tim en Charlotte, Allereerst vind ik het erg vervelend om te horen dat de bestelling niet op tijd is geleverd en nog meer balen dat het bedoeld was voor een verdrietige gelegenheid. Ik heb het even uitgezocht, maar wij hebben de bestelling wel gewoon op tijd verzonden. Wij hebben de bestelling overgedragen aan PostNL op 7 oktober en helaas heeft PostNL deze bestelling pas op 11 oktober bezorgd. Nogmaals ik vind het erg vervelend dat dit is gebeurd, alleen kunnen wij hier helaas niks aan doen.

Czaar Peterstraat 233

1018PL Amsterdam