Eenvoudige bestelprocedure en ruim aanbod.

Ales ging goed totdat DHL voor vertraging zorgde. Jammer maar daar kan Sevenatsea weinig aandoen.

Snel bezorgd!

Goede webshop met fijne producten. Helaas hoge verzendkosten als je bijv alleen wax wilt kopen.

pakje was prima in orde niet te groot niet te klein en recycleerbaar .

ook met een handgeschreven tekstje erbij waar zie je dat nog? en 2 leuke stickers gratis erbij die heb ik op mijn fiets helm gekleefd en nu vlammen maar ;)

Ik heb gekregen wat ik wilde en meer!

Surfskate setup ontvangen met een duidelijke uitleg hoe te monteren en een paar leuke stickers erbij, top!

Skateboard muurbeugels besteld en op tijd geleverd met een heel aardig persoonlijk bericht.

Intussen hangen de longboards. Een aanrader voor je boards zowel de beugels als de winkel.

Snelle bezorging

Snelle bezorging

Service en bereikbaarheid heel goed. Er was iets mis gegaan met de track en trace code. Na 1 telefoontje meteen opgelost.

Top service!

Snelle levering, leuke persoonlijk bericht erbij. Dat maakt het net even wat persoonlijker.

Helemaal prima

Mijn mooie Slide surfskate was netjes verpakt. Heel handig ook dat er een multitool bij zat. Ben er blij mee!

snel en persoonlijk

snel en persoolijk

Goede snelle service

Snelle levering met een persoonlijke boodschap erbij, leuk. En heel tevreden met het product!

Fijn bedrijf, prettige communicatie

Ondanks foutje bij het versturen werd dit super snel opgelost en de communicatie was prettig. Leuk ook de extratjes in de doos. Bedankt!

We hebben het product nog steeds niet ontvangen; zeker jullie fout niet maar zit nog vast bij transp

Keuze was goed maar suurt lang voor ontvangst..

Hi Valerie, Thanks voor je beoordeling! Ondanks dat we je zending de volgende dag hebben verzonden kunnen we jammer genoeg niets doen aan de snelheid van DHL. Binnen Nederland is DHL 99% van de tijd in staat om te leveren binnen 3 werkdagen. België zit soms inderdaad net op 4 a 5 dagen levertijd. Gelukkig zien we via de Track&Trace dat je de zending hebt ontvangen! Heel veel plezier ermee en graag zien we je de volgende keer weer terug op SEVENATSEA.nl ! Cheers!

Mooi ophangsysteem voor prima prijs

Skateboard ophangbeugels gekocht. Lage prijs en prima kwaliteit. Snel geleverd dus niet lang hoeven wachten.

Dankjewel Jan!

Top board!

Soepel board draait scherp en scherpste prijs op het internet.

Dank voor je fijne beoordeling en heel veel plezier met je Slide Surfskate!

Erg positief

Van begin tot eind positieve ervaringen met SevenAtSea: goeie website, leuk contact, persoonlijke noot in de doos. Kortom, zeer aan te bevelen.

Makkelijk, duidelijk en snel

Wat mij opviel is dat je via de website goed geholpen word de juiste surfskate te vinden door duidelijke beschrijvingen en uitleg bij iedere board. De foto’s zijn duidelijk (waar op de website van Slide zelf nog wat te wensen over laat). Wat me opvalt is dat sevenatsea echt een passie winkel is. En dat merk je aan de koop ervaring. Heerlijk. Ook het klantencontact was vriendelijk, duidelijk en bondig. Ik houd Sevenatsea in de gaten. Mochten er ook surfboard voorbij komen ben ik enorm geïnteresseerd weer hier te kopen. Thanks!

Woa wat een fijne beoordeling Wesley! Superthanks! Hopelijk kunnen we je volgende keer weer goed helpen!

Uitstekend!

Ik ben erg te spreken over Sevenatsea. Overzichtelijke website, snelle levering en net even wat persoonlijker door het handgeschreven briefje! Mijn bestelde Slide Gussie Surfskate is trouwens ook mijn beste aankoop sinds tijden, top!!

Snel bezorgd

Prima shampoo in een doosje met een lief briefje.

Heel erg blij mee!

We hebben een skateboard muurbeugel besteld voor het skateboard van onze zoon. Superblij mee! Snelle levering. De beugel ziet er goed uit, voelt stevig en het ziet er cool uit zo'n skateboard aan de muur :) Onze zoon is blij, dus wij ook. Leuk briefje erbij van Jidde maakte het helemaal af.

Super !!

Alles super geregeld.

Geweldige persoonlijke snelle service!

Ik ben heel enthousiast, alles wat ik bestel is er snel, ze maken het persoonlijk en de kwaliteit is goed!

Fijne webshop

Goede prijzen en persoonlijke aandacht :). Enige minpuntje was de communicatie over de verzending. Het duurde wat langer dan voorzien, hier was ik graag eerder van op de hoogte gebracht. De vertraging zelf deerde me verder niet zo. Heel erg bedankt voor mijn nieuwe surfskate uitrusting!!

Een dikke 5 sterren. Heldere communicatie over de status van mijn bestelling en ik had het product snel in huis. Product zelf voldeed aan de verwachtingen! Top!

Top service!

Mijn surfskate werd snel bezorgd, was netjes ingepakt en er zat zelfs een gratis skatetool bij met een handgeschreven briefje waarop stond hoe je de voorste truck losser kon draaien. Ik ga zeker vaker bestellen!