Heb mijn bestelling nog niet binnen

Heb mijn bestelling nog niet binnen

Perfecte service!

Hoewel ik slechts iets ‘kleins’ bestelde, twee dakdrager protectors, ontving ik een persoonlijk bericht bij aflevering. Ik wens jullie van Sevenatsea ook een mooi surf seizoen met goeie cross-offshore en veel zon! Cheers, Eric

Prima levering

Had een reparatie setje online besteld, deze werd geleverd en daar bij zat een hand geschreven pakbon . Met advies hoe te gebruiken , dit is geweldig leuk en heel persoonlijk. Dank jullie wel .

Snel geleverd, goed verpakt, functioneel

Artikel werd snel geleverd, was goed verpakt, artikel functioneerde goed.

Zeer snelle reactie op een mail van mij.

Omdat ik na een dag of vijf nog geen bericht over de verzending had ontvangen, heb ik per mail geïnformeerd of er iets verkeerd gegaan was. Ik kreeg vrijwel direct een reactie per SMS met uitleg en de melding dat het artikel nog die dag verzonden zou worden. Dat is ook gebeurd: de volgende dag had ik het in huis.

Helemaal top

Mooie artikelen, kennis en passie voor de sport, een vlotte en vriendelijke levering van je bestelling.

Blij mee!

Zoals boven beschreven

Leuk dat er een briefje bij zat met een persoonlijke boodschap, bracht een lach op mijn gezicht.

Dankjewel!

Super producten, heel blij mee!

Veel te laat geleverd

Pakje tijdig besteld. Alles stond als stockproduct aangeduid op de site. 2 weken later pas geleverd. Te laat voor de vakantie...

Hi Joris, Wat vervelend te horen dat je zo lang op je bestelling hebt moeten wachten en dat je vakantie al eerder was dan dat je je product hebt mogen ontvangen. Soms zit er vertraging in het verzendproces van de pakketbezorger waar wij helaas geen invloed op hebben. Helemaal wanneer dit gaat om zendingen over de grens. Graag zouden we je tegemoet willen komen door een gratis retourzending aan te bieden. Mocht je hiervan gebruik willen maken dan horen we het graag. Excuus voor het ongemak en hopelijk kunnen we je de volgende keer beter van dienst zijn! Groet, Jidde SEVENATSEA

Goed spul en snelle service!top!

Polyester repair kit besteld,werkt top!

Ben goed geholpen

Had een polyester repair-kit besteld. Bij ontvangst bleek de resin uitgehard, maar er werd prompt en zonder problemen een nieuwe opgestuurd. Ik ben dus tevreden over de service.

Erg vriendelijk, goed advies en perfecte service!

In heb bij Sevenatsea een fietsdrager voor mijn surfboard gekocht na een eerdere miskoop. Ze hebben mij zeer goed geadviseerd en overtuigd dat ik de drager van MovedByBikes moest hebben omdat dat de enige drager is die goed is. En dat klopt! Vervolgens snel en goed geleverd. Een aanrader dus!

Duidelijk en snel

Precies gegaan volgens de website

Vriendelijk, zelfs met een persoonlijk berichtje erbij!

Goede informatie, en vooral heel sympathiek persoonlijk briefje bij het pakket! De “oortjes” zijn niet voor mijzelf, maar voor mijn dochters,

Vlotte levering en een vriendelijk persoonlijk briefje erbij

Betrouwbaar; das ook fijn these days! Leuke sticker erbij

Goede ervaring bij het bestellen!

Goede ervaring bij het bestellen!

Gear zoals beschreven en een persoonlijke aanpak. Thx!

Product snel geleverd en het handgeschreven bedankje op de factuur is net ff iets extra's! Volgende keer ga ik zeker weer bestellen bij deze toko!

Netjes en snel geregeld en geleverd.

Vlot met persoonlijke noot

Gewoon goed, vlot geleverd met een handgeschreven bedank briefje altijd leuk

Snelle verzending en erg tevreden

Mijn pakje werd goed verpakt en supersnel verzonden Ik ben erg tevreden en blij met mij in hula hula girl.

Alle producten in 1 dag geleverd met ook nog persoonlijk briefje erbij. Hartverwarmend. Dankjewel!

Vriendelijke booodschap. Jullie ook goede feestdagen