Fijn advies en snelle levering

De houten puzzeltjes zijn zo schattig en ideaal voor een kraamcadeautje. Net als de vorige keer met vragen over de broodtrommel kreeg ik goed advies en werd er snel geleverd. Daar word ik blij van!

Vriendelijk en snel geholpen!

Wat fijn om zo vriendelijk en snel geholpen te worden. In de ochtend contact opgenomen via Whatsapp en in de middag konden we het pakketje al ophalen. Bedankt!

Goede service. Erg attent om er een kaartje bij te voegen.

Goede service en mooie producten.

Fijne webshop met goede producten.

Er wordt goed mee gedacht, alle ruimte om vragen te stellen. Producten werden vlot geleverd en voldoen aan de verwachting.

Snelle levering. Mooi assortiment

Snel, goed, erg behulpzaam!

Super service, i.v.m. onze vakantie had mijn bestelling wat haast, heeft Groene Aapjes mijn vragen beantwoord terwijl zij eigenlijk dicht waren i.v.m. vakantie, en op de laatste dag van hun vakantie meteen op de bus gedaan zodat wij het pakketje alsnog op tijd ontvingen voor onze eigen vakantie. Met een leuk handgeschreven kaartje erbij! Heel blij!! Top service!!

Op mijn vragen kreeg ik direct alle informatie en mijn bestelling werd snel en zorgvuldig geleverd.

Weer heel goed geadviseerd

Goede ervaring

Alles wat je graag wilt

Ik vond deze site omdat ik een bepaald artikel zocht. Mijn bestelling ging super. Overzichtelijke site, snelle levering. Ideaal.

Goede snelle levering

Onlangs een drinkfles van klean kanteen gekocht, fijne fles, drinkt makkelijk en lekt niet. Later nog een dopje erbij gekocht tegen het stof.

Fijne service, goede producten!

Ik heb heel fijn contact gehad over mijn bestelling. Het werd snel verstuurd en Ik ben er heel blij mee! (Snappies)

Super fijne service

Eerlijk, oprecht en meedenkend! Heel fijn dat ik langs kon komen voor het juiste advies en aankoop.

Duidelijke site, snelle levering

Duidelijke site, snelle levering met track en trace. Duidelijk. Bedankt!

Goed geholpen, fijn advies gekregen.

Online consult gehad en verschillende luiers kunnen proberen. Gekozen voor Hu-Da onesize bamboe , daarna begon nog beetje zoektocht naar fijn overbroekje. Tot nu toe is de popowrap favoriet. Bedankt voor het meedenken!

Molenlaan 42

2675CE Honselersdijk