Adequate en persoonlijke afhandeling

Bestelling verliep vlekkeloos

Mooie beugels tegen scherpe prijs

Zeer tevreden, snel ontvangen en goede kwaliteit.

Snelle levering en goed up-to-date gehouden

Het product werd snel geleverd en ik werd keurig op de hoogte gehouden betreffende de status.

Everything is superb

Very happy with my purchase. Quick delivery, great personal advice. Can only recommend it!

Prima ervaring

Bezorgd zoals andere dat ook doen, maar dan persoonlijker. In mijn pakket kreeg ik persoonlijk geschreven brief en als cadeau een skate tool en sticker.

Snelle service goede producten

Ik kreeg snel antwoord op mijn vraag en de spullen werden snel geleverd.

Top, aanrader

Goede prijs-kwaliteit verhouding, telefonisch goed advies gekregen (gebruiken alle gear zelf, dus weten waar ze het over hebben), gratis tool bij mn surfskate, vlotte verzending. Echt top.

Snel geleverd en perfecte spullen

Spullen waren netjes in orde. Mooie persoonlijke service.

Duurde wel paar dagen maar kwam volgens mij door DHL

Zeer goed bedrijf

Één woord geweldig

Alles conform afspraak. Juiste verwachting gezet en aan voldaan

Netjes geleverd, goede service

Top geregeld en toffe personal touch

Beugels kwamen netjes op tijd en met een leuke notitie. Is natuurlijk de kers op taart in onze digitale wereld. Ga zo door.

Blij met de producten en de persoonlijke note aan de bestelling

Ik heb o.a een longboard vin van eigen merk besteld en ben hier zeer tevreden over, mooie prijs-kwaliteitsverhouding. Op de producten heb ik een kleine week moeten wachten, dit viel dus ook mee. Zeer blij dat ik jullie shop gevonden heb!

Heel chill!

Super behulpzaam en snel met reageren. Ben super blij met mijn surfskate!

Besteld, betaald en geleverd!

De persoonlijke noot op de factuur/pakbon was heel origineel en onverwacht!!

Snelle service,vriendelijk en de vin past prima

Goede service, goed product

Telefonisch contact gehad met Jidde over het product en mijn wensen daar omheen. SevenatSea was goed telefonisch bereikbaar en flexibel in mijn wens om het product af te halen i.p.v. verzenden. Super afhandeling en goed product. Dank :)

Goed maar kan sneller

De keuze om dhl als pakket bezorger te kiezen begrijp ik niet helemaal. Hierdoor kan de levering nog iets sneller gedaan worden. Voorderest is het perfect.

Goede producten tegen een goede prijs

en snel bezorgd ook nog. Prima ervaring!

Prima levering

Snelle levering, leuk persoonlijk bericht erbij geschreven incl sticker van Seven!

Eerste keer... meteen SEVENATSEA-sticker op surfskateboard geplakt!

Zocht paar Slide trucks... en gelukkig vond ik die op de SEVENATSEA-site. Die er overigens prachtig uitziet! Meteen bestellen... laatste op de site. Oeehh, mazzel. Na paar dagen, keurig doosje, trucks erin, met gezellig briefje van Jidde en paar gratis handige items! Hell yeah! Meteen gemonteerd, moet nog ff wachten... net knieoperatie achter de rug... maar je snapt dat ik niet kan wachten! Prima ervaring dus!

Snelle levering, fijne draagband voor de sup. Maar vooral de persoonlijke boodschap op de factuur maakt het net iets specialer.

Helaas voldoet het product niet aan de verwachting

Ruimte voor de sleutel is te klein Werkt niet voor keyless entree auto’s Product ziet er verder goed uit Vreemd dat er voor het retourneren zelf porti betaald moet worden.

Hee René, Jammer dat je ervaring met ons tegenviel en het product niet aan je verwachtingen voldeed. We doen onze uiterste best om de productomschrijvingen zo duidelijk mogelijk te maken en hebben zo bijvoorbeeld ook de afmetingen van de binnenkant de keypod in de omschrijving staan om te helpen bij je keuze voor een product. We hebben niet eerder reacties van vorige klanten vernomen waaruit bleek dat het keyless entree signaal niet werd geblokkeerd, zo ook gebruiken we zelf de keypod met veel plezier. De retourkosten zijn inderdaad voor de koper, is omschreven in ons retourbeleid. Als kleinere webshop zijn wij helaas niet in staat om retouren standaard gratis aan te bieden. Jammer dat het je alsnog achteraf heeft teleurgesteld. We hopen je in de toekomst zonder deze teleurstellingen van dienst te zijn en zien je graag terug op onze website. Met vriendelijke groet, Het SEVENATSEA Team

Persoonlijke boodschap was hartverwarmend

Ik heb 4 luchtverfrissers besteld omdat ik een eindje van het strand woon en dus niet makkelijk aan sex wax producten kan komen. Ik kreeg ze binnen met een mooie sticker erbij, en een hele vriendelijke boodschap van Jidde. Super bedankt en tot de volgende.