Weer heel goed geadviseerd

Goede ervaring

Alles wat je graag wilt

Ik vond deze site omdat ik een bepaald artikel zocht. Mijn bestelling ging super. Overzichtelijke site, snelle levering. Ideaal.

Goede snelle levering

Onlangs een drinkfles van klean kanteen gekocht, fijne fles, drinkt makkelijk en lekt niet. Later nog een dopje erbij gekocht tegen het stof.

Fijne service, goede producten!

Ik heb heel fijn contact gehad over mijn bestelling. Het werd snel verstuurd en Ik ben er heel blij mee! (Snappies)

Super fijne service

Eerlijk, oprecht en meedenkend! Heel fijn dat ik langs kon komen voor het juiste advies en aankoop.

Duidelijke site, snelle levering

Duidelijke site, snelle levering met track en trace. Duidelijk. Bedankt!

Goed geholpen, fijn advies gekregen.

Online consult gehad en verschillende luiers kunnen proberen. Gekozen voor Hu-Da onesize bamboe , daarna begon nog beetje zoektocht naar fijn overbroekje. Tot nu toe is de popowrap favoriet. Bedankt voor het meedenken!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.