Snel en goed advies

Heel vriendelijk geholpen via whatsapp, goed persoonlijk advies gekregen

Geweldige service

Een bedrijf wat goed bereikbaar is en met je meedenkt, hier bestel ik de volgende keer zeker weer!

goed advies en snelle levering

Snelle en goede service!

Snelle levering, mooi verpakt en heel fijn meegedacht. Een aanrader!

Snelle levering met persoonlijke touch!

Makkelijk bestellen op de website, snel verzonden en in huis!

Goed advies en snelle levering.

Ze heeft mee gedacht en advies gegeven. En vervolgens ook snel in huis. Fijne service.

Zeer snelle levering en service

Mijn bestelling werd heel snel geleverd, netjes verpakt. Erg leuk om te zien dat de verpakking hergebruikt is. Daar word ik blij van. De artikelen beantwoorden aan mijn verwachting. Kortom echt een aanrader!

Snel en gemakkelijk

Goede producten snel geleverd

Superfijn

Prachtig Klean Kanteen thermos.Snel geleverd.Top.

Snel en zorgvuldig geleverd

De bestelling was snel en zorgvuldig geleverd, heb ook goed advies gekregen. Helemaal tevreden.

Fijn geholpen met mooie producten.

Fijne lieve vrouw, met ervaring en liefde voor alles wat leeft en die een markt aan boort die voor alles en iedereen goed en opbouwens is. Zeker een aanwinst.

Uitstekende service!

Zeer nauwkeurige en uitgebreide uitleg over de diverse producten. Uitstekend geholpen en erg tevreden met de aangekochte producten.

Super service.

Mijn bestelling die ik snel nodig had was in voorraad en mocht ik gelijk ophalen.

Super produkten. Ik ben vooral weg van de bakjes met anti lek deksel. Ik durfde eerst het niet aan om zonder een zakje erom heen het in mijn rugzak te stoppen maar ze lekken echt niet.

Goed en duidelijk advies

Tijdens m’n zwangerschap ging ik mij verdiepen in wasbare luiers, ik kwam bij groene aapjes en vond hier een groot assortiment verschillende soorten luiers. Heel fijn vond ik het dat ik vrijblijvend bij Simone langs kon gaan voor advies over de verschillen, een paar weken later heb ik alles bij haar besteld en kreeg ik ook nog is een uitleg van de luiers bij afleveren. Wat een service! Ik vind het zo fijn dat ik altijd contact op kan nemen als ik een vraag heb waardoor ik nog blijer ben met het hele set wasbare luiers! En ook mijn man is voorstander voor het gebruik van deze mooie luiers bij ons kleintje!

Heel fijn contact gehad, Simone dacht in alles goed mee.

Het huurpakketje was voor ons super! Zo konden we de eerste weken ontdekken wat wij fijn vinden. Vouwen of voorgevormd, klittenband of drukknoopjes. Simone is bij ons langsgeweest en heeft veel laten zien. Ze is flexibel, bijvoorbeeld toen ik de bestelling een paar keer aanpaste omdat ik toch net weer wat anders had bedacht. Ook als ik tussendoor vragen had dacht ze mee. We hadden ruim de tijd om alles uit te proberen. Ik heb Groene Aapjes al bij meerdere zwangere vriendinnen aanbevolen :)

Wasbare wattenschijven besteld om dit uit te proberen in mijn schoonheidssalon. Wat zijn ze fijn, royale afmeting en voelen heel comfortabel aan. Wassen doe ik in een wasnetje. Ik gebruik ze niet met wimperverf maar voor de reiniging van de huid. Echt een aanwinst!

Snelle levering en zorgvuldig ingepakt

De bestelling was razendsnel geleverd, het leek wel een cadeautje. Het was mooi ingepakt. Ik had wat vragen over de maat en werd goed geadviseerd. Blij met het zwembroekje.

Goede vriendelijke en snelle service

Snelle levering, vriendelijk contact gehad en product precies zoals omschreven. Ik zou hier zeker nogmaals bestellen!

Goed product en snelle verzending

Het product dat ik wilde bestellen was op voorraad en werd snel verstuurd. Top!

Het bestelde zwembroekje snel in huis na bestelling :-) Hij ziet er ook nog eens heel leuk uit :-)

Fijne persoonlijke service, product snel in huis.

Fijn contact en snelle levering!

Fijn contact en snelle levering, uitgebreid assortiment.

Snelle levering en advies als nodig!

Pakket werd snel bezorgd en je kan eenvoudig contact opnemen voor advies. Kan niet wachten om ze uit te proberen!

Molenlaan 42

2675CE Honselersdijk